Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4913 |
|
|
|
Сабақтың атауы Health habits
Сабақтың атауы Health habits
Сілтеме: 1. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
2. «Ағылшын тілі» оқыту әдістемесі.
3. 9-сыныпқа арналған «Ағылшын тілі» оқулығы
Жалпы мақсаттар:
Сыни тұрғысынан ойлай отырып, оқушыларды ағылшын тілінде денсаулық туралы сөздік қорларын молайту.
Present Perfect Continuous шағын қайталау.
Тақырыпқа қатысты мәтінді оқыта отырып, оқушылардың оқылым, айтылым әрекеттерін қалыптастыру.
Өз ойларын қорытып, ағылшын тілінде дұрыс жеткізе білуге, ұқыптылыққа, нақтылыққа және ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Оқыту
нәтижелері: Сыни ойлау арқылы психологиялық сенім қалыптасады.
Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа, жауапкершілікке қатысады.
Негізгі идеялар: 1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену.
2. Оқушылардың жас және психолого-физиологиялық ерекшеліктеріне сай білім беру.
4.Өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру.
Тапсырмалар:
Диалогтық жұмыс.
Жеке жұмыс.
Сын тұрғысынан ойлау.
Топтық жұмыс.
Шығармашылық жұмыс.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғысынан ойлау, диалогтік оқыту, бірлескен оқу, оқытуда АКТ-ны қолдану, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытудағы көшбасшылық.
Дереккөздер және жабдықтар: Интерактивті тақта, түрлі түсті маркерлер, стикерлер, плакаттар
Оқулық; Аяпова Т.М. , Ағылшын тілі, 9-сынып, Алматы, «Мектеп» баспасы, 2013
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары:
Уақыт: Мұғалімнің іс-әрекеті:
І. Сәлемдесу. Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу.
Үш түсті стикер-пингвиндерді таңдау арқылы топтастыру. (оқушылар сабақ басындағы көңіл-күйлеріне байланысты таңдайды)
ІІ. Ұйымдастыру кезеңі. Миға шабуыл.
Денсаулық туралы ойларын постерге бейнелеу (топ ішінде)
ІІІ. Негізгі бөлім:
Present Perfect Continuous (Грамматикалық шаққа шолу жүргізіледі)
- Let’s revise the rule.
Have
+ been + V ing
Has
We use the Present Perfect Continuous to show that something started in the past and has continued up until now. "For five minutes," "for two weeks," and "since Tuesday" are all durations which can be used with the Present Perfect Continuous.
Examples:
• They have been talking for the last hour.
• She has been working at that company for three years.
• What have you been doing for the last 30 minutes?
• James has been teaching at the university since June.
• We have been waiting here for over two hours!
• Why has Nancy not been taking her medicine for the last three days?
Ex. 5, p.16. (СТО модулін қолданып, суреттегі оқушылардың түріне қарап, олардың әдемі көрінуінің себебін жазу)
-Look at the children on the picture. What are the reasons for the students looking nice? Write in your notebook.
Reading. Ex.9, p. 18 (Мәтін оқылады, аударылады)
-Read the text about a famous company in Great Britain and underline the sentences with Present Perfect Continuous.
This company has been selling perfumes, soap, shampoo and skin-care products for men and women since 1976. There are 300 shops worldwide and 130 shops in the UK. They have been using only natural ingredients as far as possible, since their first shop was opened. They care about the environment. The Body Shop advertises itself through its philosophy, which is concerned about pollution and the environment. They have been reusing and recycling containers and bottles for all these years. Each shop has a refill section.
All the shops have a strong simple design, they are dark green, have wide open doors and a feeling of space and colour. They have been all carrying the distinctive yellow and green Body Shop logo for about 30 years.
Ex. 10, p. 19 (Тілшінің сұрақтары мен компания басшысының толық жауаптарын беру)
- A journalist interviewed the owner of the company. Here are his short answers.
1. Since 1976
2. 130 and 300 shops
3. Only natural, since our first shop was opened.
4. Yes, reusing containers and bottles for all these years.
5. Yes, dark green, a strong simple design.
- Work in pairs. What are the interviewer’s questions and the owner’s full answers. Write them.
Сергіту сәті: “Makarena” биі
Қорытынды бөлім:
Design your own products which you think are important and useful for school children. Оқушыларға маңызды және де пайдалы болатын нәрселерді ойластырып тауып, жарнамалау (оны постерге бейнелеп, қорғау)
Бағалау.
Бағалау критерийлер арқылы жиынтық бағалау. Топқа баға беру.
Рефлексия.
Топтың әр мүшесі рефлексия жасайды.
Мен білдім.
Мен білемін.
Мен білгім келеді.
Үй жұмысы.
Ex.7, p. 17 (өнімдер мен оның адам денсаулығына әсері туралы жазу)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |