Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 3229 |
|
|
|
ОНДЫҚТАРДЫ ОНДЫҚТАРҒА АУЫЗША БӨЛУ
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: ОНДЫҚТАРДЫ ОНДЫҚТАРҒА АУЫЗША БӨЛУ
Мақсаты: Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу әдісімен таныстыру
1.Көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру.
2.Ойлау қабілетін дамыта отырып,ауызша,жазбаша есептеу арқылы білім деңгейін арттыру
3.Қысқы ойындар арқылы балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдылыққа ,өзбетінше жұмыс жасауға ,шапшаң әрі қатесіз есептей білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, ойын түрлері, оқулық
Пәнаралық байланыс: дүниетану пәні, дене тәрбиесі, әдебиеттік оқу
Әдісі:сұрақ-жауап, түсіндіру,талдау
Түрі:аралас сабақ
Барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі
1. Психологиялықдайындық:
2. Сабағымызбасталды,
Қосамыз да, аламыз
Көбейтеміз, бөлеміз,
Математиканыбілеміз
Сондықтан да сүйеміз.
-Ал,сендерматематиканысүйесіңдерме?
-Ондайболса, бастайық.
2.Үй тапсырмасынтексеру: №5, 7
3.Жаңа сабақ
Дәптерімізді ашып ,бүгінгі күнді жазамыз
Математика-ермек емес балалық ,
Математика –көрегендік, даналық.
Математика-құрметтеуге лайық,
Кел, балалар, мұны жақсы ұғайық!-дей келе бүгінгі сабағымызды бастаймыз
Балалар ,біз бірнеше қысқы ойын түрлері туралы білеміз . Қане еске түсіріп көрейік.: шаңғы, коньки, хоккей, шана, аққала т.бБұл ойындар жылдың қай мезгілінде ойналады. (оқушыладың жауабы)
Дұрыс айтасыңдар ,балалар Ресейдің Сочи қаласында ХХII қысқы ойындардың олимпиадасы өтті. Оған 88елден 3000-ға жуық спортшы қатысты. Қазақстаннан да спорттың 10 түрі бойынша 52 спортшы бақтарын сынауға барды. Олимпиаданың 14-інші күнінің нәтижесі бойынша 1 қола медальмен Қазақстан 26-шы орында болды. Қола медальды мәнерлеп сырғанаудан Денис Тен қоржынға салды. (Слайд көрсету. )
Ал, балалар қандай ұлттық ойын түрлерін білеміз? Қыз қуу, күрес, теңге алу, асық, көкпар,
бәйге т.б.
Олай болса, бүгінгі сабағымызда осы ұлттық ойындарды ойнаймыз. Әр ойынның бізге алып келген тапсырмалары бар. Біз сол тапсырмаларды шешсек ойынды ойнаған боламыз. Артынан мақалды оқимыз.
Кел, балалар, ойнайық!
Ойнайық та ойлайық
Қандай есеп болса да,
Шешпей оны қоймайық.
1. Шешуді түсіндір:
90 : 30 = 3, себебі 3 ∙ 30 = 90.
Бөлінгіш пен бөлгішті 10 есе кемітсек,
9 : 3 шығады.
90 : 30 және 9 : 3 бөлінділерінің мәндерін салыстыр.
Қорытынды жаса.
1-тапсырма «Теңге алу». Түсіндіре отырып ,шығар.
80:40=2 90:30=3 60:20=3 40:20=2
100:50=2 80:20=4 100:50=2 60:30=2
Мақал: Спорт-жігер, спорт-бірлік.
2-тапсырма«Көкпар»
№5
Бұрама шеге-28 3күнде-14 сағат
Бұрандылы -?,2 есе кем 42 сағат-?күнде
Гайкалар-?, 3есе артық Ш:42:14.3=9
Барлығы -?бөлшек Ж: 9 күнде жөндейді.
Ш:28:2=14 14.3=42 28+14+42=84
Ж: Барлығы 84 бөлшек
Шынықсаң- шымыр боларсың
3-тапсырма «Қыз қуу» ойыны
№6 өзіндік жұмыс Теңдеулерді шешу.
Мақал: Дене қимылы-дәрісіз ем,
Шыныға жүріп дертті жең.
Сергіту сәті
4-тапсырма «Асық» ойыны
№9 Текшенің қырының ұзындығы-2см
Көлемін табу 2см.3=6 6*6*6=216 см
5-тапсырма «Ақсүйек» ойыны
Қалап қойған сандарды орнына қой: №10
Шығармашылық тапсырма :
Тура теңдік шығатындай етіп, санды орынға қой:
60:30>20. 7+40:40.(90:30).
70:10> -10 2. 16:(80:20)
100:10- <80:40 90:90<40:20-
6-тапсырма
№13 «Кім шапшаң?» ойынын ойнату.
5. Үйге тапсырма №4,8 221-бет
Сабақты қорытындылау: Бүгінгі математика сабағында не үйрендік?
Сабақты қорытындалап аяқтау, оқушыларды бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |