Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Teenage problems



Тақырыбы: Teenage problems

Пән мұғалімі: Масақбаева Жаннат
Күтілетін нәтиже: өз мақсатын айқындай отырып, проблеманы шешуге тырысады, сыни тұрғыдан ойлап, бір – бірін бағалайды. Өзгені тыңдай отырып, білімін шыңдайды. Ізденеді, ойлау туралы ойланады.
Кіріктірілген модульдер: СТО, диалогтік оқыту, оқыту және оқу үшін бағалау, АКТ – ны қолдану.
Уақыт Тақырыбы.
 Негізгі мақсаты Мұғалім іс - әрекеті Оқушы іс - әрекеті Сілтемелер 
2 минут Teenage problems
Жаңа материалды меңгеру жолында шығармашылықпен ойлана отырып, өз ойларын, көзқарасын айтуға үйрету. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Топқа бөлу
Оқу құралдарын дайындап, сабаққа ден қояды.
1. Видео (www.teentouch.org) Bulling: Effects and Solutions
2. сабақтың тақырыбы жазылған карточка
3. тематикалық проблемлар жазылған карточкалар
4. Постер
5. қағаздар
6. топпен жұмыс
5 минут І. Мотивация.
Видеороликтен эпизод көруді ұсынады.
Білім. Эпизодтағы көріністен бүгінгі тақырыпты ашады және сол тақырып жазылған карточканы тақтаға іледі.
Осы нақыл сөздің мағынасын ашу үшін балалар топтасып талқылау барысында өз ойларын айтады.
5 минут ІІ. Гипотеза шығару
Оқушыларға ұлы педагог Януш Корчактың сөзі ұсынылады:
"Балаларға бала деп емес, жеке тұлға деп қараңыздар. Әрбір баланың жеке ойы, өмірлік тәжірибесі, жеке шешімі және сезімі болады".
Ересектер мен жасөспірімдердің проблемалары ұқсас па? Түсіну. Әр топтың қөзқарасы әрқалай болуы мүмкін. Жауап былай болуы мүмкін
“ Менің ойымша ересектер мен жастардың проблемалары ұқсас, алайда ересектердің өмірден алған тәжірибелері көбірек болғандықтан оларға тығырықтан шығу жастарға қарағанда оңайырақ болады"
 
2 минут
 
ІІІ. Сабақтың мақсатын айқындау.
Айтылған барлық ойларды тыңдаған соң бүгінгі сабақта не туралы айтқымыз келеді, соны анықтау үшін балалардан сұрайды.
Әр топ өз ойларын ортаға салып сабақтың мақсатын айқындап алады.
 1. жастар арасындағы проблемаларды айқындап алу.
2. достарының басына түскен проблемалардан шығар жол таба біліп, көмек көрсетуге дайын болу
7  минут
ІV. Жасөспірімдер арасында көп кездесетін проблемаларды талқылау
 
V. текстпен жұмыс Қолдану. Жастар арасындағы кездесетін қиын жағдайлар туралы айту.
Тексті оқып, мазмұнын түсіндіру, аудару
2 минут Сергіту сәті
10 минут VІ. Түсіндіру. 
Қазіргі өзекті мәселелер жайлы презентация көрсету. Темекінің зиянына тоқталу
Мұғалім мен оқушылар арасындағы диалог. Сұрақ – жауап.
Топпен жұмыс жасау. Әр топ тығырықтан шығу жолын қарастырып, көшбасшылар өз ойларын қорғайды.
5 минут VІІ. Кері байланыс
Синтез.
9- жаттығу. Қазіргі  жастар не қалайды?
10 – жаттығу. 
Төмендегі берілген ақпараттар туралы не ойлайсың?
3 минут VІІІ. Рефлексия Стресс тестін алу
2 тілек бір жұлдыз әдісі
2 минут VІІІ. Критериялды бағалау. Оқушылардың сөйлеуіне, топпен жұмыс, жеке жұмыс жасағанына, белсенділігіне қарай бағалау Бағалау. Топбасшылар өздерінің құрдастарының белсенділігіне қарай әділ бағалайды.
 
2 минут ІХ. Үйге тапсырма «Жасөспірім болу қиын ба?»  эссе жазып кел

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Э дыбысы
Teenage problems. Is it easy to be a teenager?
Youth organizations in Great Britain and the USA
Мезгіл бағыныңқы сабақтас
Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы
Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер
Білімге құштарлық
Абылайдың хандығы
Қазақстандағы 1867-1868 жылдардағы реформа
Білімге құштарлық
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 2436 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык