Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Қыс қызығы


Қыс қызығы

Тақырыбы: Қыс қызығы

Мақсаты:  Балалар қыс мезгіліндегі табиғат өзгерістерін ормандағы аңдарды көрсету арқылы олардың ой-қиялдарын дамыту. Серуен кезіндегі көріп келген «Аққала» бейнесін көк түсті қағазға, ақ түсті қағазды жапсыру мақсатында оқу іс – әрекетке деген қызығушылығын одан әрі арттыра отырып , табиғатқа деген қызығушылығымен қатар қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелеу
 
Әрекеткезеңдері Тәрбиешініңіс -әрекеті Балалардыңіс -әрекеті
Мотевациялыққозғаушы -Балаларбүгінбізгеқонақтаркелді.Қонақапайларғажылылебізіміздібілдірейік. 
 
 
 
 
- Балалар жылдың қай мезгілі ?
- Қыс айларын атайық
-Қыстың белгілерін кім айтады?
-Иә, дұрыс айттық.
 
 
- Ал, қыста қандай ойындар ойнаймыз?
 
-Балалар сендер қыс мезгілі туралы және қыс ойындары туралы өте жақсы айтып өттіңдер.
-Ал, енді сендер қысқы орманға саяхатқа шыққыларын келе ме?
  Қуан, шаттан,алақай!Қуанатын кез келді
Күліп шықты күн бүгін
Қайырлы таң,
Қайырлы күн!
 
-Қыс мезгілі
 
-Желтоқсан,қаңтар , ақпан
 -Қыста күн суық болады,қар жауады, боран соғады, аяз болады, адамдар жылы киінеді.
 
-Аққала соғу,биіктен сырғанау, шаңғы тебу.
 
 
-Иәшыққымызкеледі.
Ізденуұйымдастырушы Табиғатөзгерістерінәңгімелейкеліп , балаларды «Қысқыорманғасаяхат»тақырыбынабайланыстысеруенгеалыпшығу.Ауарайынәңгімелейотырып «Бұлқайкездеболады?»өлеңінтәрбиешіайтыпбереді.Аязқысып,өрнексызыпТерезеніторлайды.
Қарғаомбығып,
Бет домбығып
Сырғыпжастаройнайды
Кейдеұлып,кейдежұлып
Ұйытқыпборансоғады
Айтыңдаршыбалаларым
Бұлқайкездеболады?
-Ал балаларқысмезгілінебайланыстытақпақбілесіңдерме?
 
-Кім сырғанақ туралы тақпақ біледі?
 
Торғай,қарға сөздерін атау шиқылын тыңдату, ағаштардың қар басқанын әңгімелеу,балалардан құстар туралы тақпақ сұрау.
 
Осы кезде жұмбақ жасыру.
Тәрбиеші:
Түсі қызыл, ұзын құйрық, алдайды күліп
Бұл не?
 
-Ой, түлкіжан.Сен өзің көп балық алыпсың,балалар қараңдаршы түлкі неше балық аулаған,кім маған санап береді?
Тәрбиеші:
Түлкі бізбен бірге жүр.Балабақшада сабақ оқып,ойын ойнаймыз,көңіл көтересің.
 Тәрбиеші:
Қоянға кім тақпақ айтады?
Тәрбиеші балаларға аққаланың қандай екенін аузы, қолы, мұрны, бар екенін сұрап әңгімелеу.
Одан әрі келе жатып алдарынан ақшақар билеп шығады.
Ақшақар: менің аппақ ұлпаларым маған қарай ұшыңдар -деп қарды шашады.
 Балаларсәлеметсіздерме!Орманда не істепжүрсіңдер ?
-Ендеше балалар келіңдер бірге ойнайық
-Ойын:«Мұзшық»
-Ой, балалар,жарайсыңдар. Мен сендергеойыннанбасқатағытапсырмам бар.
Мынажердеүштүрліқиылғандомалаққағазданмағанаққалажасапберіңдер. Жаңағыормандағыаққаланыескетүсірейік.
Балаларжарайсыңдар.Меніңсендергеарнағанойынымұнадыма?Ендеше мен кетейін.Сауболыңдар! ШығаралдындақуыршақАйдардыжылыкейіндіріп, ойыншықшанағаотырғызыпбіргеалыпжүру.Балалардыңқолындажемсалғыш , ыдыстағы бал, кәрзенкедегісәбіз бар. 
 
-Қысмезгіліндеболады,
-депжауапбереді
 1-бала :
Қырдыжаптыкүмісқар,
Даладажаңатыныс бар,
Бұталаржалт-жұлтетеді
Кәдімгібейне хрусталь
2-бала:
Біздіңбайтақдалада
Асқартаудақалада
Биылғажапісболды
Таңғажайыпқысболды.
Серуендепкележатып, сырғанақтыкөру.Оғанқуыршақтысырғанату.
3-бала:
Бізтебемізсырғанақ
Таудантөменсырғанап
Біршанадаекеуміз
Құламайдыекенбіз
4-бала:
Сырғанаққамығымбыз
Шыныққанбызшымырмыз
Таудантөменсырғанап
Бізтебемізсырғанақ
5-бала:
Торғайторғай, торғайсың
Жақынкеліпқонғайсың
Жемшашайынтеріп ал
Сонда аязғатоңбайсың
6-бала:
Торғайторғай, тоқылдақ
Жерден тары шоқып ақ
Бөтекесі томпайып,
Шиық-шиық етіп отырмақ
Балалар қолындағы жемсалғышқа жем салып ағаш бұтағына ілу,құстарды қамқорлау. Одан әрі қарай келе жатып, көл жанындағы мұз үстінде қармақпен балық аулап отырған түлкіні кездестіреді.
 
Түлкі
-Түлкі:
-Өзім бір айлакер қумын
-Жүрген жерім айқай шБалық санап салыстыру
Серуендеп келе жатып, үйшігінің алдында секіріп жүрген қоянды көру.Балаларға қоянның түсін, жүнінің үлпілдек екенін әңгімелеу.
7-балаҰзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы –қырлы жерлермен
Ытқып –ытқып жүгірді
 8-бала:Аққоян ау аққоян
Үркек қоян,сақ қоян
Қаша берсең қалыңға
Қорқағым деп ат қоям
Балалар кәрзеңкедегі сәбізді қоянға беріп,оларға бізбен бірге балабақшаға жүруді өтінеді.Одан әрі келе жатып жасаулы тұрған аққаланы көру.
 
 Қыс қызықтарын тамашалап жүрміз
 
Ойынды ойнайды
.
 Тапсырманы орындайды
-Сауболыңыз.
Рефлексивтікоррекциялаушы Тәрбиеші:-Балаларбізқайдасеруенгешықтық?-Орманда не істедік?
 -Жәнеқандайаңдармендосболдық?
Жарайсыңдарбалалар.Сендертоңғанболарсыңдарендідостарымыздыертіпөзіміздіңбалабақшағабарайық.
-Ән: «Қысқызығы» -Бүгінбізорманғасаяхатқашықтық.-ҚуыршақАйдарғасырғанақтепкіздік, құстарғажемсалдық,аңдарғааранаптақпақайттық.
-түлкі, ,қоян.
 
Күтілетіннәтиже:
Ненібіледі: Балаларқысмезгілітуралытолықмағұлматалды.
Қандайтүсініктердіигерді: Аңдартуралытақпақтардыайтыпбіледі.
Меңгергендағдыларыменіскерліктері: Саяхаттакөрген – білгендерінтолықайтабілді

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сиқырлы жолдар.
«Қыс қызығы»
Жабайы аңдар
«Қыс қызығы »
Қыс ғажайыптары
Жабайы аңдардың қысқа дайындығы
«1,2,3,4,5 цифрлары туралы өткенді пысықтау»
Саңырауқұлақ саясында
"Қысқы орманға саяхат" технологиялық картасы
«Қыс қызығы».
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4705 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык