Саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Қысқы орманға саяхат»
Мақсаты: Қыс жайында жалпы балалардың білімдерін бекіту.
1. Тірек-сызбалар арқылы 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрауға үйрету.
2. Байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.
3. Қысқы табиғатқа деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Слайд, саяхат, көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ – жауап, тірек-сызба.
Көрнекі – құралдар: интербелсенді тақта, орман бейнесі (шыршалар, бөренелер)орман аңдары ойыншығы, маймыл ойыншығы, сандықша, тірек-сызбалар.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиеші іс-әрекеті Балалардың әрекеттері
Мотивациялық-қозғаушы Ғажайып сәт: Хат тасушы келеді.
Хат тасушы: -Сәлеметсіңдер ме, балалар? Бұл «Балапан» балабақшасы ма? «Еркетай» тобы ма?
Менің сендерге видео хабарламам бар. –Мінеки, алыңыздар. (хат тасушы қоштасып кетіп қалады)
Тәрбиеші: -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бұл видео хабарламада не бар екен? Мүмкін біреу бізбен өз қуанышымен бөліскісі келетін шығар, ал мүмкін керісінше біреу қиын жағдайға тап болып, біздің көмегіміз қажет шығар. – Қане интербелсенді тақтаға қарайық. (тақтадағы бейнетаспада орман ханшайымы балалардан көмек сұрайды, орман аңдарын тауып берулерін өтінеді) Балалар қызығушылық танытады.
Иә.
Балалар ойланып жауап береді.
Балалар тақтаға қарап, орман ханшайымының өтінішін тындайды.
Ұйымдастыру-іздестіру
Сергіту сәті
Рефлексивті-түзетушілік Тәрбиеші: - Балалар, біз орман ханшайымына көмектесе аламыз ба? Ендеше бізге саяхатқа шығу керек. Қысқы орманға саяхатқа.
-Балалар, орманға немен баруға болады?
-Ал мен сендерге пойызбен баруды ұсынамын. Мен пойыздың паравозы боламын, ал сендер вагон боласыңдар. Бірақ вагондар паравозға қарама-қарсы сөздер арқылы қосылады.
«Қарама-қарсы сөзді айт» ойыны.
Шарты: Тәрбиеші бір сөйлемді атайды, мысалы: піл үлкен, ал тышқан......
(музыка ойналады)
Орманға келеді. Шыршаның астынан сандықша тауып алады.
Д/о: «Сөйлем құрастыр»
Балалар мнемоквадрат суреттері арқылы сөйлем құрастырады.
Екінші шыршаның астында ақ қоян отырады. Қоян балалрдан қыс туралы жақсы сөздер айтуды сұрайды.
Д/о: «Қоянды тап»
Шарты: қоянның шыршаның қай жағында жасырылғанын табу.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Қасқыр қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Қасқыр былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Түлкі қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Түлкі былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Тіл ұстарты жаттығуы:
«Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар».
Қапшықтың ішінен маймылды тауып алады.
Тәрбиеші: - Балалар, маймыл қысқы орманда мекендей ме?
Жоқ- әрине, ол ыстық елде мекендейді.
Біздің жаққа қысты көру үшін келіпті. Ол қыстың суық, ызғарлы болатынын білмейді екен. Ол тонып қалып, мына қапшықтың ішіне тығылып қалыпты.
-Балалар, біз маймылға қыс туралы білгенімізді айтып береміз бе?
(мнемокесте арқылы жұмыс жасау.)
-Жақсы балалар. Біз маймылды өзімізбен бірге біздің балабақшамызға, тобымызға алып кетейік. Онда жылы, әрі құрғақ. Маймыл да қуанып қалады.
Тәрбиеші: -Балалар, қараңдаршы мына үйге тығылып қалған орман аңдары ғой. (үйдің ішінен қасқыр, түлкі, тиінді алып шығады)
Орман ханшайымы балаларға интербелсенді тақта арқылы алғысын айтады.
-Біз, орман ханшайымының өтінішін орындадық, енді балабақшамызға, тобымызға оралайық. Иә, көмектесе аламыз.
Автобусбен, ұшақпен, машинамен, пойызбен, велосипедпен.
Балалар қарама-қарсы сөздерді атайды.
Балалар бір-бірінің иықтарынан ұстап жүреді.
(қыста су мұзға айналады, ағаштарда жапырақтар болмайды, аю апаңында ұйықтайды т.б.)
Қыс мерекелі, көңілді, жұмсақ, аппақ т.б.
Шыршаның артында, үстінде, астында алдында.
Балалар сергіту сәті сөздерін қайталап, қимылдарды орындайды.
Балалар мнемокесте арқылы қайталайды.
Балалардың жауабы.
Иә, айтып береміз.
Балалар тақтадағы мнемокесте арқылы қыс туралы айтып береді. (қыста қар жауады, ағаштарда жапырақтар болмайды, тиін мен түлкі жылы тоң киеді, ал қоян сұр тоңын ақ тоңға ауыстырады, адамдар қысқы киімдер киеді, балалар қардан аққала жасайды, шаңғы, шана тебеді)
Балалар қатар-қатар тұрып, жүреді.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қыс туралы жалпы түсініктері бар.
Нені меңгерді: байланыстырып сөйлеуді меңгерді.
Нені білді: тірек-сызбалар арқылы 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрастырауды білді.
Сергіту сәті
Рефлексивті-түзетушілік Тәрбиеші: - Балалар, біз орман ханшайымына көмектесе аламыз ба? Ендеше бізге саяхатқа шығу керек. Қысқы орманға саяхатқа.
-Балалар, орманға немен баруға болады?
-Ал мен сендерге пойызбен баруды ұсынамын. Мен пойыздың паравозы боламын, ал сендер вагон боласыңдар. Бірақ вагондар паравозға қарама-қарсы сөздер арқылы қосылады.
«Қарама-қарсы сөзді айт» ойыны.
Шарты: Тәрбиеші бір сөйлемді атайды, мысалы: піл үлкен, ал тышқан......
(музыка ойналады)
Орманға келеді. Шыршаның астынан сандықша тауып алады.
Д/о: «Сөйлем құрастыр»
Балалар мнемоквадрат суреттері арқылы сөйлем құрастырады.
Екінші шыршаның астында ақ қоян отырады. Қоян балалрдан қыс туралы жақсы сөздер айтуды сұрайды.
Д/о: «Қоянды тап»
Шарты: қоянның шыршаның қай жағында жасырылғанын табу.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Қасқыр қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Қасқыр былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Түлкі қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Түлкі былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Тіл ұстарты жаттығуы:
«Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар».
Қапшықтың ішінен маймылды тауып алады.
Тәрбиеші: - Балалар, маймыл қысқы орманда мекендей ме?
Жоқ- әрине, ол ыстық елде мекендейді.
Біздің жаққа қысты көру үшін келіпті. Ол қыстың суық, ызғарлы болатынын білмейді екен. Ол тонып қалып, мына қапшықтың ішіне тығылып қалыпты.
-Балалар, біз маймылға қыс туралы білгенімізді айтып береміз бе?
(мнемокесте арқылы жұмыс жасау.)
-Жақсы балалар. Біз маймылды өзімізбен бірге біздің балабақшамызға, тобымызға алып кетейік. Онда жылы, әрі құрғақ. Маймыл да қуанып қалады.
Тәрбиеші: -Балалар, қараңдаршы мына үйге тығылып қалған орман аңдары ғой. (үйдің ішінен қасқыр, түлкі, тиінді алып шығады)
Орман ханшайымы балаларға интербелсенді тақта арқылы алғысын айтады.
-Біз, орман ханшайымының өтінішін орындадық, енді балабақшамызға, тобымызға оралайық. Иә, көмектесе аламыз.
Автобусбен, ұшақпен, машинамен, пойызбен, велосипедпен.
Балалар қарама-қарсы сөздерді атайды.
Балалар бір-бірінің иықтарынан ұстап жүреді.
(қыста су мұзға айналады, ағаштарда жапырақтар болмайды, аю апаңында ұйықтайды т.б.)
Қыс мерекелі, көңілді, жұмсақ, аппақ т.б.
Шыршаның артында, үстінде, астында алдында.
Балалар сергіту сәті сөздерін қайталап, қимылдарды орындайды.
Балалар мнемокесте арқылы қайталайды.
Балалардың жауабы.
Иә, айтып береміз.
Балалар тақтадағы мнемокесте арқылы қыс туралы айтып береді. (қыста қар жауады, ағаштарда жапырақтар болмайды, тиін мен түлкі жылы тоң киеді, ал қоян сұр тоңын ақ тоңға ауыстырады, адамдар қысқы киімдер киеді, балалар қардан аққала жасайды, шаңғы, шана тебеді)
Балалар қатар-қатар тұрып, жүреді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5724 |
|
|
|
"Қысқы орманға саяхат" технологиялық картасы
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: «Қысқы орманға саяхат»
Мақсаты: Қыс жайында жалпы балалардың білімдерін бекіту.
1. Тірек-сызбалар арқылы 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрауға үйрету.
2. Байланыстырып сөйлеу қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.
3. Қысқы табиғатқа деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыра отырып, табиғаттың әдемі сұлулығын көре білуге және оған қамқор болуға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Слайд, саяхат, көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ – жауап, тірек-сызба.
Көрнекі – құралдар: интербелсенді тақта, орман бейнесі (шыршалар, бөренелер)орман аңдары ойыншығы, маймыл ойыншығы, сандықша, тірек-сызбалар.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиеші іс-әрекеті Балалардың әрекеттері
Мотивациялық-қозғаушы Ғажайып сәт: Хат тасушы келеді.
Хат тасушы: -Сәлеметсіңдер ме, балалар? Бұл «Балапан» балабақшасы ма? «Еркетай» тобы ма?
Менің сендерге видео хабарламам бар. –Мінеки, алыңыздар. (хат тасушы қоштасып кетіп қалады)
Тәрбиеші: -Балалар, қалай ойлайсыңдар, бұл видео хабарламада не бар екен? Мүмкін біреу бізбен өз қуанышымен бөліскісі келетін шығар, ал мүмкін керісінше біреу қиын жағдайға тап болып, біздің көмегіміз қажет шығар. – Қане интербелсенді тақтаға қарайық. (тақтадағы бейнетаспада орман ханшайымы балалардан көмек сұрайды, орман аңдарын тауып берулерін өтінеді) Балалар қызығушылық танытады.
Иә.
Балалар ойланып жауап береді.
Балалар тақтаға қарап, орман ханшайымының өтінішін тындайды.
Ұйымдастыру-іздестіру
Сергіту сәті
Рефлексивті-түзетушілік Тәрбиеші: - Балалар, біз орман ханшайымына көмектесе аламыз ба? Ендеше бізге саяхатқа шығу керек. Қысқы орманға саяхатқа.
-Балалар, орманға немен баруға болады?
-Ал мен сендерге пойызбен баруды ұсынамын. Мен пойыздың паравозы боламын, ал сендер вагон боласыңдар. Бірақ вагондар паравозға қарама-қарсы сөздер арқылы қосылады.
«Қарама-қарсы сөзді айт» ойыны.
Шарты: Тәрбиеші бір сөйлемді атайды, мысалы: піл үлкен, ал тышқан......
(музыка ойналады)
Орманға келеді. Шыршаның астынан сандықша тауып алады.
Д/о: «Сөйлем құрастыр»
Балалар мнемоквадрат суреттері арқылы сөйлем құрастырады.
Екінші шыршаның астында ақ қоян отырады. Қоян балалрдан қыс туралы жақсы сөздер айтуды сұрайды.
Д/о: «Қоянды тап»
Шарты: қоянның шыршаның қай жағында жасырылғанын табу.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Қасқыр қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Қасқыр былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Түлкі қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Түлкі былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Тіл ұстарты жаттығуы:
«Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар».
Қапшықтың ішінен маймылды тауып алады.
Тәрбиеші: - Балалар, маймыл қысқы орманда мекендей ме?
Жоқ- әрине, ол ыстық елде мекендейді.
Біздің жаққа қысты көру үшін келіпті. Ол қыстың суық, ызғарлы болатынын білмейді екен. Ол тонып қалып, мына қапшықтың ішіне тығылып қалыпты.
-Балалар, біз маймылға қыс туралы білгенімізді айтып береміз бе?
(мнемокесте арқылы жұмыс жасау.)
-Жақсы балалар. Біз маймылды өзімізбен бірге біздің балабақшамызға, тобымызға алып кетейік. Онда жылы, әрі құрғақ. Маймыл да қуанып қалады.
Тәрбиеші: -Балалар, қараңдаршы мына үйге тығылып қалған орман аңдары ғой. (үйдің ішінен қасқыр, түлкі, тиінді алып шығады)
Орман ханшайымы балаларға интербелсенді тақта арқылы алғысын айтады.
-Біз, орман ханшайымының өтінішін орындадық, енді балабақшамызға, тобымызға оралайық. Иә, көмектесе аламыз.
Автобусбен, ұшақпен, машинамен, пойызбен, велосипедпен.
Балалар қарама-қарсы сөздерді атайды.
Балалар бір-бірінің иықтарынан ұстап жүреді.
(қыста су мұзға айналады, ағаштарда жапырақтар болмайды, аю апаңында ұйықтайды т.б.)
Қыс мерекелі, көңілді, жұмсақ, аппақ т.б.
Шыршаның артында, үстінде, астында алдында.
Балалар сергіту сәті сөздерін қайталап, қимылдарды орындайды.
Балалар мнемокесте арқылы қайталайды.
Балалардың жауабы.
Иә, айтып береміз.
Балалар тақтадағы мнемокесте арқылы қыс туралы айтып береді. (қыста қар жауады, ағаштарда жапырақтар болмайды, тиін мен түлкі жылы тоң киеді, ал қоян сұр тоңын ақ тоңға ауыстырады, адамдар қысқы киімдер киеді, балалар қардан аққала жасайды, шаңғы, шана тебеді)
Балалар қатар-қатар тұрып, жүреді.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қыс туралы жалпы түсініктері бар.
Нені меңгерді: байланыстырып сөйлеуді меңгерді.
Нені білді: тірек-сызбалар арқылы 2-3 сөзден тұратын сөйлем құрастырауды білді.
Сергіту сәті
Рефлексивті-түзетушілік Тәрбиеші: - Балалар, біз орман ханшайымына көмектесе аламыз ба? Ендеше бізге саяхатқа шығу керек. Қысқы орманға саяхатқа.
-Балалар, орманға немен баруға болады?
-Ал мен сендерге пойызбен баруды ұсынамын. Мен пойыздың паравозы боламын, ал сендер вагон боласыңдар. Бірақ вагондар паравозға қарама-қарсы сөздер арқылы қосылады.
«Қарама-қарсы сөзді айт» ойыны.
Шарты: Тәрбиеші бір сөйлемді атайды, мысалы: піл үлкен, ал тышқан......
(музыка ойналады)
Орманға келеді. Шыршаның астынан сандықша тауып алады.
Д/о: «Сөйлем құрастыр»
Балалар мнемоквадрат суреттері арқылы сөйлем құрастырады.
Екінші шыршаның астында ақ қоян отырады. Қоян балалрдан қыс туралы жақсы сөздер айтуды сұрайды.
Д/о: «Қоянды тап»
Шарты: қоянның шыршаның қай жағында жасырылғанын табу.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Қасқыр қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Қасқыр былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Қөлбең, көлбең көлеңкем,
Көлбеңдеген көлеңкем,
Түлкі қалай жүреді?
Кім көрсете біледі?
Түлкі былай жүреді,
Көлеңкем де біледі.
Тіл ұстарты жаттығуы:
«Қарға, қарға, қарғалар,
Қар үстінде жорғалар».
Қапшықтың ішінен маймылды тауып алады.
Тәрбиеші: - Балалар, маймыл қысқы орманда мекендей ме?
Жоқ- әрине, ол ыстық елде мекендейді.
Біздің жаққа қысты көру үшін келіпті. Ол қыстың суық, ызғарлы болатынын білмейді екен. Ол тонып қалып, мына қапшықтың ішіне тығылып қалыпты.
-Балалар, біз маймылға қыс туралы білгенімізді айтып береміз бе?
(мнемокесте арқылы жұмыс жасау.)
-Жақсы балалар. Біз маймылды өзімізбен бірге біздің балабақшамызға, тобымызға алып кетейік. Онда жылы, әрі құрғақ. Маймыл да қуанып қалады.
Тәрбиеші: -Балалар, қараңдаршы мына үйге тығылып қалған орман аңдары ғой. (үйдің ішінен қасқыр, түлкі, тиінді алып шығады)
Орман ханшайымы балаларға интербелсенді тақта арқылы алғысын айтады.
-Біз, орман ханшайымының өтінішін орындадық, енді балабақшамызға, тобымызға оралайық. Иә, көмектесе аламыз.
Автобусбен, ұшақпен, машинамен, пойызбен, велосипедпен.
Балалар қарама-қарсы сөздерді атайды.
Балалар бір-бірінің иықтарынан ұстап жүреді.
(қыста су мұзға айналады, ағаштарда жапырақтар болмайды, аю апаңында ұйықтайды т.б.)
Қыс мерекелі, көңілді, жұмсақ, аппақ т.б.
Шыршаның артында, үстінде, астында алдында.
Балалар сергіту сәті сөздерін қайталап, қимылдарды орындайды.
Балалар мнемокесте арқылы қайталайды.
Балалардың жауабы.
Иә, айтып береміз.
Балалар тақтадағы мнемокесте арқылы қыс туралы айтып береді. (қыста қар жауады, ағаштарда жапырақтар болмайды, тиін мен түлкі жылы тоң киеді, ал қоян сұр тоңын ақ тоңға ауыстырады, адамдар қысқы киімдер киеді, балалар қардан аққала жасайды, шаңғы, шана тебеді)
Балалар қатар-қатар тұрып, жүреді.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Шекеева Венера Бейсембаевна
Павлодар облысы, Железин ауданы, Железинка ауылы, "Балапан" бөбекжайы МКҚК
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |