|
|
Тақырыбы: Биология - ғажайыптар әлемі
Мақсаты:оқушыларды биология ғылымының қызықты мәліметтерімен таныстыру және білімді, білікті болуға, шапшаңдыққа, алғырлыққа, тез ойлауға, достарымен топтасып жұмыс жасауға баулу.
Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі /сынып оқушыларын 3 топқа бөліп орналастыру/
ІІ. Негізгі бөлім
- «Оймаржан» /сұрақ-жауап/
- «Ойлы болсаң озып көр» /суреттермен жұмыс/
- «Жұлдызды сағат» /тапсырмалар/
- «Таңғажайып»
- «Білімдімен дос болсаң...»
- Сыр сандық
ІІІ. Қорытындылау /жеңімпаз топты марапаттау/
І. Сайысқа 3 топ қатысады:
1-топ: «Барыс»
2-топ: «Қыран»
3-топ: «Тұлпар»
Тапқыр,білгір, дарынды
Жарыс бар бүгін арынды.
Сүйсең туған жеріңді
Ортаға сал барыңды,-деп сайысымызды бастаймыз.
- ІІ. Негізгі бөлім «Оймаржан»/сұрақ-жауап/
1-топқа қойылатын сұрақтар:
- Жануарлар туралы ғылым /зоология/
- Өсімдіктің жер асты мүшесі /тамыр/
- Ұлғайтқыш құрал /микроскоп/
- Өсімдікке жасыл түс беретін органоид /пластид/
- Бунақденелілердің аяқ саны /6/
- Ерекше қорғалатын жануарлар мен өсімдіктер қайда тіркелген /қызыл кітап/
- Ихтиология қандай ғылым? /балықтарды зерттейтін/
- Шортан қандай балық? /сүйекті/
- Жүйелеуді енгізген ғалым /Линней/
10) Сүлік қай кластың өкілі /буылтық/
2-топқа қойылатын сұрақтар:
- Өсімдіктер әлемін зерттейтін ғылым (ботаника)
- Қызылшақа балапан шығаратын құстар /кептер, торғай, тоқылдақ т.с.с/
- Құстардың арғы тегі /археоптерикс/
- Бунақденелілердің қанша түрі бар? /700 000/
- Өте еңбекқор бунақденелілер /ара, құмырсқа/
- Өсімдіктің көбею мүшесі /гүл/
- Ең кішкентай құс? /колибри/
- Жасушаныашқанғалым. (Роберт Гук)
- Өсімдік пен жануар арасын байланыстыратын бір жасушалы жәндік
(жасыл эвглена)
10)Бидай өсімдігінің гүлшоғыры (күрделі масақ)
3-топқа қойылатын сұрақтар:
- Жасыл боп жыпырлап өнеді, сары боп үзіліп түседі? /жапырақ/
- Саңырауқұлақтарды зерттейтінғылым? /микология/
- Бір жасушалы жасыл балдыр /хламидомонада/
- Өсімдіктің генеративті мүшелері (гүл, жеміс, тұқым)
- Жасыл эвглена қалай қозғалады? (талшық)
- Ұша алмайтын құс /түйеқұс/
- Балдыр жасушасына жасыл түс береді? /хромотофор/
- Энтомология нені зерттейді? /бунақденелілерді/
- Құстарға ғана тән тынысалу ерекшелігі /қосарлы/
- Омыртқасы жоқ желілі жануар /қандауырша/
2. «Ойлы болсаң озып көр» /суреттермен жұмыс/
Бұл бөлімде оқушыларға жануарлардың, құстардың, қосмекенділер мен жорғалаушылардың дене мүшелері беріледі, сәйкесін тауып орналастыру керек.
3. «Жұлдызды сағат» /тапсырмалар/
«Жұлдызды сағат» - сын сабақ,
Жұмбақты шешіп, ойнап кұл.
Білімдіден мол талап күтіледі, оны біл!
Ал ойыннан қалмайық, жауапсыз мүлде болмайық.
Жұмбақ
- Өтім-дәрі, қаным-дәрі,
Әркімнің кірер меніңмен әрі. /аққу/
Тікұшақтай жаны бар,
Танымасаң танып ал. /инелік/
- Жатқан мылқау сарт етті
Жортқан қорғау жалп етті. /қақпан мен қасқыр/
- Аяқтары қолдай,
Мақұлық бар ондай.
Өзі балпақ,
Басы жалпақ. /бақа/
- Қай мақұлық ол тағы,
Құлақтары құрықтай.
Түнде жортса қорқады,
Маңына жан жуытпай. /қоян/
- Бейнетқор көпшілікте көрдім халық,
Күніңде бір отырмас дамыл алып.
Өзінен ауыр жүкті көтереді
Үйінде жатып кейде рахаттанып. /құмырсқа/
4. «Таңғажайып» /жануарларды баласына қарай сәйкестендіру/
|
|
қозықа |
|
|
торай |
|
|
бөлтірік |
|
|
қодыға |
|
|
көгілдір |
|
|
алан |
|
|
мамыр |
|
|
ақүрпек |
|
|
қонжық |
|
|
еңлік |
5. «Білімдімен дос болсаң...»
Берілген суреттерге қарап мақал-мәтел айту.
6.Сыр сандық
Берілген сипаттамаға қарап қандай жануар екенін табу.
Қорытындылау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |