Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары


Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары

Сабақ атауы Пікірталас шеберлігіне үйренудің жолдары

Жалпы мақсаттар  Оқушының сөйлеу мәдениетін, өзіндік ой - пікірін ашық айта білу, баяндау шеберлігін, шығармашылығын арттыра отырып, пікірталас мәдениеті сырларын меңгеруге ықпал жасау. Білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашыл, сөйлеу мәдениеті жоғары жеке тұлға қалыптастыру
 Алған білімдерін өз бетінше жұмыста қолдана алуға жағдай жасау. Өмірдегі әр сәтке байыппен қарауға үйрету.
Күтілетін  нәтижелері Қазақ тілінің әр саласына  байланысты грамматикалық талдауларды жасай алады.Сындарлы ойлай алады.Бір-бірімен ой талқы жасай алады.Бір-бірін құрметпен тыңдай алады.Пікірталас мәдениетінің тақырыбын, негізгі талаптарын біледі.
Түйінді  идеялар Пікірталастағы сөздің күші әсер ету мүмкіндігінде.Ой айқындылығының басты шарттары- сөз дұрыстығы,дәлдігі, жатықтығы, тазалығы.
Сөздерді дұрыс таңдау:сөздің ауыспалы және тура мағыналы, келтірінді мағыналарын жетік білу.

Дереккөздер 2. «Қазақ тілі» оқулығы. 11-сынып.
Қызығушылығын ояту Жылы атмосфера тудыру.
 Түрткі  сұрақ:  
Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады ?
  Теориялық білімдерін жинақтауға сұрақтар беру.
Мағынаны тану Сынақтан өткізу сұрақтары:
Топтарға тапсырма: 
Сөздерді дұрыс таңдау:сөздің ауыспалы және тура мағыналы, келтірінді мағыналарын жетік білу.
 Көп мағыналы
 Синонимдес сөздер
 Тұрақты тіркестер
 Мақал-мәтел 
 Омонимдес,антонимдес сөздердің аражігін ажырата қолдану.
Пікірталас  тақырыбына қажет ақпаратты өңдеу, троп,фигура түрлері.
Ойды анық жеткізудің басты тәсілі: сөздің грамматикалық құрылысын  меңгеру.
Мәтін құрап жазу,мазмұнын өз сөзімен баяндау, мәтіндегі сөздерді ауыстырып қолдану,лексика-грамматика жағынан, стиль жағынан  талдау пікірталас шеберлігіне  үйрену жолдары болып саналады.
 Грамматикалық талдау:
Толғаудан метафораларды тап.
Синтаксистік параллелизм деген не?
Қандай жолдар  синт. параллелизмге түсіп тұр?
Терминдерді оқып, қайсысы  ережесіне сай екендігін анықта.
ҰБТ тапсырмалары.
Қилы сұрақтар.
Рефлексия Оқулық бойынша  тапсырмаларды орындау
113,114-жаттығу
Сабақ  мазмұны бойынша  мен мынаны түйдім...
(ауызша)
Тапсырма 1.ҰБТ тапсырмалары
 2.Тақырыптық тест жұмысы
119-жаттығу Мәтінді монологке айналдырып жазу.
Пікірталас мәдениеті бойынша тест құрау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Пікірталастың түрлері
Омонимдер
Қазақтың ұлттық тілінің шығу негізі мен қалыптасу жолы
Пікірталасқа тән тәсілдер. Тойтарыс беру
Омоним сөздердің көп мағыналы сөздерден айырмашылығы
«Сөздің тура және ауыспалы мағынасы», «Сөздің көп мағынасы» тақырыптары бойынша
Көп мағыналы сөздер
Тіл дамыту бағдарламасының күнтізбелік тақырыптық жоспары
Қаздар қайтып барады
Орта мерзімді жоспар 5 - сынып, ағылшын тілі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі | Көрсетілім: 12824 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык