Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Қазақ тілі |
Көрсетілім: 11698 |
|
|
|
Пікірталасқа тән тәсілдер. Тойтарыс беру
Сабақ атауы Пікірталасқа тән тәсілдер. Тойтарыс беру
Жалпы мақсаттар Оқушының сөйлеу мәдениетін, өзіндік ой - пікірін ашық айта білу, баяндау шеберлігін, шығармашылығын арттыра отырып, пікірталас мәдениеті сырларын меңгеруге ықпал жасау. Білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашыл, сөйлеу мәдениеті жоғары жеке тұлға қалыптастыру
Алған білімдерін өз бетінше жұмыста қолдана алуға жағдай жасау. Өмірдегі әр сәтке байыппен қарауға үйрету.
Күтілетін нәтижелері Қазақ тілінің әр саласына байланысты грамматикалық талдауларды жасай алады.Сындарлы ойлай алады.Бір-бірімен ой талқы жасай алады.Бір-бірін құрметпен тыңдай алады.Пікірталас мәдениетінің тақырыбын, негізгі талаптарын біледі.
Негізгі идеялар Қарсыласына тойтарыс берудің ең басты шарты-көз жеткізілген дәлелдерге негізделген ой қорытындысы.Логикалық қатеге ұрыну – бір ойдан екінші ойға көшіп кету. Пікірсайыста қолданылатын тәсіл-сұрақпен төпелеу.
Дереккөздер 1. «Қазақ тілі» оқулығы. 11-сынып.
Қызығушылығын ояту Жылы атмосфера тудыру.
Түрткі сұрақ:
Бос уақытты қалай тиімді пайдалануға болады ?
Теориялық білімдерін жинақтауға сұрақтар беру.
Мағынаны тану Сынақтан өткізу сұрақтары:
Топтарға тапсырма:
1.Мәтінмен жұмыс
Бағалау критерийлері алдын ала айтылады.
«Дұрыс ой қорытындысы – өзіңе-өзің қарсы шықпағанда туындайды» дейді Аристотель.Сайысшы өз көзқарасын жүйелі қорғай алуы керек.Дәлелдеме құрылымын жақсы білуі керек. Ол үш элементтен тұрады:
Дәлелдеуді қажет ететін ой
Ойды дәлелдеуге қажетті дәлелдеу
Дәлелдеу тәсілі (формасы)
Ой анық болып, өзгеріске түспеу керек;сөйлеуші логикалық қатеге ұрынбайды.
Статистикалық мәліметтерді дәл, көп емес, шамамен қолдану.
Сайысшы міндеті - дәлелдеу мен сендіру.Сөйлеуші шешендігі, сенімді дауыс,айбынды түр үлкен рөл атқарады.
Пікірді бекерге шығару үш түрлі тәсіл арқылы жүзеге асады:
Ой бекерге шығарылады
Айғақтар сыналады
Дәлелдеу тәсілдері
қанағатсыз етіледі
(юмор,ирония, сарказм)
Қайта бағыттау сұрақтарын қою
(ойлауға түрткі болатын түсініктемелер жасайды, өз идеялары мен жолдастарының идеяларына талдау жасай отырып, жетекші сұрақтар қояды.Проблемалардың шешу жолдарын баяндайды.)
2.Постер қорғау (топтарға уақыт беру)
тәсілдері шарттары
дәлелдеу - ой қорытындысы
- аргументтер
- дәлелдеу тәсілі
сендіру - шешендік тәсілдер
- көтеріңкі көңіл-күй
- сенімді дауыс
- айбынды түр
Бекерге шығару - ойды бекерге шығару
- айғақтарды сынау
- дәлелдеу тәсілдерін бекерлеу
- юмор, ирония, сарказм
Сұрақпен төпелеу -сұрақты үсті-үстіне қою
3.Топтарға пікірталас ұйымдастыру үшін тақырыптар беру.
(Бағалау критерийлерін алдын ала айту) 4.Грамматикалық тапсырмалар орындату.
(оқулықтағы және ҰБТ тапсырмаларын беру)
5.Теориялық білімдерінің деңгейін анықтау үшін қысқа тест жұмысы
Рефлексия Сабақ мазмұны бойынша мен мынаны түйдім...
(ауызша)
Тапсырма 1.Етістіктерді тауып, құрамына талда.
2.Өзіңе ұнаған 2сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |