Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Тарих |
Көрсетілім: 3561 |
|
|
|
IX ғасырдың екінші жартысы- XIII ғсырдың басындағы Қазақстан мәдениеті
Сабақтың тақырыбы IX ғасырдың екінші жартысы- XIII ғсырдың басындағы Қазақстан мәдениеті
Сабақтың мақсаты:
Білмдлік: Қазақстан территориясындағы қалалардың пайда болуы мен дамуы, қолөнердің өркендеуін, сауда қатынастарын, сәулет өнері мен құрылыстың дамуын, дін және ғылым- білімнің дамуын қорытындылау.
Дамытушылық: Логикалық ойлауды, дүниетанымын, тарихқа деген қызығушылығын, ойды жүйелеу қабілеттерін дамыту, роль орындау арқылы белгілі мақсатқа жеткізу, ғылыми еңбектерді, көркем шығармаларды түсініп оқуға, ізденіске дағдыландыру.
Тәрбиелік: Эстетикалық, адамгершілік, рухани тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Интерактивті қорытынды сабақ.
Сабақтың әдісі: Жобалау. Баяндау, сұрақ- жауап, рольдік ойындар, талдау, жартылай іздену.
Жұмысты ұйымдастыру түрлері: Ұжымдық, топтық, жекелей жұмыс түрлері.
Сабақтың көрнекілігі: Тақырыптық слайдтар, қанатты сөздер жазылады, портреттер, карта, тірек кестелер, буклет «Ахмет Иасауй кесенесі», альбом «Отырар», сергіту сәтіне «Түркістан» әні, кітаптар т.б.
Дерек көзі:
1. Оқулық «Орта ғасырдағы Қазақстан тарихы»
2. «Қазақстан даласының жұлдыздары»
3. Ахмет Иасауй хикметтері
4. «Қазақстан тарихы» журналы
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушылармен амандасу, мақсаты мен жоспарын таныстыру.
2. Топқа бөлу, ат беру.
I топ «Түркістан»
II топ «Отырар»
IIIтоп «Баласағұн»
II. Тапсырмаларды орындау.
• Сұрақ бойынша тірек кесте сызу және оны талдау (әр топқа 5 мин)
1 сұрақ: Орта ғасыр қалалары санының өсуі, қала құрылысындағы өзгерістер.
2 сұрақ: Қолөнердің дамуы және оның салалары.
3 сұрақ: Дін және мәдениет.
• Жеке оқушыларға дидактикалық материал тарату (перфокарталар, тестілер)
III. Сергіту сәті. Р.Рымбаеваның орындауындағы «Түркістан» әніне 2 мин сергіту жаттығуын жасау.
IV. Үйге берілген топтық- шығармашылық тапсырмалар, «Ғұламалар және олардың еңбектері» немесе олар жайлы презентация, рольдік ойын, өлен оқу.
I топ «Түркістан»:
1. Қазақстан мен Орта Азиядағы сопылық поэзияның көрнекті өклі, дуалы ақын- данышпан, кемеңгер ақын Ахмет Иасауйдың өміріне тоқталып, «хикметтерінің» жазылуын, мазмұның қысқаша талдап үзінді оқиды.
2. Ахмет Иасауй мен Арыстан баб арасындағы кездесуден үзінді рольдік ойын.
II топ «Отырар»:
1. Әбу Насыр әл- Фарабидің ғылым салаларына қосқан жаңалықтары мен үлесіне тоқталып, еңбектерін атау.
2. Халық аузында қалған «Өнерлі жігіт» аңыз- әнгімесінен үзінді.
III топ. «Баласағұн»: Жүсіп Баласағұнидың өміріне тоқталып, «Құтадғу білк» дастанын талдап, дастанның «Тіл», «Елші», «Әмірші» жайлы айтылатын тарауларынан үзінді келтіріп, тәрбиелік мәнін ашу.
V. Сабақты бекіту: оқушылар Блумның «мен жүйесімен» қорытындылайды.
Блумның «мен жүйесімен»
VI. Қорытындылау (әр топ өздері бағалайды)
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |