Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Құстар класына жалпы сипаттама


Құстар класына жалпы сипаттама

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы

7 сынып

 

Сабақтың тақырыбы

Құстар класына жалпы сипаттама

 

Сілтеме

7сынып биология оқулығы .Алматы «Атамұра» 2007 жыл.Электронды оқулық. СТО технологиясы.

 

Мақсаты

Кластың жалпы сипаттамасымен таныстыру. Құстардың тірішілік ортасы,сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері,ұшуға бейімділігі,зат алмасуы қарқындығы,жылықандылығы туралы білім қалыптастыру. Танымдылық,сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту. Топпен жұмыс жасауға, сыйластыққа, достық қарым –қатнасқа тәрбиелеу.

 

Әдіс-тәсілдері

Топтық жұмыс,ББҮ кестесі,араласып кеткен оқиғалар,диологтік әдіс,постермен жұмыс.

 

Нәтижесі

Құстар туралы білімдерін толықтырады,Құстар класының сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін біліп,анықтап,суреттеп көрсете алады,Ұшуға бейімділігін анықтайды.Ұжыммен жұмыс жасауды,бірін-бірі тыңдауды және пікірлеріне сыйластықпен қарауға үйренеді.Сабаққа қызығушылық артады,әр оқушы өз қабілетін танытуға тырысады.

 

Көрнекілігі

ББҮ кестесі,электронды оқулық,постер мен маркерлер, мәтін(араласып кеткен оқиғалар әдісіне пайдалауға арналған),жапыстырма қағаздар.

 

Сабақтың барысы

Сындарлы оқыту бағдарламасы бойынша 7 модулді ықпалдастыру.

 

Тапсырма 

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Модуль

1.Досқа тілек

2 мин

 

 

Ынтымақтастық атмосфера орнату үшін «досқа тілек» ойынын ойнауды ұсыну және ойын тәртібімен таныстыру

Оқушылар топ болып бір-біріне тілек айтады,көңіл-күлері көтеріліп,сабаққа қызығушылықтары артады

1.Оқуды басқару және көшбасшылық.

2.Топтық жұмыс

5 мин

 

 

 

Оқушыларды топқа бөлу.Тақтаға жапсырма  қағаздарға құстардың аттары жасырын жазылып,қыстырылады.

 

Топқа тақтадағы жасырын құстардың аттары арқылы бөлінеді және топ болып топқа түскен «құс» туралы айтып береді.

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

3.ББҮ кестесі

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Құстар туралы (білетін) білімдерін   ББҮ кестесінің 1-ші графасына толтыруды тапсырады,ал  2-ші графаға құстар туралы тағы да не білгілері келетіндігі туралы жазуды ұсынады.

Сұрақтарға толықтыру енгізе отырып,табыс критерийлерін табуға болатынын үйретеді.

1-ші графаға топтасып құстар туралы өздерінің білетін мәліметтерін жазады, 2-ші графаға  ойласа отырып,құстар туралы өздерін қызықтырып жүрген сұрақтарды жазады.

 

 

Оқыту және оқудағы жаңа тәілдер.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.

4.Элект ронды оқулық

3 мин

 Электронды оқулықты тыңдап,құстар  туралы білімдерін  толықтыра отыру ұсынылады.

Электронды оқулықты тыңдап,құстар туралы білімдерін   толықтыра түседі.

АКТ –ны пайдалану.

 

5.Арала сып кеткен оқиғалар.

11 мин

 

Мәтінді 5 топқа түрлі қиғаштап таратады және оқып,мәтінді дұрыс топтау тапсырылады.

 

Оқушылар топ болып бірігіп,қиғашталған қағаздардағы мәтіннің дұрыс нұсқасын табады, оқи отыра мәтінмен   танысып, түсінеді.

Диологтік әдістің зерттеушілік түрі

 

6.сергіту сәті 1мин

Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Оқушылардың барлығы қатысады.

 

 

7.Постер мен жұмыс.

 

10 мин

 

 

 

 

 

Құстар туралы үренген, білген білімдерін  постерге түсіріп, қорғауды  ұсынады.

 

 

 

 

 

 

Топтағы  оқушылар өз қабілеттерін танытуға тырысып,жұмысты өз ара бөліседі, бірі сурет салады,бірі баяндауға дайындалады,бірі ұйымдастырады,бірі басқа топтан ақпарат жинайды,бірі уақытты өлшейді,бірі хатшы болып жазады жиналған және өздері оқып үйренгендерінен.

Уақытты тиімді пайдаланып қорғау

Дарынды және талантты балаларды оқыту.

 

8.ББҮ кестесі

4 мин

Бүгінгі сабақта құстар туралы алған білімдерін қорытындылау   мақса тында  ББҮ кестесінің 3-ші гафасына не үйренгендері туралы жазу тапсырылады.

Оқушылар құстар туралы  алған  білімдерін тиянақтап қысқыша түсініктерін «үйрендім» графасына  жазып толтырады.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

9.Үйге тапсырма беру және қорытынды бағалау

1 мин

Тақырып бойынша түсінгендерін ой қозғау ретінде эссе жазу тапсырылады және жиынтық бағалары айтылып,қойылады.

Қосымша келесі зертханалық жұмысқа бір-бірден жұмыртқа пісіріп алып келу тапсырылады.

Оқушылар үй тапсырмасын алады,өз-өздерін де бағалай алады табыс критерийлері арқылы.

Оқыту үшін және оқу үшін бағалау

           

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Негізгі және туынды зат есім
С. Сейфуллин. Ақсақ киiк. Ана тілі
Сүтқоректілердің көптүрлілігі.
Құстардың көптүрлілігі
Құстардың ертедегі жорғалаушылардан пайда болуы. Археоптерикс
Құстардың көбеюі және дамуы
Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Балықтар
Заттың атын білдіретін сөздер. "Сауысқан мен көкек"
"Математикалық кокпар" ойыны
Бөлім: Уроки / Биология | Көрсетілім: 4407 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык