|
|
Сабақтың тақырыбы Жылқы шаруашылығы және оның негізгі салалары
Сабақтың мақсаты: оқушыларға жылқы шаруашылығына және оның салаларына түсінік бере отырып,жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар екені туралы білімдерін жетілдіру арқылы сабақты өмір мысалдарымен байланыстыра өткізу.
Сілтеме: Биология: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына аргалған оқулық,Қ.Қайым,Р.Сәтімбеков,Ә.Әметов,Ж.Қожантаев-Алматы:Атамұра,2010.-336 бет.
Көрнекіліктер: маркер, стикер, А4, А3 қағазы, постер, желім, қайшы, фломастер,түрлі-түсті қағаздар, өшіргіш, скочңстикер, степлер.
Оқу нәтижесі: құнды пікір айтуға бағыттау,өзін-өзі бағалау,ой өрісін тілін дамыту.
Түйінді идеялар: оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдерді қолдану арқылы,оқушыларды ынтымақтастықта жұмыс істеуге үйрету. Дарынды балалардың қабілеттерін ары қарай дамыту. Үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту.
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері |
Мазмұны |
уақыты |
Мұғалім әркеті |
Оқушы әрекеті |
Қажетті құрал- жабдықтар
|
I.Ұйымдастыру кезеңі |
«Марапат» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ой сергіту. Гүлді алып бір-бірімізге марапат айту арқылы сыйлау.
Топ құру. Қиылған құттықтау қағазын араластырып таратып беру .
|
3 Минут
|
Сыныпта жағымды атмосфера орнату.
Оқушылардың танымдық белсенділігін артттыру,топқа бөлу.
|
Қолдарындағы құттықтау қағазын құрастыра отырып топқа бөлінеді.
|
Гүл
Қиылған құттықтау қағазы
Топ ережесі.
|
II.Үй жұмысын тексеру |
«Кім шапшаң» Тест тапсырмасы.
Жеке жұмыс
|
10 Минут
|
Ұйымдастырушы, бағыттаушы
|
Әр оқушы өз жұмысын орындап болғаннан кейін,қасындағы жұбын тексереді, бағалайды,бағасын айтады.
Тақырыпты толығымен мазмұнындап беру.
|
Дәптер,қаламсап.
|
III. Жаңа сабақ
Оқулықпен жұмыс
|
Оқулықты өз бетімен оқу. Жұптық жұмыс өз ара бір-біріне түсіндіру.
|
10 минут
|
«Ой толғау» |
Әр оқушы өз ойын ортаға салады. Пікір алмасады,бір тұжырымға келеді,өзін-өзі бағалап отырады.
Жылқы жануарына толық сипаттама беру. 1. хатшы 2.таимскипер 3. төраға.т.с.с
|
Электронды тақта,оқулық,дәптер, қаламсап
|
IV. « Автобус аялдамасы» |
Топ құру. Кәмпиттердің түсіне байланысты құру. Жылқының адам өмірі үшін қандай маңызы бар? |
10 минут |
Ұйымдастырушы |
Топтар бойынша бөліну.Постер жасау, өз ойларын ортаға салу, пікір талас, ортақ бір пікірге келу. |
Кәмпиттер.А4, А3, түрлі- түсті қағаздар, стикер,желім, Фломастер, степлер, скоч |
V. Галлерея аралау |
Барлық топтар қорғаған постерлерін бағалайды |
3 минут |
Әділ бағалауды ұсынады. |
Әр оқушы өзіне ұнаған топқа дауыс береді, келіпейтін жерінде келіспеушілік білдіріп стикерге өз пікірін жазады.
|
стикер |
VII.Жаңа сабақты бекіту. |
Әр топ бір-біріне сұрақтар қояды. |
3минут |
ұйымдастырушы |
Бір-бірінің сұрақтарына жауап беріп,қателерін түзетеді.
|
|
Бағалау |
Бағалау парағын толтыру. |
2 минут |
Әділ бағалауды ұсынады |
Өзін және сыныптастарын бағалайды. |
Бағалау парағы |
VIII.Кері байланыс Менің алақаным.
IX. Қосымша оқу |
Өз қолдарын карандашпен бастырып сызу әр саусаққа: 1.Не білдім? 2. Нені білгім келеді? 3.Не ұнады? 4.Қандай қиындық туғызды? 5.Тілек
Қосымша деректер қарастыру,тақырыпты мазмұндау.
|
4 минут |
Сұрақ қояды
|
Кері байланыс орнату.
Күнделікке жазу |
Түрлі- түсті қағаздар,қайшы қарындаш.
оқулық, күнделік. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |