|
|
Сабақтың тақырыбы |
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер |
||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Оқушыларға Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер,мұхиттардың материкке тигізіп жатқан әсері,жағалауындағы ағып жатқан ағыстар, мұхит пайдалы қазбалары,тіршілік дүниесі,мұхиттардың ластану деңгейі туралы мағлұмат беру. |
||||||||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижиелері |
Еуразия материгін шайып жатқан 4 мұхит туралы, олардың Еуразия материгіне тигізетін әсерін біледі. |
||||||||||||||
Сабақтан туындаған негізгі идеялар |
Ж.Делиль: «Адамның ғажап ойларын жинау ғаламат мол қазына болар еді» |
||||||||||||||
Тапсырмалар |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурс |
||||||||||||
|
-Топқа бөлу (суретті кеспе қағаздары арқылы) -Проблемалық сұрақ қою; -Мәтінді оқыту (шығармашылық жұмыс)
-сергіту сәтін ұйымдастыру; -4 топқа тапсырма беріледі: А) «Ойлан тап» Б) «Тиімді жету жолын тап» С) «Сәйкестендіру тесті» Д) «Географиялық диктант» Е)«Ең,ең,ең......» ойыны
-Бағалау |
-Топқа бөлінеді
-Сұраққа жауап береді;
-Мәтінді оқиды,берілетін тапсырмаларға дайындалады;
Сергіту сәтіне қатысады; -тапсырманы орындайды
Өзін-өзі бағалау |
Кеспе қағаздары
Түрлі түсті карандаштар,қағаз, флипчарт
Бейне баян
|
||||||||||||
|
-Үйге тапсырма беру. -Рефлексия.
|
Сабақтан алған әсерлерін,ұсыныстарын жазады. |
Бейне баян «Мұхиттағы тіршілік» |
||||||||||||
Сабақ барысы: Бекіту Бағалау Үй тапсрмасын беру |
1 . Сәлемдесу 2. Балаларды түгендеу 3. Балалардың назарын сабаққа аудару. 4. Топтастыру тәсілі: қиылған кеспелерді құрастыру арқылы (кит,дельфин,морж,акула) топтасу. 5. Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы абзацтар 4 топқа бөлініп беріледі, оқушылар өздеріне тиесілі мәтінді оқиды. 6.Шығармашылық жұмыс. Әр топ өздеріне берілген тақырыпша бойынша постер жасайды. 7.Сергіту сәті. «Балалар биі» 8.Тапсырма беру. 1-топқа : «Ойлан тап». , , , + теңіз Берілген суреттермен теңіз сөзінің байланысын табыңыз. Ақ теңіз-Солтүстік Мұзды мұхитының ең кішкентай теңізі. Қара теңіз-Жерорта теңізінен бөлініп қалған теңіз. Қызыл теңіз-Тұздылық жоғары. Сары теңіз-Хуанхэ өзені қытай тілінен аудрағанда қандай теңіз. 2- топқа: «Тиімді жету жолын тап» Норвегия елінің азаматысыңдар. Норвегия астанасынан шығып, Жапонияға теңіз жолы арқылы келу керек.Жол бойында кездескен аралдарды,бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер. 3-топқа: «Сәйкестігін тап»
4-топқа: Географиялық диктант. Дүниежүзіндегі ең үлкен материк-Еуразия.Жалпы жерінің ауданы54,2 млн км2.Еуропа екі дүние бөлігі-Еуропа мен Азияқұрайды.Еуразия шартты түрде Орал таулары,Жайық өзені арқылы Каспий теңізінің солтүстік жағалауы, Кума-Маныч ойысы мен Азов, Жерорта теңіздері және Қара теңізді Жерорта теңізімен байланыстыратын бұғаздар арқылы өтеді.Еуразия материгі 4 мұхит шайып жатқан бірден-бір материк. Атлант мұхиты материктің оңтүстік батысын шайып жатыр. Солтүстік Мұзды материктің солтүстік бөлігін шайып жатыр. Ең үлкен теңізі –Норвег, ең кіші теңізі- Ақ теңіз 9. «Сандар сөйлейді» 1-топқа: 300+61=361 млн км 2 Дүниежүзілік мұхиттың ауданы. 100-8,3= 91,7 млн км2 Атлант мұхитының ауданы. 2-топқа 12+2,8= 14,8 млн км2 Солтүстік Мұзды мұхитының ауданы 12000-978= 11022 м Тының мұхитының ең терең бөлігі. 3-топқа 70+6,2=76,2 млн км2 Үнді мұхитының ауданы 9000-258=8742 млн км2 Атлант мұхитының ең терең жері 4-топқа 170+8,6=178,6 млн км2 Тынық мұхитының ауданы 6000-(-1729) =7729 млн км2 Үнді мұхитының ең терең жері Пікірталас әдісі. (диалогтік әдіс бойынша) Дүниежүзінің 4 мұхиты бойынша әңгімелесу.
Оқушылар өзін-өзі бағалайды
Ой толғау: Мұхиттардың экологиясы бойынша эссе жазып келу. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |