|
|
Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Сабақтың оқыту мақсаты: Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздердің материкке тигізетін әсерін сын тұрғысынан ойландыру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай туғызу.
Міндеттері:- Ынтамақтастық атмосферасына ықпал ету;
- Дербес оқуға жетелеу;
- Жұпта, топта жұмыс істеу машықтарын жетілдіру;
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас. Еуразияның физикалық картасы, плакат, интерактивті тақта
Қолданылатын модулдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудаАКТ – ны пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ –жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу,талдау.
Стратегиялар: «Топтастыру», «Еркін жауап стратегиясы», «Ой салу», «Ментальды карта», «Рефлексия»
Бөлімдері |
Эпизод |
Мұғалімніңіс -әрекеті |
Оқушыныңіс -әрекеті |
Ресурстар
|
||||||||||||
Кіріспе |
7
|
Амандасу Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау «Көпір» Үй тапсырмасын пысықтау
Топтастыру 14 аланы 3-топқа бөлемін. |
Оқушылар топқа бөлінеді. |
Суреттер |
||||||||||||
Тұсаукесер
|
10 |
Ой қозғау «Дүние жүзілік мұхит деген не?» Еуразия материгі жағалауына саяхат жасайық: «Қандай мұхиттар Еуразия жағалауын шайып жатыр?» (топ ішінде спикер, тайм спикер, хатшы рөлдерін болу) |
Оқушылар өз білетіндерін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды. |
Қолданжасалған материал Ватман Атлас |
||||||||||||
Негізгі бөлім |
5 |
Семантикалық карта «Сәйкестігін табыңдар» ойыны. Алдарына тапсырма таратылады.
|
Оқушыларинтерактивті тақтадан тапсырма жауаптарын балалар өздері тауып, сәйкестендіреді.
А)Парсы шығанағы В)мұнай С)Солтүстік мұзды мұхиты Д)Тайфундар Г)Үнді мұхиты Е)Жерорта теңізі
|
Таратпа материал |
||||||||||||
15
|
Мағынаны тану. «Теңізде жүзу саяхаты» 1-топ. Норвегия мемлекетінің азаматтарысыңдар. Норвегия астанасынан шығып, Жапонияға теңіз жолы арқылы келу керек. Жол бойында кездескен аралдарды, бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер? 2-топ. Қытай елінің астанасына саяхатқа келдіңдер. Саяхатты әрі қарай Шри-Ланка аралына дейін теңіз жолы арқылы жалғастыру керек. Жол бойында кездескен аралдарды, бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер? 3-топ. Сауд Арабиясы елінен шыққан мұнай тиелген танкер-кеме Францияға қарай сапар шекті. Сендер ол кемеге қандай көмек берген болар едіңдер? Жол бойында кездескен аралдарды, бұғаздарды, ағыстарды атаңдар. Қандай тура бағытты ұсынар едіңдер? |
Балалар шығармашылық жұмыспен айналысады. Топ ақылдасып, бір тоқтамға келеді. Топбасшы топтық жұмысты қорғайды.
|
Атлас |
|||||||||||||
|
« Мені анықта» ойыны. Кескін картада сандармен көрсетілген теңіздер беріледі. Сол теңіздердің атауын анықтаңдар.
|
Жауаптар:
|
Кескін карта Атлас флипчарт |
|||||||||||||
Қорытынды |
5 |
Қорытындылау Бағалау:сабақтың әр бағыты жазылған бағалау парағы арқылы оқушылар өз -өздерін бағалайды. |
Өз жұмыстарын топта бағалайды.
|
Бағалау парағы |
||||||||||||
3 |
Рефлексия. Стикерлертаратылады. |
Не ұнады, не ұнамады? Ұсыныс Оқушылар сабақ барысында не ұнады, ұсыныстарын, пікірлерін жазады . |
стикерлер |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |