Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Нәсілдер



Сабақтың тақырыбы:

 Сыныбы

 

Жалпымақсаты:

 

Міндеттері:

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

География

Нәсілдер

 

6 «Б»

 

Жер бетіндегі нәсілдердің таралуы, нәсілдік белгілер туралы жалпы түсінік беру

1)    Жер бетіндегі нәсілдер туралы түсінік беру

2)    Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығы

3)    Нәсілдердің теңдігі

-         Жер бетіндегі нәсілдер туралы жалпы түсінік алады

-         Нәсілдік белгілердің қоршаған ортамен байланыстылығын түсінеді

-         Нәсілдердің тең екендігіне көз жеткізеді

Кезеңдері:

 

Мұғалімнің іс – әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

І.Ұйымдастыру:

3 мин

Тренинг:

 

-         Оқушылармен амандасу

-         Топқа бөлу

-         «Амандасу» тренингін ұйымдастыру.

-         Бағалау парағын таратады.

Сәлемдесу

Кезекшінің жауап беруі.

Оқушылар қозғалысы.

Топтасады

Топ басшыларын, репортер, хатшы, тәлімгерлерін сайлайды.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

7 мин

Сергіту сұрақтары:

Кубизм тәсілін қолдану.

1)    Адам баласы дамуының алғашқы кезеңінде жердегі халық саны не себепті өте баяу өскен?

2)    Демографиялық жарылыс деген не?

3)    Демографиялық кризис деген не?

4)    Демографиялық саясат деген не?

5)    Дүние жүзінде халық саны ең көп елдер?

6)    «Бір отбасына бір бала» деген саясат жүргізуді қолға алған ел?

7)    Демография қандай ғылым?

8)    Жер шарындағы халықтың орташа тығыздығы қанша?

Оқушының сұрақтарға жеке жауап беруі.

Жаттығулар:

10 мин

-         Олай болса балалар тапсырма орындайық?

Тапсырма: Кесте толтыру.

Оқушылар жеке-жеке жұмыстанады.

ІІІ.Жаңа сабақ:

14 мин

Интерактивті тақтадан нәсілдердің жер бетінде таралуы картасын қарап, нәсілдер теңдігін зерттеген Н.Н.Миклухо-Маклаймен танысу. Үш нәсілге жататын адамдар белгілерін топтастыру.

Оқушыларды топтастыру.

Әр бір жеке топқа тапсырма беру.

1 топ: Негроид.

2 топ: Монғолоид.

3 топ: Еуропоид.  

Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығып, белгілерді нәсілдердің тұсына жинақтайды.

 

 

 

 

Оқушылар нәсілдердің белгілерін қайда кездесетінін топ болып қорғайды.

ІҮ.Дерек көздері:

2 мин

Слайдкөрсету.

Топпен бірлесе қарау.

Ү.Қорытындылау:

7 мин

Географиялық диктант.

«Домино» ойыны.

Сұрақтарға жауап береді, сәйкестендіреді.

ҮІ.Бағалау: 2 мин

Рефлексия жаздыру.

Формативті, топтық.

ҮІІ.Үйге тапсырма:

§59«Нәсілдер» оқып келу.

 

       
 

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
10 сынып Қоғамдық-гуманитарлық бағытқа арналған ҚМЖ
Дүние жүзі халқының саны және ұдайы өсуі Демографиялық саясат
Еуразияның халқы мен елдері
Еуразия материгінің халқы
Еуразияның халқы және елдері
Адам нәсілдері. Нәсілшілдікті және әлеуметтік дарвинизмді сынау
Қазақстандағы экологиялық проблемалар мен әлеуметтік демографиялық үрдістер (1946 – 1991)
Қазақ халқының қалыптасуы
Саясат және билік
Дүние жүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында
Бөлім: Уроки / География | Көрсетілім: 4622 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык