|
|
Металдардағы электр тогы. Электролиттердегі электр тогы. Электролиз заңы.
Сабақтың тақырыбы |
Металдардағы электр тогы. Электролиттердегі электр тогы. Электролиз заңы. |
|||
Сілтеме |
Оқулық, сабақ жоспары, есептер жинағы, презентация |
|||
Жалпы мақсаты |
– оқушылардың әр түрлі ортаның электр тогын өткізуіндегі |
|||
Оқыту нәтижесі |
|
|||
Негізгі идеялар |
Дәстүрлі емес оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың физикаға танымдық қызығушылығын арттыру. Әр түрлі ортадағы электр тогы тарауында қиындық туғызатын есептерді шешу жолдарын анықтау. Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, қызығушылығын арттыру, өз бетімен және топ болып жұмыс атқаруға да5дыландыру7 |
|||
Дереккөздер |
Физикалық энциклопедия ресурс:физикалық құрал-жабдықтар, интерактивті тақта, үлестірме тапсырмалар, сызба суреттер |
|||
Тапсырмалар |
диалогтік тәсіл,есептер,эксперименттіктапсырмалар |
|||
Сабақтың өту барысы |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру |
3мин |
Ұйымдастыру: Сәлемдесу.Оқушыларды психологиялық дайындау.өзін- өзі реттеу(әлеуметтік)
Сұрақтар: a) Өткен сабақта қандай сыныптастарыңмен жұмыс істедіңдер? b) Сендерге қандай жұмыстың түрі ұнады? c) Сыныптастарыңның есептер шығара алмау кезіндегі алаңдаушылық сезімдерін байқадың ба? d) Есепті шығару немесе тапсырманы орындау кезіндегі өзара келісімге қалай келдіңдер?Немесе келіспеушіліктерді атап өтіңдер. Оқушыларды топқа бөлу. 3топқа бөлу. |
Амандасып, кім жоқтығын айтады.Сұрақтарға жауап беріп,зертханалық жұмысқа анализ жасайды.
Топқа бөлінеді |
|
Сабақтың мақсатымен танысу |
1мин |
Слайд 1. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, барысымен және жоспарымен таныстыру. |
Мұғалімді мұқият тыңдап, тақырыптыбүгінгі күнді дәптерге жазады |
|
Бағалау критерилерімен танысу |
1мин |
Оқушыларды бағалау критерилерімен таныстыру. Бағалау критерилерімен танысқаннан кейін бағалау парақтары таратылады. |
Оқушылар бағалау парағымен танысады. Бағалау парақтарын өздерінің жұптарымен алмасады. |
|
Жұптық жұмыс |
10 мин |
Тұрақты ток .қайталау.тест.4-нұсқалы |
Бір-бірін тексеріп,баллдарын санап, бағаларын қояды |
|
Топтық жұмыс. |
15 мин |
БФҚ (барлық факторларды қарастыр). Әр топқа тақырыпқа байланысты мәтін беріледі. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жауапты толықтыруларына болады. Жауап дұрыстығы тексерілгеннен кейін жұптары бал қойып отырады. |
|
Физикалық тәжірибе |
7 мин |
І топ ІІ топ ІІІ топ мүшелеріне схема бойынша тізбекті құрастырып,а)қарсуындағы,б)қант салғандағы,в)тұз салғандағы және температураға байланысты элекролизді қарастырып,қорытынды жасауларын ұсынады. |
Әр топта оқушылар өткізгіштерді тізбектеп,электролиттердегі токты,Фарадей заңына арналған тәжірибелер жасап көрсетеді. |
|
Сергіту сәті |
1 мин |
бәріміз орнымыздан тұрамыз қолымызбен жалғану түрін көрсетуін сұрау. Бұл тәжірибеден не байқадыңыздар? |
|
|
Топтық тапсырма |
6 мин |
Есептер жинағынан есептер шығарту.№617,№619,№620 |
Топта,тақтаға шығарып көрсетеді. |
|
Бағалау |
1мин |
Формативті:топтардың бағалауы Жиынтық :тәжірибе+есептер+тест |
Бағалаумен танысады. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |