|
|
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы
Пәні: Алгебра 9 сынып
Тақырыбы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы.
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын пайдаланып есептер шығару.
САБАҚ ЖОСПАРЫ
ТИТУЛ БЕТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТАҚЫРЫП:
1 Базалық құзыреттілік:
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Оқуға үйрету
Пән: 1.1 Құрамды құзыреттілік:
Алгебра Ақпараттық сызба/бейне түрінде көрсету.
Сынып: 9 1.1.1 Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
Оқытушы: «Жад» картасы,«картография» сызбасы
Мақсұт Нұрсара Мұқатайқызы
Дидактикалық дәреже/категория: Жоғары Мақсатты әлеуметтендіру
Оқу орны:
ДБМ «Дарын» мектеп-интернаты ,Қарағанды қаласы
Базалық оқулық:
«Табиғат»
Ә.Н.Шыныбеков «Алгебра» Алматы «Атамұра» 2012 Тұрақты дамуды қамтамасыз ету.
Сабақтың мазмұны: 2
«Қоғам»
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын пайдаланып есептер шығару Қоршаған ортада, әр салада пәннің маңызды екенін көрсету.
3 «Мен»
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табу алгоритмін меңгеру.
КЛАССИФИКАТОР ҰЙЫМДАСТЫРУ
№ Оқу тапсырмасы БЛУМ бойынша оқу тапсырмаларының таксономиясы (деңгей) Уақыт (минут
пен) Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрі
Сабақтың жалпы уақыты: 45
1 Арифметикалық прогрессия: анықтама, ереже, формулаларды, түрлендірулерді еске түсіру. Білім 4 мин Топпен жұмыс / бірін-бірі бағалау .
2 «картография » сызбасын қолданып, арифметикалық прогрессияның белгісіз мүшелерін анықтау (кесте толтыру ) Түсіну
5 мин Өздік жұмыс / бірін-бірі бағалау.
3 «картография» картасын жетекшілікке ала отырып,берілген тіэбектің түрін анықтап,табыңыз. 2х+40, 10х-3, 3х+29 сандарынан құралған тізбек х-тің қандай мәнінде арифметикалық прогрессия болуы мүмкін? Тізбекті - n-ші мүшесінің формуласымен
-кестемен беріңіз ; -Алғашқы үш мүшесінің қосындысын табу.
Қолдану
6 мин Топпен жұмыс / өзін-өзі бағалау+ мұғалімнің бағасы
4 Арифметикалық прогрессия n-ші мүшесінің формуласымен берілген. Алғашқы елу мүшесінің қосындысын табыңыз? Қатені табыңыз. Талдау 6 мин Өздік жұмыс / бірін-бірі бағалау
5 Берілген тапсырмаларды орындау барысында өз шешіміңді жаса, математикалық моделін ұсыну. жинақтау 9 мин Топпен жұмыс / өзін-өзі бағалау + мұғалімнің бағасы
6 Арифметикалық прогрессияның өмірде қолданысын пайымдай отырып, есепті шығару. Бағалау 10 мин Жеке жұмыс / өзін-өзі бағалау + мұғалімнің бағасы
Морфологиялық білім картасы
Оқулықта берілген сабаққа мазмұндалған ақпарат
1 Сабақтың тақырыбы 1.1 Өмірде қажетті ақпарат 1.2 Басқа пәндерде кездесетін ақпарат 1.3 Берілген пәнді әрі қарай оқу үшін қажетті ақпарат 1.4 Жалпы ой-өріс үшін қажетті ақпарат Ескерту
2 Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы 1.1 Құрылыста, табиғатта, медицинада, спортта қолданылуы физика, геометрия, биология,экономика Оқулық, анықтамалық ақпараттар, сызбалар Арифметикалық прогрессияның өмірде қолданысы
Тапсырмалар:
1 Б. ( Білім )
Арифметикалық прогрессияның анықтамасын , формулаларын есіңізге түсіріңіз және оларды анықтаңыз.
Бір - біріңді бағалаңыз.Дұрыс формуланы дөңгелектеңіз. Дұрыс жауап 1 ұпай.
Оқушының аты-жөні:______________________________________________________________
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы
Арифметикалық прогрессияның айырмасы
Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы
Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы
Арифметикалық прогрессияның қасиеті
Кестені толтырыңыз:
2 Б.
«Картография » сызбасын қолданып, арифметикалық прогрессияның белгісіз мүшесін анықтаңыз. Бір-біріңді бағала.
3Б. «Картография» сызбасын жетекшілікке ала отырып, берілген 2х+40, 10х-3, 3х+29 сандарынан құралған тізбек х-тің қандай мәнінде арифметикалық прогрессия болуы мүмкін екендігін анықтаңыз. Тізбекті
- n-ші мүшесінің формуласымен
-кестемен беріңіз ;
-Алғашқы үш мүшесінің қосындысын табыңыз.
Бір-біріңді бағала.
4. Б . Арифметикалық прогрессия n-ші мүшесінің формуласымен берілген.
Алғашқы елу мүшесінің қосындысын табыңыз? Қатені табыңыз. A) =2700 В) =2600 С) =232 Д) =116
5.Б Науқас адам дәрі-дәрмекті келесі кесте бойынша қабылдайды: бірінші күні 5 тамшыдан, ал әр келесі күні- алдыңғы күнгіден 5 тамшы көбірек.Науқас 40 тамшы қабылдап, ол 3 күн дәрі-дәрмекті40 тамшыдан ішеді, сосын күн сайын дәрі-дәрмектің қабылдауын 5 тамшыға азайтып, қабылдауды 5 тамшыға дейін жеткізеді.Егер әр біреуінде 20 мл дәрі-дәрмек болса, науқасқа неше құты дәрі-дәрмек сатып алу қажет ? Есептің математикалық моделін құрыңыз.Өзіңді бағала.
6.Б
Альпинистер 1-ші күні 1400 м биіктікке көтерілді,ал әр келесі күні олар 100 м биіктікке кем жүріп өткен.Олар қанша күнде 5000 м биік шыңды бағындырған , есептеуді пайымда. Өзің шешіміңді көрсет.Өзіңді бағала.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |