|
|
Құрмалас сөйлемді, сөз құрамын қайталау
Қарағанды облысы Нұра ауданы Майоровка ауылы
Киров орта мектебінің қазақ тілі пәнінің мұғалімі
Кусаинова Динара Бекбулатовна.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі
Лексикалық тақырыбы: Қаныш Сәтбаев-Қазақ Ғылым академиясының тұңғыш президенті
Грамматикалық тақырыбы: Құрмалас сөйлемді, сөз құрамын қайталау
Сыныбы: 9 орыс
Оқушы саны: 10 оқушы
Сынып бөлмесі: Қазақ тілі №3
Сабақтың мақсаты: Ғалым, Қазақстан Ғылым академиясының академигі, тұңғыш президенті Қ.И.Сәтбаев туралы түсіндіру арқылы, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауы арқылы танымдық, білімділік деңгейін көтеру, ақпараттық-коммуникациялық технологиямен қолдануды жетілдіру.
Әдіс –тәсілдері: Топқа бөлу, диалогтық әдісі, Венн диаграммасы, Ментальды карта, талдау-жинақтау.
Қолданылған модуль: «Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету
Сабақтың барысы:
Уақыты |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Ре сурстар |
2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
|
|
2- топ «Ғылым» Сабаққа белсенді қатысып отырады. |
|
5 мин |
Мотивациялық кезеңі.
|
Қорытындысын жасап, жаңа тақырыпқа шығады. |
Сөзжұмбақты интерактивті тақтада толтырады.
|
Сөз жұмбақ ин тер активті тақта. (флипчарт) |
5 мин 5 мин 5 мин 6 мин |
Операциялық орындау кезеңі.
|
Ой қозғау. Сөзжұмбақта қандай азаматтың аты-жөні шықты? Интерактивті тақтада Қ.Сәтбаевтың өмірбаянын түсіндіреді. 1-тапсырма. 94 -бет
2-тапсырма. Мәтін бойынша диалог құрау.
Грамматикалық тапсырма. 3-тапсырма. Ұйымдастырушы, мектебінің, техникалық-сөздерін құрамына қарай талдатып, жаздыру.
4- тапсырма Салалас және құрмалас сөйлемді салыстыру, Венн диаграммасымен қорғатады. |
ҚАНЫШ СӘТБАЕВ.
|
ин тер активті тақта (флипчарт), Қ.Сәтбаев портреті. сөздік, , оқулық, дәптер дәптер, қалам, сөздік. үлес тірмелі қағаздар
ватман, түрлі түсті маркерлер |
3 мин |
Қорытындылау .
Қаныш Сәтбаев жөнінде сұрақтар қою |
Оқушыларға сұрақтар қояды Ментальды картаны ұсынады.. Қайда туды? Қай жылы туды? Қай жылы дүние салды? т.б. қорытындысын шығарады. |
Мәтін бойынша алған білімдеріне байланысты сұрақтарға жауап беріп, топтастырып, тақтаға жазып отырады. |
ин терак тивті тақта (флипчарт) |
2 мин |
Үй тапсырмасы.
|
|
Үй тапсырмасын жазып алады |
күнделік |
4 мин |
Бағалау. |
Топтар бағалау парағы бойынша бір топ екінші топты бағалайды. Әр тапсырмаға баға қойып, ортақ бағасын хабарлайды. |
Топ мүшелерібағалау парағы бойынша қойылған бағаларын алады. |
бағалау парағы. |
2 мин |
Рефлексия кезеңі.
|
оқушылар суреттегі қай адам бейнесімен өзінді салыстырар едің? сабақтан кейінгі көңіл-күйін бейнеде көрсету. |
сабақтан кейінгі көңіл-күйін бейнеде көрсетеді. |
ин тер активті тақта. Әр түрлі бейнедегі адамдар суреті, стике |
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
№ |
«____________» тобының оқушылары |
сөзжұмбақ |
1-тапсырма мәтінді аудару |
2-тапсырма диалог құрау |
3-тапсырма сөздерді құрамына қарай талдау |
4-тапсырма Венн диаграммасы |
қорытынды баға |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |