|
|
Сәтбаев Қаныш Имантайұлы
10-сынып (орыс бөлімі) |
Қазақ тілі |
ІІ. Әлеуметтік-мәдени ая |
|
Сабақ тақырыбы: |
Сәтбаев Қаныш Имантайұлы |
||
Жалпы мақсат: |
Қ.Сәтбаевтың өмірбаянымен таныстыру, білімі, ғылыми еңбектері, қоғамдық жұмысы туралы мәлімет беру. Ойлау, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын амыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
||
Сілтеме: |
|
||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Сауатты, таза жазуға, жанындағы адамдар еңбегін бағалауға тәрбиеленеді. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды. |
||
Негізгі идеялар: |
Қаныш Сәтбаевтың ұлы тұлға дәрежесіне жету негізін анықтау. |
||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
||
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер СТО Оқыту үшін бағалау |
1. Диалог 2. Жеке жұмыс 3. Жұппен жұмыс 4. Топтық жұмыс
|
|
Дерек көздері: |
Оқулық, ғаламтор |
||
Тапсырмалар: |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І.Психология-лық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||
2 минут
2 минут |
1. «Сағат» сергіту сәті 2.Сыныпты ғаламшар суреттері бойынша топқа бөлу. 3.Әр топтың өздеріне топ басшысын сайлату. 4.Топ ережесін құру. |
1.Оқушылардың барлығы сергіту сәтін жасайды. 2. 4 топқа бөлінеді. 3.Өздері топ басшысын сайлайды. 4.Барлық топ бірлікте топ ережесін құрады. А-4 парағына жазады |
||||||
І.Қызығушы-лықты ояту» Миға шабуыл3 мин |
Мұғалімнің іс-әрекеті Роwer point таныстырылымынанҚаныш Сәтбаевтың портреті көрсетіледі. - Осы ұлы тұлға туралы не білеміз? (Кестеге жазады) «БББ» стратегиясы.
|
Оқушының іс-әрекеті Сұраққа жауап береді. Кестенің бірінші бағанын толтырады |
||||||
5 мин |
youtubeсайтынан алынған бейнежазбаны көрсетеді. «Кластер» стратегиясы. |
Мұқият қарайды Бейнежазбада айтылған мәліметтер бойынша «кластер» толтырады |
||||||
ІІ. Мағынаны тану. 20 мин |
Мәтін төрт бөлікке бөлініп, талқылауға беріледі. Таныс емес сөздер онлайн сөздік арқылы аударылып, сөздік дәптерлеріне жазылып отырады. «ЖИГСО»стратегиясы бойынша топ мүшелері ауысып, бір-біріне түсіндіреді. Бір-біріне сұрақ қояды. Топ басшысы бағалап отырады. Тапсырмаларды орындау 2-тапсырма.Сөйлемдердің сыңарын мағыналарымен сәйкестендіру. (Топ ішінде орындалады) 3-тапсырма.Сөйлемдерді дұрыс құрап, синтаксистік талдау жасау. (Жұп болып, бір-бірінің жұмысын тексереді) 4-тапсырма.Мәтінді диалогке айналдыру. (Жұппен жұмыс) 6-тапсырма. Мәтіннен етістіктің өткен шақ тұлғасында тұрған баяндауыштарды тауып жазып, сөз тұлғасына талдау |
Жаңа сабақты түсінеді, бұрынғы білімдерімен салыстырады. АКТ қолданады. Оқушылар мәтінді жеке оқып шығады, содан соң жұппен, топпен талқылап, ортақ шешімдерін ұсынады. Келесі топпен бөліседі. Оқулықпен жұмыс жасайды. Тапсырмаларды жұмыс дәптерлеріне орындайды «Бағдаршам» әдісі бойынша бір – бірін бағалап отырады. |
||||||
ІІІ. Ой толғаныс (10 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті «БББ» стратегиясын жалғастырады. 1. Осы сабақ бойынша білгендерін екінші бағанға толтырады. Үшінші бағанға қандай мәлімет білгілері келетіндерін жазады. 2. «Мен білетін Қаныш Сәтбаев» тақырыбына эссе жазады.
|
Оқушының іс-әрекеті
Кестені толдырады.
Эссе жазады
|
||||||
Үй тапсырмасын беру (1 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті Үй тапсырмасын білу, түртіп алу |
||||||
Бағалау (1 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушыларды жиынтық бағалау. Топ басшысының бағалау парағы ескеріледі |
Оқушының іс-әрекеті Оқушылардың тізімі жазылған параққа өз бағаларын қояды |
||||||
Рефлексия (1 мин ) |
Мұғалімнің іс-әрекеті «2 жұлдыз, 1 тілек» жазады |
Оқушының іс-әрекеті Стикерге өз ойларын жазады. |
Разуанова Гульназ Жумагалиевна
«Мамандандырылған экономикалық лицей» ММ
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |