|
|
Қос нүкте. Жақша. Тырнақша
Күні: 27.04.13 жыл
Сынып: 9
Сабақ атауы |
Қос нүкте. Жақша. Тырнақша |
||||||
Сілтеме |
9-сынып оқулық; Мұғалімге арналған нұқаулық; |
||||||
Жалпы мақсаттар |
Оқушылар өздігімен жаңа тақырыпты түсініп, ұзақ мерзімге есте сақтауға мүмкіндік жасау. Мүмкіндігінше өз ойларын еркін айтуға, айтқан ойларын дәлелдеуге дағдыландыру. Оушылардың сабақты талдауына ыңғайлы атмосфера тудыру. |
||||||
Оқыту нәтижелері |
Сөйлем ішінде «қос нүкте, жақша,тырнақшаның» қойылу заңдылықтарын есте сақтап, тыныс белгілерінен қате жібермеуге дағдыланады. әр тыныс белгінің өз ерекшелігін болашақта ескеретін болады. Бірін-бірі оқыту арқылы есте сақтайды. |
||||||
Негізгі идеялар |
Оқушылар берілген тыныс белгілерін жете зерттей отырып оның мағынасын ұғыну. сойлем ішінде қолдана білу. Ұзақ уақытқа есте сақтау. |
||||||
Тапсырма |
|
||||||
|
Мұғалімнің жазбалары |
||||||
Сабақ кезеңдері |
Керек жабдық-тар |
Оқыту модулі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Уа-қыты
|
Оқушылардың іс-әрекеті |
Уақы-ты |
|
Сабақтын тақырыбын ашу, мақсатын анықтау арқылы жаңа сабаққа жол ашу |
Тыныс белгілері бейнеленген ресурстар. |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер |
Берілген ресурстар бойынша топқа бөлім қандай тыныс белгілері бейнеленгенін анықтатып, мақсатын айқандау. (3 топқа бөлу: қос нүкте, жақша, тырнақша)
(қосымша) |
1мин |
Оқушылар таңдап алған қағаздан өздеріне сәйкес келетін бөліктерін іздеп табады. Сол оқушылармен топ құрайды. Топен талқылап сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
3 мин (1,5 мин талқы-ға, 1,5 ойла-рын айтуға) |
|
Әр тыныс белгісінің қолданысын ерекшелігін түсіндіру |
Постер, оқулық, түрлі-түсті қаламдар
|
(оқытуды басқару) |
Тыныс белгілерінің ережесін қалыптасты-рып, талқылап, дәлелдеу
|
1 мин |
Оқушылар постерге топтастыру жасап тыныс белгісінің ережесін, ерекшелігін топпен талқылап, түсіндіреді. Оны қорғайды. |
15 мин (8 мин топен жұмысты ұйым, 7 мин талқылауға |
|
Оқулықтағы жаттығулар-ды орындау арқылы алған білімдерін қолдану |
Дәпер, қалам, оқулық. |
(оқытуды басқару) |
Жаттығу жұмыстарын анықтап, абзац бойынша 3 топқа бөліп беру.
(қосымша) |
1 мин |
Оқушылар сабақтың тақырыбын, күн ретін жазып, жаттығу жұмысып топен талқылап дәптерлеріне жазады. |
9 мин |
|
«Кубизм» әдісі бойыша сойлемдерді талдау |
кубик, ресурстар |
сын тұрғы-сынан ойлау-ға үйрету (оқыту-ды басқару) |
Оқушыларға кубикті иіріп отырып әр топқа сұрақтарын анықтау. Берілген сұрақтарды топқа үлестіріп тұру. (қосымша) |
2 мин |
Оқушылар сойлемді жалғастырып, ішінде келетін тыныс белгілерін анықтап жауап береді. |
8 мин |
|
Сұрақтар қою арқылы білімдерін жинақтау |
ресурс |
Талант-ты және дарын-ды балаларды оқыту |
Сабақ бойынша сұрақтар қою арқылы біраз оқушыдан жауап алу, қорыту. талантты мен дарынды балаларға жеке тапсырма дайындап алдына беріп дайындалуға мүмкіндік беру. (қосымша) |
1 мин |
|
4 мин |
|
Бағалау |
бағалау ресурстары (топты бағалау, оқушыны бағалау) |
Бағалау және оқыту-ды бағалау |
Оқушыларға оздерін бағалауға және топты критериалды бағалауға ықпал жасау. Мен өзім жасаған критериалды ресурспен бағалаймын. Сабақ соңында міндетті мүрде кері байланыс жасау. (қосымша) |
2 мин |
Оқушылар топқа жасалған критери бойынша бағалайды. 3-4 оқушы өзін-өзі бағалайды. |
3мин |
Қосымша
- Тыныс белгілері (қос нүкте,жақша, тырнақша) бейнеленген ресурстарды сынып оқушыларының санына қарай бөлемін. Бөліктерді таңдап алған оқушылар қалған бөліктерін іздеп тауып солармен топтасады.
Сабақтың тақырыбы анықталғаннан кейін, мақсатын топ мүшелерімен анықтайды. 3 топтың мүшелері ойларын еркін айтып толыққанды мақсатты құрады.
- Оқулықтағы 201-жаттығуды қос нүкте қажет орындарды тауып, оның қай ереже бойынша қойылатынын ауызша айтады. 3 топқа 3 абзацты бөліп беріп талдатамын.
1- топ Бұл өзі – машақатқа толы шақ:мал айдау, үй жайды көшіру, ең қиыны қой қырқу- бәрі-бәрі қосылып, қым-ғуыт қарбаласқа айналады.
2- топ Қазақтың майталман үш биі: Толе би, Қазбек.Әйтекелер бірде –Сайрамда,бірде- Сауранда , көбіне Түркістанда жиі-жиі бас қосып,әңгіме-кеңес өткізіп тұрады екен.
3- топ Бұдан кейінгі жағыдай белгілі: қазақ-қырғызғы ортақ қонақжайлық салты басталды да кетті.
203-жаттығуды көшіріп жазып,жақшаның қойылу себебін айтады, оның сөйлем мағынасына әсерін анықтайды.
206-жаттығуда мақал-мәтелдерді тауып, тырнақша қояды. Мақал-мәтелдері қолданудың қандай ерекшеліктері барын анықтайды.
1- топ «Торпақ іздеген, тойға кезігеді» демекші....
2- топ «Алыс сапар» дейтін немене.
3- топ «Орамал тон болмайды, жол болады» дейді қазақ...
- «Кубизм» әдісі бойынша сөйлемдерді талдау.
1- тапсырма Тыныс белгілерін қойып, сөйлемді жалғастыр
Тамшы тама берсе,....... деген данышпан қазақ.
«Тамшы тама берсе, тасты теседі» деген данышпан қазақ.
2- тапсырма
Еріншектің егіні ....... деген сияқты.
«Еріншектің егіні піспес» деген сияқты.
3- тапсырма
Бұдан шығатын қорытынды адам тек қана еңбек арқылы қалыптасып, кемелденеді, өз жөнін өзі білетін, ешкімге тәуелді емес,өзінің бақыты мен қуанышы,атақ-абыройы үшін ешкімнің алдында ұятты,қарыздар емес ................... айналады.
Бұдан шығатын қорытынды: адам тек қана еңбек арқылы қалыптасып, кемелденеді, өз жөнін өзі білетін, ешкімге тәуелді емес,өзінің бақыты мен қуанышы,атақ-абыройы үшін ешкімнің алдында ұятты,қарыздар емес жеке тұлғаға айналады.
4- тапсырма
Ж.Ж.Руссо Жаның жай тапсын десең ......... деген екен
Ж.Ж.Руссо: «Жаның жай тапсын десең, еңбектен»,- деген екен
5- тапсырма
Әйгілі ғалым- математик әрі жазушы Б.Паскаль 1623-1662 Қоғам үшіне де, өз басы үшін де пайдасыз болудан және ақылға ештеңе істемеу үшін ғана ие болудан ........ ештеңе жоқ деген екен.
Әйгілі ғалым- математик әрі жазушы Б.Паскаль (1623-1662): «Қоғам үшіне де, өз басы үшін де пайдасыз болудан және ақылға ештеңе істемеу үшін ғана ие болудан ұят ештеңе жоқ»,- деген екен
6- тапсырма
Отты үрлей берсең өшіресің
Көршіңді ........ берсең көшірерсің
Мақал
Отты үрлей берсең өшіресің,
Көршіңді күндей берсең, көшірерсің.
( Мақал)
- Сұрақтар:
- Тырнақшаның қойылу ерекшелігі қандай?
- Жақша қай кезде қойылады?
- Қос нүкте қандай сөйлемдердің арасында кездеседі?
- Осы үш тыныс белгісі қабаттасып келетін немесе екеуі келетін сөйлем ойлап тап.
Оқушыны бағалау критерилері
Критерилер
|
Дискрипторлар |
Ортақ балл |
А критериі ТЕОРИЯ
|
|
|
В критериі ПРАКТИКА
|
|
|
С критериі АНАЛИЗ,СИНТЕЗ
|
|
|
D критериі ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ |
|
|
10-12-«5»
7-9-«4»
4-6-«3»
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |