|
|
«Рационал сандар» тарауын қайталау
Тақырыбы: «Рационал сандар» тарауын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: рационал сандарды салыстыра білу, ауызша есептеу дағдаларын қалыптастыру, білімдерін тиянақтау;
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау және өз беттерімен есеп шығару қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: білімдерін талдап қорыту және жүйеге келтіру сабағы
Сабақтын типі: қайталау – пысықтау сабағы
Сабақтың көрнекілігі:кесте, тест есептері, сұрақтар жазылған карточкалар, бағалау парағы
Cабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі (3мин)
а)Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру;
ә)Топтарға бөлу (қолымдағы түстермен қиылған фигураларды тандау арқылы. «Натурал сандар», «Бүтін сандар», «Рационал сандар»).Бағалау парағын тарату.
ІІ. Үй жұмысын тексеру (№384,388)
Тақырыпты оқушылар өздері ашу мақсатында алдарында жатқан сөзжұмбақ пен ребусты шешу тапсырмасы беріледі. (3 мин)
ІІІ. Викториналық сұрақтар
Интерактивті тақтада жауаптары жасырылған сандар жазылған кестеде оқушылар сұрақтарға жауап береді.
№1
Кеше күн үш градус суық болған,бүгін күн екі градус жылы.
№2
Тарбағатай жоталарының ең биік жері теңіз деңгейінен 2992 м биіктікте,Каспий ойпаты теңіз деңгейінен 28 м тереңдікте.
№3
Координаталық түзу дегеніміз не?
№4
Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады?
№5
Мына сандарғақарама-қарсысандардыатаңдар:-3;9;0,3; - 1/7
№6
Санақ басы болатын О нүктесініңкоординатасы неге тең?
№7
Мына сандардан бүтін сандар жиынының элементтерін теріп жазыңдар:-99;-1/9;0;99; 9
№8
Бүтін, натурал сандар жиыны мен рационал сандар жиынының арақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеп, практикалық тұрғыдан көрсетіңіз.
№9
Санныңмодулідегеніміз не? (5 мин)
ІV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау
Қай топтың оқушыларының 15 минутта қанша тапсырма орындайтынын анықтау.
Рационалсандардысалыстырыңдар:
І топ ІІ топ ІІІ топ
А деңгейі А деңгейі А деңгейі
-6 * 0-7 * 0 -8 * 0
-100 * 9,2-3,5 *-5,3 -4,1 * -2,1
-8,1 * -1,8 -5 * 5 -6 * 6
В деңгейі В деңгейі В деңгейі
|-4,5| * | 4,5 | |5,6 | * | -5,6 | |7,6 | * | -7,6 |
| -50 | * | 15 | | -76 | * | 67 | |78 | * | 87|
| -3,4 |* |-1,4 | | 2/5|* |-3/5 | |9,5 | * | -9,6 |
С деңгейі С деңгейі С деңгейі
1,9 < * < 2,4 -0,5 < * < 0,2 2,9 < * < 3,5
-4,9 < * < -3,2 20,4 < * < 21,2 - 1,9 < * < -1,4
-0,5< * < 0,2 -9,5 < * < - 7,25 5,9 < * < 5,4
V. Білім- сыналар сәт
№370.
1) 3|x|=12 3) 0, 9|x|=5, 4 5) 0, 7|- x|=2, 8
|x|=12: 3 |x|=5, 4: 0, 9 |- x|=2, 8: 0, 7
|x|=4 |x|=6 |- x|=4
X=4; x=- 4 x=6; x=- 6 x=4; x=- 4.
№377. Қосындыны Гаусс әдісін пайдаланып, табыңдар: (жылдамдыққа шығару)
1)|- 5|+|- 7|+|- 9|+|- 11|+|- 13|+|15|+|- 17|+|19|=(5+19)/(2.)*8=96
2)|9|+|- 8, 5|+|8|+|- 7, 5|+|7|+|- 6, 5|+|6|+|- 5, 5|+|5|+|- 4, 5|=(9+4, 5)/2*10=13, 5*5=67, 5
№391
-3 < -1 -0,99 > -100 - 3/8 < -1/4
-1/4 >-2/5 -7/4 < -1,5 0 > -0,86
VІ. Тест тапсырмалары (жұптық жұмыс) (5мин)
Тест тапсырмалары
1)Екі санның бөліндісі сол сандардың ….. деп аталады?
А)мүшесі В) қатынасы С)пропорциясы
2) 24:8 қатынасынакеріқатынастыкөрсетіңіз
А)24:8 В)8:24 С)1:8
3)Пропорцияныңанықтамасынберіңіз?
А) Екісанныңбөліндісі
В)Екіқатынастыңтеңдігі С) Екісанныңкөбейтіндісі
4)Пропорцияныңбелгісізмүшесінтабыңыз?
6:3=х:45
А)30 В)90 С)60
5)Егербіршамабірнешеесеартқанда (кемігенде), екіншішамасоншаесеартатын (кемитін) болса, ондамұндайшамалар …… деп аталады.
А)пропорция В)тура пропорционалшамалар С) қатынас
6)Заттың 1 кг құны 60 тгтұрса, 2кг,3 кг заттыңқұны неше тг?
А)240 тг, 300 тг. В)60 тг, 120 тг. С)120 тг, 180 тг.
7)Қатынастыңбелгісізмүшесінтабыңыз: х:7=35.
А) 5 В)235 С)245
8)Есептеңіз: ;
А)4 В) С).
9) Үлкейтумасштабынакелтірілгенмысалдардыңқайсысы дұрыс?
А)5:1; 1:10; 100:1. В)1:100; 1:10000; С)20:1; 25:1; 10:1.
10) Қатынастыңалдыңғымүшесін 3 есеарттырса ,
А)Соңғымүшесі де 3 есекемиді В)Соңғымүшесі де 3 есеартады С)Алдыңғымүшесі 3 есекемиді.
VІІ. Қане, оқушылар, тек тақырыппен шектелмей, өткен тарауды да еске түсірейік:
Қандай тарауды аяқтадық? (Қатынастар мен пропорциялар)
Осы жерде топтар бір-біріне сұрақтар қояды. (Барлығы қағаз бетінде болады. Сабақ соңында бағалайды) (10 мин)
Сабақты бекіту сұрақтары:
1. Санның модулінің анықтамасы?
2. Оң және теріс санның модулі неге тең?
3. Қарама - қарсы сандардың модулі неге тең?
4. Таңбалар ережесін тұжырымдап айтып беру
Үш тұғырлы тіл бойынша таңбалар ережесін өмірмен байланыстыра тұжырымдап айту.
+(+)=+ Менің досымның досы менің досым.
+(-)=- Менің досымның жауы менің жауым.
-(+)=- Менің жауымның досы менің жауым.
-(-)=+ Менің жауымның жауы менің досым
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |