|
|
Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу
Сабақтың тақырыбы: Деректерді кестелік түрде ұсыну. Электрондық кестелердегі деректерді өңдеу
Сабақтың мақсаты: Еxcel-ге берілгендерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын үйренеді
Сабақтың міндеттері:
-оқушыларға кесте элементтерін және берілген мәндерді ұяшыққа енгізу және редакциялау жолын көрсетеді;
- кесте элементтерін үйрету арқылы оқушылардың логикалық-құрылымдық және ақпараттық ойлау қабілетін дамытады;
- ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиеленеді
Қолданылған модульдер: “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Стратегиялық іс-әрекеттер: “Жылы лебіз”, “Миға шабуыл”, “Формативті тест” “ Ой толғау”, “Озық ойлы тапқыр”, “Қосу, алу, қызықты”.
Уақыт өлшемі |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімдер іс-әрекеті |
Оқушы іс -әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
5 мин. |
Кіріспе Сыныпта психологиялық ахуалтудыру “Жылы лебіз”тренингінжүргізу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару |
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. Орын дарынан тұрғызып, щеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады. Оқушы лардың назарын сабаққа аударады. |
Оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді
Оқушылар сабаққа дайын екендігін көрсетеді. |
Жарайсың! |
Тұсаукесер |
5 мин. |
Білу Үй тапсырмасын сұрау “Мен нені үйрендім” “Теориялық шағын тест” тренингін жүргізу |
Оқушыларға өткен тақырып бойынша тест ұсыну. |
Оқушылар берілген тестке жауап беру. |
Өзара бағалау (1-3 ұпай) |
Таратпа матери алдар, бағалау парағы |
3 мин. |
Топқа бөлу Мазаика арқылы бөлу 1-топ:“Сан” 2-топ:“Формула” 3-топ:“Мәтін” |
Топқа бөлу қағаздарын ұсыну. |
Мазаика арқылы топтарға бөлінеді. 1-топ: Қағаздағы сандар бойынша топтасады; 2-топ: Қағаздағы формулалар бойынша топтасады; 3-топ:Қағазда мәтін бойынша тостасады. |
Формативті бағалау Бірінші топтасқан оқушыларға 3 бал арқылы бағалау |
Бағалау парағы |
2 мин. |
Тұсаукесер “Миғашабуыл” стартегиясы 1.Мәтін, сан, формуланы енгізу және редакциялау үшін қандай кестеде арқылы орындаймыз?
3.Қағаздағы кесте мен электрондық кестенің ең басты айырмашылығы бар ма? Неге? |
Оқушыларға сұрақ қою |
Оқушылар берілген сұраққа топтасу арқылы жауап беру |
Смайлинг (ф.б.) |
тұсаукесер, флипчарт |
10 мин. |
Түсіну Негізгі бөлім “Білім шыңына өрлейік” Жаңа сабақ 1-топ:“Сан” 2-топ:“Формула” 3-топ:“Мәтін”
|
Топтарға тапсырма ұсыну |
Берілген тапсырманы топ бойынша орындаап, флипчартқа түсіріп, бір-бірін оқыту. |
Өзара бағалау (ф.б.) |
Оқулық, компьютерэ лектрон дықоқулық, тұсаукес ерфлипчарт, бағалау парағы |
2 мин. |
Сергітусәті
|
Оқушыларға сергіту сәтін орындатады. |
Оқушылар видео роликтен қарап, барлығы бірдей қайталап отырыпжасайды. |
Жарайсың! (ф.б.) |
тұсаукесер |
8 мин. |
“Білгенімді зердеме тоқу” Іс-тәжірибелік тапсырма: Оқулықтағы 8.2-тапсырманы барлығымыз бірдей орындаймыз. 100-бет (3 минут уақыт) |
Тапсыр маларды таратып беру |
Тапсыра мларды жұп бойынша орындау |
Өзін-өзі бағалау (1-3 бал) |
Бағалау парағы |
6 мин. 2 мин. |
Талдау Қорытынды “Озық ойлы тапқыр” “Ойтолғау”карточка құрастыру |
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну Оқушыларға сыр сандық ұсыну. Кабинетте қорап қояды |
Оқушылар топ болып, топтың ішінен бір оқушы жауап беру
Оқушылар сырсандыққа сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдырады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқылау |
Өзара бағалау (1-3 бал) |
Тұсаукесер, бағалау парағы |
2мин. |
Жинақтау Бағалау Дамыту Үй тапсырмасы: 8.2 оқу, сабақ кестесін дәптерге жазып келу |
Оқушыарға шығу парағын тарату Оқушылардың жиынтық бағасын қою Үй тапсырмасын хабарлау |
Оқушылар сабаққа кері байланыс жасап, алған әсерлерін стикерге жазады. Бағалау парағындағы балды есептеу Күнделі ктеріне жазып алу |
“Қосу, алу, қызықты” Жиынтық баға |
стикер Бағалау парағы Күнделік, қалам |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |