Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » «Аяз би» ертегісі


«Аяз би» ертегісі

«Аяз би» ертегісі

Қостанай  обылысы Ұзынкөл ауданы  Федоров орта мектебінің

қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

Оспанова Сабира Мұқашқызы

Сабақтың тақырыбы: «Аяз би» ертегісі

5 сынып

04.10 2014ж.

Сабақтың мақсаты: Білімділік – «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау;

Дамытушылық– логикалық ойындамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, тіл байлығын жетілдіру;

Тәрбиелік – адамгершілік, инабаттылыққа, үлкендісыйлауға, сөз қадірін түсіне білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ.

Сабақтыңәдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап.

Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.

Сабақбарысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сабағымыздың басын бір-бірімізге деген жылы лебізбен, бүгінгі сабақта бәрімізге күш-қуат беретін сөздермен бастасақ деп отырмын. Берілген әріптерден басталатын сөздер айтуымыз қажет. Бұл бізге алдын-ала ой қозғау, шабыт берер сөз десек те болады.

1 2 3 4 5 6 7 8

С Ә Т Т І Л І К!

1.Сыйластық, сенімділік, сөзшеңдік. 2.Әдептілік. 3.Тапқырлық, тәкәппарлық. 4.Төзімділік,табандылық. 5.Ізеттілік. 6.Лайық. 7.Іскерлік. 8.Күштілік, көрегендік, кеңпейілділік, т.б.

–Балалар, бүгінгі сабақта біз «Аяз би» ертегісін қорытындылаймыз.

БІЛУ.Ұжымдықтапсырма (ауызша) 5 минут

«Бәйге» ойынстратегиясы. /диалог/

1.Ертеде кім деген хан болыпты?

2.Хан уәзірлерінеқандайтапсырмаберіпті?

3.Хан олардытабуғақаншауақытберді?

4.Тастың ішіндеқандайнешеқұрт бар?

5.Уәлидің қызыкім?

6.Қыздың жасынешеде?

7.Хан Жамандықайдажұмсады?

8.Жаман не үшін «Аяз би» деп аталды?

 

9.Ханның неше уәзірі болыпты?

10.Хан Жаманға қандай тағам бергізді?

11.Жаманның жасы нешеде еді?

12.Жаман тұлпардың неге шатыс екенін айтты?

13.Қандай тастың қасиеті неше жылдан соң бітеді?

14.Ханның шешесі неше жаста?

15.Байлығы мен елдігі ханға парапар кім?

16.Қырық уәзір Жаманды неше күншілік жолға шығарып салды?

Оқушыларды топқа бөлу (ертегі кейіпкерлері  арқылы), топ басшысын тағайындау

Топ аты,ұранын айқындау.(минут)

ТҮСІНУ. (Топпен жұмыс). 5 минут

1-топ.

Шығармамазмұнынасайқұрылғанжоспартарауларыараластырылыпжіберіледі. Оқушыларжоспартарауларындұрысорналастырукерек.

Жаманныңжақсы мен жамандыайырабілуі. 2

Жаманныңсерткеберікболуы. 5

ЖаманныңБарсакелмескебаруы. 7

Құстың, шөптің, адамның жаманынтабуғаханныңуәзірлерінжұмсауы. 1

Хан тағынаотырғанЖаман. 10

ХанныңЖамандыуәзіретуі. 3

МеңдініңЖамандытаңдауы. 4

40 уәзірдің хан мен Жамандыараздастыруы. 6

Хан сөзіншешеалмағануәзірлердіңЖаманғакелуі. 8

ХанныңЖамандысағынуы. 9

2-топ.

Берілгенмақал-мәтелдердіжоспардыңтарауларына сәйкестендіру.

1.Құстың, шөптің, адамның жаманын табуға ханның уәзірлерін жұмсауы.

Есірген хан елдіермекетер.

2. Жаманныңжақсы мен жамандыайырабілуі.

Ащы мен тұщынытатқанбілер,

Алыс пен жақындыжортқанбілер.

3.Жаманды ханныңуәзіретіпалуы.

Ақыл – ердің қорғаны.

4.Меңдінің Жамандытаңдауы.

Кедейлігінеқарама, кісілігінеқара.

5.Жаманның серткеберіктігі.

Серткеберік бол,

Досыңасерік бол.

6.Қырық уәзірдіңхандыЖаманменараздастыруы.

Арсызадам жала жауыпаздырады,

Ақылдыадам жол тауыпоздырады.

7.Жаманның Барса келмескесапары.

Жігітке жар қымбат,

Намыс пен ар қымбат.

8.Ханның өтірігінеЖаманныңжауабы.

Түстікжергеөтірікайтсаң,

Кешкеізіңменбарады.

9.Ханның Жамандысағыныпіздеуі.

Ескідосестенкетпес.

10.Хан сөзіншешеалмағануәзірлердіңЖаманғабаруы.

Алдыңакелсеатаңныңқұнынкеш.

11.Ханның қырық уәзірді жолға салуға тапқан ақылы.

Жақсыісіңніңартындасауабы бар,

Зұлымдықтыңартындажауабы бар.

12.Жаманның арсызуәзірлерді хан жазасынан құтқаруы.

Арынсатқан ер оңбас, Ажарынсатқансеріоңбас.

13. Хан тағына отырған Жаман.

Ақылды жетер мұратқа,

Ақылсыз қалар ұятқа.

3-топ

Екі жақты күнделік толтыру

4-топ

Аяз биге мінездеме беру

ҚОЛДАНУ. Топтық жұмыс: 5 минут топ.

1-топ

Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

 Хан мен Жаман.

1. Жаман тұлпарды қалай сынады?

2.Жаман Маданның наубайшының баласы екендігін қалай білді?

2- топ.

Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

Қойшы шал мен хан диалогы

1.«Таудың басын қырау шалғаны мен етегін қырау шалғаны, тау басынан бұлақ аққалы  неше жыл болды» дегені не?

2.Жаман уәзірлерді қалай жазалады?

3-топ.

«Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа!»  /ой толғау/

4-топ.

«Кісіге қарап сөз алма, сөзіне қарап кісіні ал». /ой толғау/

ТАЛДАУ

. Географ. Аяз бигеқатыстыаңыздааталатын «Барсакелмес» деген жерқайда орналасқан.

Лингвист. «Менің ертегіден алған әсерім» эссе жазу

Биолог. Шеңгелге сипаттама

Этнограф. Күлдіреуіш дегеніміз не?

Қортынды:

Топтастыру стратегиясы.

Суретпен жұмыс 3минут

«Топтастыру» стратегиясыбойыншаертегініңтәрбиелікмәнінашу.

Үйгетапсырма.   Өз ойларынан ертегі құрастыру. 2 минут.

Бағалау. 3 минут


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сын тұрғысынан ойлау бағдарламасын қазақ тілі пәнінде қолдана отырып оқушылардың қызығушылығын арттыру
Жақсы деген немене, Жаман деген немене.
«Аяз би» ертегісінің тәрбиелік мәні
Қырық өтірік, өтірік өлең
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Абылайдың хандығы
Аяз би ертегісі бойынша тестік жұмыс
“Ақжолтай Ағыбай батыр”
«Аяз би» ертегісінің тәрбиелік мәні презентация
Аяз би ертегісі
Бөлім: Уроки / Әдебиет | Көрсетілім: 16470 | Қосты: Оспанова Сабира | Ілмек сөздер:
avatar
• 19 октября 2015 17:02
үйге не берді¿
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык