|
|
Иондық химиялық байланыс. Иондық және ковалентті байланыстың қасиеттері
Сыныбы – 10 (а)
Тақырыбы |
Иондық химиялық байланыс. Иондық және ковалентті байланыстың қасиеттері Лабораториялық тәжірибе №4 «Әр түрлі кристалдық торы бар заттардың қасиеттері » |
уақыты |
||||||||||||
Білімділік мақсаты: дамытушылық: тәрбиелік: |
Иондық байланыс туралы білімді жүйелеу,тереңдету; Иондық байланыспен берілген заттарды сипаттай білу,атомдардан иондардың түзілу схемасын құрастыра білу,химиялық байланыстың түрлерін анықтай білу,ковалентті байланыс туралы білімдерін жүйелеу және қорытындылау,салыстыру, білім-білік дағдыларын дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
||||||||||||
Сабақ типі: |
Жаңа білім беру сабағы. |
|
||||||||||||
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің түсіндіруі,кітаппен өз бетінше жұмыс, жаттығулар орындау, кестемен,сызбанұсқамен жұмыс, фронталды әңгімелесу, |
|
||||||||||||
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта . Түрлі түсті шариктер, таяқшалар. |
|
||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: |
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
|
1-2 |
||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: |
Сабақтың білімділік мақсаты: -үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; 1.Жаттығуды тексеру. |
5-7 |
||||||||||||
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: 2.Оқыту проблемалары: Иондық байланыс 3.Білімді жаңғырту. (Актуализация ): 1.Фронталды әңгімелесу А).Ковалентті байланысқа сипаттама беріңдер: (*байланыс ұзындығы, *байланыс энергиясы, байланыс бағыты) Б).Мына қосылыстардағы байланыстың типтерін анықтаңдар: BCl3 ,CH4 , MgSO4,НСl, К2О,NaCI,KOH,NH4+ CI2 |
3-4 |
||||||||||||
Жаңа сабақ түсіндіру. |
Білімділік міндеттері: Жаңа сабақ материалын түсіндіру: Иондық байланыс металдық және бейметалдық қасиеттері айқын,электртерістілік шамасының айырымы көп ажыратылатын элементтер атомдары арасында түзіледі Иондардың,катиондар мен аниондардың электростатикалық тартылуы есебінен түзілетін байланыс иондық байланыс деп аталады. Иондық байланыстың сипаттамалары: Иондық байланыста иондар әр түрлі бағытта тартылатындықтан бағыты болмайды.Оның күш өрісі компенсацияланбаған,сондықтан иондық байланыс қанықпаған. Иондық байланыс пен ковалентті байланыстың пайда болуы механизмінде ерекшеліктер жоқ. Олар молекулалық электрондық бұлттың полюстену дәрежесімен ерекшшеленеді.Таза иондық байланыспен байланысқан зат жоқ.Әдетте иондық байланыстың дәрежесімен анықтайды.Мысалы:натрий хлоридінде -0,84.
|
15-16 |
||||||||||||
Жаңа сабақты тексеру кезеңдері: |
Білімділік мақсаты: Жаттығу орындау:10 -ЕТЖ-1 33бет. 1нұсқа. |
3-4 |
||||||||||||
Білімді жүйелеу және қорытындылау
|
Білімділік міндеттері: - оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; Дәптерге қорытынды жазу. 1.Химиялық байланыстың табиғаты бірдей. 2.Қосылыстардың қасиеттері химиялық байланыстың типіне ғана емес ,сонымен қатар олар түзетін кристалл торының түріне байланысты.. 3.Иондық және атомдық кристалл торы бар қатты заттар,молекулалықкристалл торы бар заттармен салыстырғанда беріктеу. |
5-6 |
||||||||||||
Үй тапсырмасын беру кезеңі: |
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. Параграф 3.4 оқу -, 6,7,9(97бет) –жазбаша. 2. Күнделікке жазғанын тексеру. |
1-2 |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |