|
|
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған халық-азаттық көтерілісі
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
Тенсел Назгуль |
8«а,б» сыныбы Оқушының саны: |
Ақмола облысы Бұланды ауданы Макинск қаласы Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицей |
|
|||||||||||||||||||||||||
Апта |
13.12.13 |
1- сабақ 30-дәрісхана |
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы
|
§ 18. Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған халық-азаттық көтерілісі №27 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме
|
Қазақстан тарихы Қабылдинов З.Е. Қайыпбаева А.Т. Слайдтар. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты
|
а) білімділік: қазақтардың Исатай мен Махамбет бастаған шаруалар соғысына қатысуының себептері мен негізгі кезеңдерін таныстыру барысында олардың білімдерін жетілдіру ә) дамытушылық: алған білімдері арқылы ой қорыта білуге, өз ойын жеткізе білу қабілеттерін дамыту; б) ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, әділдікке, ізденушілікке баулу |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері
|
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліске қазақтардың қатысуы себебі мен көтерілістің барысы жайлы ашып айта отырып білімдерін жүйелендіру |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже
|
- өзіне, бір-біріне деген сенімділікті орнату - еркін ойлауға мүмкіндік беру - айтылған ойды негізгі ақпарат көзімен салыстыра алу - сұрақтар мен жауаптардың нақты болуы - топтарда пікірін тыңдата отырып ой қорыта білу - шығармашылықты дамыту - АКТ-ны пайдалана алу - қосымша ақпараттар арқылы ой-өрісін кеңейту - бірін-бірі бағалай білу |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар
|
- жеке жұмыс - топтық жұмыс - жұптық жұмыс - шығармашылық жұмыс |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады? а) «Тілек тіле досыңа» тренинг /5 мин/ ә) сандар арқылы 4 топқа бөлу /2 мин/ б) сабақ жоспарымен таныстыру (бағалау парағы бойынша) /2 мин/ в) Сергіту сәті /3 мин/ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
СТО сұрақтары |
Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың маңыздылығы не? -оқушылар не алады? -бұрынғы білімін қалай пайдалана алады? -өмірден алған тәжірибесінің әсері? -сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар? |
- даму ерекшеліктерін саралай алады; - суреттер арқылы ой қорытады; - күнделікті өмірден мысал келтіре алады; - өз ойын басқамен бөлісе алады;; - пікірлесе отырып өзін және өзгені оқыта алады; -тақырыптың мәнін аша алады. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер -еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды? -өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады? |
1. 2. Постер құру /6мин/ 1-топ. Көтерілістің шығу себептері 2- топ. Көтерілістің барысы 3-топ. Көтерілістің жеңілу себептері 4-топ. Көтерілістің тарихи маңызы 3. Венн диаграмасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат) -оқушыларды белсене қатыстыру -стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру -оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу -оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу |
1. «Жылдар сөйлейді» /2мин/
2. Әр топқа тапсырмалар беріледі /3мин/ 1-топ Кіші жүз қазақтарының жер аумағын картадан көрсет 2-топ Махамбет Өтемісұлы белгілі орыс жазушысы әрі этнографы ................ және саяхатшы ғалым ................... Тығыз қарым-қатынаста болған. 3-топ. Бөкей ордасы қай жерде құрылды және картадан көрсет 4-топ. Жәңгір хан тарапынан салынатын алым-салық түрлері көбейді. Ол жеке басының пайдасына алынатын бірыңғай салық түрін енгізді. Патша үкіметі ханның өзі жасап алған фискальдық қаржы жүйесіне араласпады. Фискальдық қаржы деген не? 3. Сергіту сәті /2мин/ 4. Тест жұмысы /7мин/ 1. Бөкей Ордасында болған көтерілістің мақсаты айқын көрінеді: А) Махамбеттің өлеңдерінде В) Исатайдың старшындар съезінде сөйлеген сөзінде С) Көтерілісшілердің патшаға жазған үндеуінде 2. 1837 жылы хан сарайын қоршауға алғандағы көтерілісшілердің саны А) 10 мың В) 5 мың С) 2 мың 3. Исатай қаза тапқан шайқас: А) Тастөбе В) Ақбұлақ С) Теректіқұм 4. Исатайдың подполковник Геке мен Жәңгірдің біріккен әскерімен шайқасы болды А) 1836 ж. Қазанда В) 1837 ж. Қазанда С) 1837 ж. қарашада 5. Исатай көтерілісін тездетіп басуға әсер еткен жағдай А) Кенесары қозғалысының Кіші жүзді шарпуы В) Көтерілісшілер санының көбеюі С) Тастөбе түбіндегі көтерілісшілердің жеңілісі 6. Патша үкіметінің Исатайды ұстап берушіге белгіленген сыйдың мөлшері А) 2000 сом В) 1000 сом С) 500 сом 7. 1837 жылы қазанның 15 де Исатай мен Махамбет бастаған қол Теректіқұмда кімнің ауылын ойрандады А) Баймағамбет сұлтанның В) Жәңгір ханның С) Балқы бидің 8. Патшаны қолдаушылардың ұйымдастыруымен Н.Өтемісұлы өлтірілді А) 1838 жылы В) 1842 жылы С) 1846 жылы
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Толғаныс (рефлексия) -сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру -жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру |
1 /3мин/ 2. Мұғалімнің қортынды сөзі /1мин/ 3. Үй тапсырмасы. § 18 қосымша материал әкелу (1 мин) Эссе «Исатай мен Махамбет көтеріліс тарихи маңызы» |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Бағалау (түрлері) -оқушының өзін-өзі бағалауы -топтың өзін-өзі бағалауы -мұғалімнің бағалауы -жалпы бағалау -критерийлер арқылы бағалау |
Өзін-өзі бағалау;стикер арқылы топты бағалау; бағалау парақтары арқылы спикер бағалап отырады. Кейбір оқушылардан бүгінгі сабақтың рефлексиясын жасату; /3 мин/
Бағалау критерийлері бойынша мұғалімнің бағалауы қоса ескеріледі. 6-ден жоғары «5» 4- дан жоғары «4» 2-тен жоғары «3» Тест бойынша: 1- А 2- С 3- В 4- С 5- А 6- В 7- С 8- С 8-7 --- “5” 6-5 --- “4” 4 --- “3” 3-1 --- “2”
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |