|
|
Қос нүкте белгісі
Сабақтың тақырыбы: Қос нүкте белгісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қос нүктенің қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны сауатты қою үшін қандай тілдік бірліктерді білу қажеттілігін, басқа тыныс белгілерінен айырмашылығын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың қосымша әдебиеттермен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды достықты қадірлей білуге тәрбиелеу, адал дос таба білуге баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, тәжірибе жұмыстары,
топтық және өздік жұмыс, шығармашылық, СТО элементтері, кері
байланыс, шаттық шеңбері
Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба, кітаптар, суреттер, слайд, үлестірмелі карточка
Сабақтың барысы
І. Кіріспе
Ұйымдастыру.
Шаттық шеңбері
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге «Болашақ және мен» деген тақырыпта ойтолғауы берілген. (Әрбір оқушыға оқытқызып тексеру)
Жаңа сабақтың тұсаукесері
Қызығушылықты ояту
Ой қозғау стратегиясы
ІІ.Негізгі бөлім
Мағынаны тану
(Оқушыларды екі топқа бөле отырып, үлестірмелі карточкадан тапсырмалар ұсыну.)
Шарты: Берілген сөйлемдерге тыныс белгілерін табыңдар
Тиімділігі: Оқушылар өткен тақырыптан меңгергенін еске түсіре отырып, жаңа сабақтың ережесін шығарады.
1 топ |
2 топ |
3. Мені көріп қалған жерде: -Нәзира, аналайын, сен біздің үйге неге келмейтін болып кеттің? Үйге жүр,- деп, үйіне ертіп әкелді. (Т.Ахтанов) |
2. Манат келесі хатын оқыған: мұнда Тоқтар жарақатының жазылып қалғанын, тәуір болғанын жазыпты (С.Мұратбеков).
3. Мені көріп қалған жерде: -Нәзира, аналайын, сен біздің үйге неге келмейтін болып кеттің? Үйге жүр,- деп, үйіне ертіп әкелді. (Т.Ахтанов) |
Өздік жұмыс
176-жаттығу.
Оқулықта берілген тапсырма: Даналар сөзіндегі қос нүктенің мәнін ашыңдар. Қарамен берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне қарай талдау жасаңдар.
І –топ |
ІІ топ |
Бауырласың болмаса, жолдас ізде: жақсы жолдас – бауырлас. (Ж.Баласағұни) |
Өзіңе қарай дос ізде: тең-теңімен жарасады. (Ж.Баласағұни) |
Топтық жұмыс
1 топ Төменде берілген жағдайды жалғастырып көрініс құрады.
Ертеректе бұғы, тасбақа, және құс үшеуі дос болыпты. Бір кеште бұғы аңшының торына түсіп қалыпты. Бірінші ол тордан босану үшін талпынады, бірақ сәлден соң ол мүйізінің де, тұяғының көмегімен де тордан босана алмайтынын түсінеді. Құтыла алмаған соң көзінен жас парлайды. Досы тасбақаны көмекке шақырды. Тасбақа келіп жіптерді жоғарыдан төмен қарай бір–бірлеп қия бастады. Бірақ тасбақа баяу қимылдап, таң атып қалады. Аңшының аңға алып шығатын тұзағынан басқа садағы мен жебелері бар еді. Осы мезгілде аңшы да келіп қалады....
(Осы сәтте достарының бірі құс келіп, аңшының төбесінен айналып ұшып жүреді. Ал аңшы болса құсты ұстап алмаққа қуалайды. Сол кезде тасбақа бұғыны тордан босатып жібереді.)
2 топ Жағдайға байланысты белгілі бір эпизодына сурет салады.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Шығармашылық тапсырма
Мақсаты: мақал-мәтелдерді пайдалана отырып, әр түрлі жабайы құстардың, жануарлардың суреттері арқылы, достық жайлы ертегі құрастыру. Бұлар ертегі кейіпкерлері болатынын ескертіліп, әр жануардың қасына төмендегі мақал-мәтелдер көрсетіледі, әрі ертегі жазуда қос нүкте тәрізді тыныс белгілерді сөйлем құрауда пайдалану.
Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық.
Отансыз адам, ормансыз бұлбұл.
Қорқақ мың өледі, ер бір өледі.
Көп ақшаң болғанша, көп досың болсын
Алтын берген дос емес, ақыл берген дос
Бірлік түбі береке
Рефлексия (Кері байланыс)
«Смайлдар»
Оқушылар өз көңіл-күйлерін мына суреттер арқылы белгілейді
Үй жұмысы
177-жаттығу. Мақал-мәтел, дәйексөздерді пайдалана отырып, «Жақсы дос – асыл қазына» тақырыбында шағын шығарма жазып, өздерің қолданған тыныс белгілерін қою себептеріңді түсіндіріңдер.
Бағалау.
Бағалау парақшаларымен бағаланады
Топ басшысы топтағы оқушыларды бағалайды.
Сабақтың тақырыбы: Қос нүкте белгісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қос нүктенің қандай орындарда, не үшін қойылатыны, оны сауатты қою үшін қандай тілдік бірліктерді білу қажеттілігін, басқа тыныс белгілерінен айырмашылығын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушылардың қосымша әдебиеттермен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды достықты қадірлей білуге тәрбиелеу, адал дос таба білуге баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, тәжірибе жұмыстары, топтық және өздік жұмыс, шығармашылық, СТО элементтері, кері байланыс, шаттық шеңбері
Сабақтың көрнекілігі: тірек-сызба, кітаптар, суреттер, слайд, үлестірмелі карточка
Сабақтың барысы:
І. Кіріспе
Ұйымдастыру.
Шаттық шеңбері
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге «Болашақ және мен» деген тақырыпта ойтолғауы берілген. (Әрбір оқушыға оқытқызып тексеру)
Жаңа сабақтың тұсаукесер
Қызығушылықты ояту
ІІ.Негізгі бөлім
Мағынаны тану
(Оқушыларды екі топқа бөле отырып, үлестірмелі карточкадан тапсырмалар ұсыну.)
Шарты: Берілген сөйлемдерге тыныс белгілерін табыңдар
Тиімділігі: Оқушылар өткен тақырыптан меңгергенін еске түсіре отырып, жаңа сабақтың ережесін шығарады.
1 топ |
2 топ |
3. Мені көріп қалған жерде: -Нәзира, аналайын, сен біздің үйге неге келмейтін болып кеттің? Үйге жүр,- деп, үйіне ертіп әкелді. (Т.Ахтанов) |
2. Манат келесі хатын оқыған: мұнда Тоқтар жарақатының жазылып қалғанын, тәуір болғанын жазыпты (С.Мұратбеков).
3. Мені көріп қалған жерде: -Нәзира, аналайын, сен біздің үйге неге келмейтін болып кеттің? Үйге жүр,- деп, үйіне ертіп әкелді. (Т.Ахтанов) |
Өздік жұмыс
176-жаттығу.
Оқулықта берілген тапсырма: Даналар сөзіндегі қос нүктенің мәнін ашыңдар. Қарамен берілген сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне қарай талдау жасаңдар.
І –топ |
ІІ топ |
Бауырласың болмаса, жолдас ізде: жақсы жолдас – бауырлас. (Ж.Баласағұни) |
Өзіңе қарай дос ізде: тең-теңімен жарасады. (Ж.Баласағұни) |
Топтық жұмыс
1 топ Төменде берілген жағдайды жалғастырып көрініс құрады.
Ертеректе бұғы, тасбақа, және құс үшеуі дос болыпты. Бір кеште бұғы аңшының торына түсіп қалыпты. Бірінші ол тордан босану үшін талпынады, бірақ сәлден соң ол мүйізінің де, тұяғының көмегімен де тордан босана алмайтынын түсінеді. Құтыла алмаған соң көзінен жас парлайды. Досы тасбақаны көмекке шақырды. Тасбақа келіп жіптерді жоғарыдан төмен қарай бір–бірлеп қия бастады. Бірақ тасбақа баяу қимылдап, таң атып қалады. Аңшының аңға алып шығатын тұзағынан басқа садағы мен жебелері бар еді. Осы мезгілде аңшы да келіп қалады....
(Осы сәтте достарының бірі құс келіп, аңшының төбесінен айналып ұшып жүреді. Ал аңшы болса құсты ұстап алмаққа қуалайды. Сол кезде тасбақа бұғыны тордан босатып жібереді.)
2 топ Жағдайға байланысты белгілі бір эпизодына сурет салады.
ІІІ. Қорытынды бөлім
Шығармашылық тапсырма
Мақсаты: мақал-мәтелдерді пайдалана отырып, әр түрлі жабайы құстардың, жануарлардың суреттері арқылы, достық жайлы ертегі құрастыру. Бұлар ертегі кейіпкерлері болатынын ескертіліп, әр жануардың қасына төмендегі мақал-мәтелдер көрсетіледі, әрі ертегі жазуда қос нүкте тәрізді тыныс белгілерді сөйлем құрауда пайдалану.
Туған жердің күні де ыстық, түні де ыстық.
Отансыз адам, ормансыз бұлбұл.
Қорқақ мың өледі, ер бір өледі.
Көп ақшаң болғанша, көп досың болсын
Алтын берген дос емес, ақыл берген дос
Бірлік түбі береке
Рефлексия (Кері байланыс)
«Смайлдар»
Оқушылар өз көңіл-күйлерін мына суреттер арқылы белгілейді
Үй жұмысы
177-жаттығу. Мақал-мәтел, дәйексөздерді пайдалана отырып, «Жақсы дос – асыл қазына» тақырыбында шағын шығарма жазып, өздерің қолданған тыныс белгілерін қою себептеріңді түсіндіріңдер.
Бағалау.
Бағалау парақшаларымен бағаланады
Топ басшысы топтағы оқушыларды бағалайды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |