Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Орта мерзімді жоспар


Орта мерзімді жоспар

Орта мерзімді жоспар

Тақырыбы: Адам генетикасы

Мақсаты: Оқытуда модульдерді тиімді қолдана отырып, адам генетикасы және адам тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері туралы түсінік беру.

Оқытудың негізгі мақсаттары мен міндеті .

Белсенді оқытуда қолданылатын

Әдіс-тәсілдер

Үйрену, оқыту барысындағы кедергілерді жою

Оқу нәтижелері

Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау

Оқушылардың сабаққа толық қатысуы

Негізгі дерек көздер

 

1. Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның генетикалық әртүрлілігі.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Генетиканың негізгі әдістерін, адам генетикасын зерттеудің өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру. Генетика ғылымы туралы түсінігін дамыту.

Адамгершілікке, гигиеналық тазалыққа тәрбиелеу.

1.Ассоциация.

2. Проблемалық сұрақ.

3АКТ, тест жұмысы.

4.Деңгейлік тапсырмалар.

5. инсерт

 

Білім деңгейі жоғары дайындау.

Топтық жұмыс.

Жұптық жұмыс .

1.Топтық жұмысқа қалыптаса бастайды,  өздерін еркін сезіне  бастады,    өзін өзі бағалауға төселе бастайды, мәтіндегі негізгі ой арқылы  өздеріне қажетті  қасиеттердің керегін өз бойларынан өткізеді.

1. Мұғалім бақылайды.

2.  Өзара бағалау ( дұрыс жауаптар парағының көмегімен).

3. Кері байланыс

Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту.

Үлестірме материалдар, стикерлер, оқулық,

интерактивті тақта

бағдаршамдар.

Постер .

 

                                                         2.  Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер.

 

 

 

Адамның шығу тегі және адам нәсілдері жайында түсінік беру.

Ой-өрісін, ойын жинақтап айту қабілеттерін дамыту.

Нәсілшіл болмауға, адамгершілікке тәрбиелеу.

 

1.Тірек сызба.

2.Блум таксономиясы  бойынша тапсырмалар.

3..«Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру»

Кластер .

 

 

 

 

 

 

 

1.Білім деңгейі төмен оқушыларға синквейн жазудың алгоритмін беру.

1.Өз ойларын  еркін жеткізеді, жұпта жұмыс істеуге  машықтарын қалыптастырды

 

1. Өзара бағалау (смайликтер арқылы).

Блум таксономиясы.

Үлестірме материалдар.

Постер. Оқулық

Смайликтер , семантикалық карта

 

                                   3.    Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты. Денсаулықтың генетикалық негіздері. 

1

 

 

 

    Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты, денсаулықтың генетикалық негіздері жайлы түсінік беру.

Адам белгілерінің тұқым қуалау сипаты туралы түсініктерін дамыту.

 

1.Психологиялық ахуал. Формативті бағалау,

2 . Венн көрсетуі .

3 . Жеке жұмыстың түрлерін бағалау.

АКТ

 

 

 

Топтық жұмыстар , үлкен топқа бөлу .

 

1.диалог арқылы  бірлесе мақсатқа жетудің  жолдарын қарастырады,  2.топтық жұмыстағы өз ролін мінсіз атқарады, серіктестерінің алдындағы  жауапкершілік орнығады,  белсенді 3.оқушылар басқа оқушылардың танымдық іс әрекетке тартылуын қадағалайды

1.Өзара бағалау.

2. Өзін өзі бағалау.

3. Мұғалімнің формативті бағалауы.

АКТ-ны жақсы меңгерген оқушыларға «Денсаулықтың генетикалық негіздері» эссе жазғызу

Үлестірме материалдар. Оқулық.

Неутбуктар, инсерт

 

4.  Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды.

1

Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар туралы түсініктерін қалыптастыру. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды  жайында білімдерін дамыту.

1.Деңгейлік тест тапсырмалары.

2.Кластер (семантикалық карта).

3. АКТ

4. Инсерт

Деңгейлік тапсырмалар Топтық жұмыс

1.Топпен жұмыста белсенділік артады , өз ойларын еркін айта біледі, өз бағаларының жоғары болуы үшін қажетті білім алуға ұмтылады .

 

.1.Өзара бағалау.

2. Жиынтық бағалау.

Деңгейлік тапсырмалар

Үлестірме материалдар, оқулық, интерактивті тақта,  бейнебаяндар таныстырылым , стикерлер .

 

5.  Биологиялық және әлеуметтік тұқым қуалаудың арақатынасы. Генетиканың әлеуметтік проблемалары. Гендік инженерияның этикалық проблемалары. Генетикалық  болжау  жəне  медициналық-генетикалық  кеңес беру,  оның  практикалық  маңызы,  міндеттері  жəне  болашағы.

 

Оқушылардың  игерген білімін   деңгейлік    тапсырмалар орындауда қолдануға әкелу; өткен сабақтарда игерген білімдерін талдай, жинақтай, бағалай  алуына бағыттау;

 

  1. Ооқыту мен  оқудағы жаңа тәсілдер, сын тұрғысынан ойлау, АКТ модульдары

Топтық , жұптық жұмыс

Генетика ғылымы, тұқым қуалаушылық , денсаулық сақтау туралы білімдері, өзіндік көзқарасы қалыптасады.

Критериалды бағалау, жиынтық бағалау, өзін өзі бағалау

Эссе жазу «Генетиканың әлеуметтік проблемалары», деңгейлік тест тапсырмалары

Үлестірме материалдар, оқулық, интерактивті тақта,  бейнебаяндар таныстырылым , стикерлер .

 

 

 

 

 

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның генетикалық әртүрлілігі.
Негізгі генетикалық ұғымдар. Мендель заңы және оның тәжірибелері
Генетиканың маңызы. Денсаулық сақтаудың генетикалық проблемалары
Адам генетикасы
Негізгі генетикалық ұғым. Мендель заңы және оның тәжірибелері
Генетикалық есептер шығару
Адамдағы тұқым қуалаушылық аурулары
Адам генетикасы
Жыныстың генетикалық анықталуы, Жыныспен тіркес тұқым қуалау, Адамның генетикалық әртүрлілігі.
Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның генетикалық әртүрлілігі.
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3921 | Қосты: Орымбет Салтанат Жумажанқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык