|
|
Орта мерзімді жоспар
Тақырыбы: Адам генетикасы
Мақсаты: Оқытуда модульдерді тиімді қолдана отырып, адам генетикасы және адам тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері туралы түсінік беру.
№ |
Оқытудың негізгі мақсаттары мен міндеті . |
Белсенді оқытуда қолданылатын Әдіс-тәсілдер |
Үйрену, оқыту барысындағы кедергілерді жою |
Оқу нәтижелері |
Бағалау, оның ішінде оқыту үшін бағалау |
Оқушылардың сабаққа толық қатысуы |
Негізгі дерек көздер |
|
1. Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның генетикалық әртүрлілігі. |
||||||
1
|
Генетиканың негізгі әдістерін, адам генетикасын зерттеудің өзіндік ерекшеліктерін түсіндіру. Генетика ғылымы туралы түсінігін дамыту. Адамгершілікке, гигиеналық тазалыққа тәрбиелеу. |
1.Ассоциация. 2. Проблемалық сұрақ. 3АКТ, тест жұмысы. 4.Деңгейлік тапсырмалар. 5. инсерт
|
Білім деңгейі жоғары дайындау. Топтық жұмыс. Жұптық жұмыс . |
1.Топтық жұмысқа қалыптаса бастайды, өздерін еркін сезіне бастады, өзін өзі бағалауға төселе бастайды, мәтіндегі негізгі ой арқылы өздеріне қажетті қасиеттердің керегін өз бойларынан өткізеді. |
1. Мұғалім бақылайды. 2. Өзара бағалау ( дұрыс жауаптар парағының көмегімен). 3. Кері байланыс |
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушыларды тарту. |
Үлестірме материалдар, стикерлер, оқулық, интерактивті тақта бағдаршамдар. Постер . |
|
2. Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. |
||||||
|
Адамның шығу тегі және адам нәсілдері жайында түсінік беру. Ой-өрісін, ойын жинақтап айту қабілеттерін дамыту. Нәсілшіл болмауға, адамгершілікке тәрбиелеу.
|
1.Тірек сызба. 2.Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар. 3..«Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру» Кластер .
|
1.Білім деңгейі төмен оқушыларға синквейн жазудың алгоритмін беру. |
1.Өз ойларын еркін жеткізеді, жұпта жұмыс істеуге машықтарын қалыптастырды
|
1. Өзара бағалау (смайликтер арқылы). |
Блум таксономиясы. |
Үлестірме материалдар. Постер. Оқулық Смайликтер , семантикалық карта |
|
3. Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты. Денсаулықтың генетикалық негіздері. |
||||||
1
|
Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты, денсаулықтың генетикалық негіздері жайлы түсінік беру. Адам белгілерінің тұқым қуалау сипаты туралы түсініктерін дамыту.
|
1.Психологиялық ахуал. Формативті бағалау, 2 . Венн көрсетуі . 3 . Жеке жұмыстың түрлерін бағалау. АКТ
|
Топтық жұмыстар , үлкен топқа бөлу .
|
1.диалог арқылы бірлесе мақсатқа жетудің жолдарын қарастырады, 2.топтық жұмыстағы өз ролін мінсіз атқарады, серіктестерінің алдындағы жауапкершілік орнығады, белсенді 3.оқушылар басқа оқушылардың танымдық іс әрекетке тартылуын қадағалайды |
1.Өзара бағалау. 2. Өзін өзі бағалау. 3. Мұғалімнің формативті бағалауы. |
АКТ-ны жақсы меңгерген оқушыларға «Денсаулықтың генетикалық негіздері» эссе жазғызу |
Үлестірме материалдар. Оқулық. Неутбуктар, инсерт |
|
4. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды. |
||||||
1 |
Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар туралы түсініктерін қалыптастыру. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды жайында білімдерін дамыту. |
1.Деңгейлік тест тапсырмалары. 2.Кластер (семантикалық карта). 3. АКТ 4. Инсерт |
Деңгейлік тапсырмалар Топтық жұмыс |
1.Топпен жұмыста белсенділік артады , өз ойларын еркін айта біледі, өз бағаларының жоғары болуы үшін қажетті білім алуға ұмтылады .
|
.1.Өзара бағалау. 2. Жиынтық бағалау. |
Деңгейлік тапсырмалар |
Үлестірме материалдар, оқулық, интерактивті тақта, бейнебаяндар таныстырылым , стикерлер . |
|
5. Биологиялық және әлеуметтік тұқым қуалаудың арақатынасы. Генетиканың әлеуметтік проблемалары. Гендік инженерияның этикалық проблемалары. Генетикалық болжау жəне медициналық-генетикалық кеңес беру, оның практикалық маңызы, міндеттері жəне болашағы. |
||||||
Оқушылардың игерген білімін деңгейлік тапсырмалар орындауда қолдануға әкелу; өткен сабақтарда игерген білімдерін талдай, жинақтай, бағалай алуына бағыттау;
|
|
Топтық , жұптық жұмыс |
Генетика ғылымы, тұқым қуалаушылық , денсаулық сақтау туралы білімдері, өзіндік көзқарасы қалыптасады. |
Критериалды бағалау, жиынтық бағалау, өзін өзі бағалау |
Эссе жазу «Генетиканың әлеуметтік проблемалары», деңгейлік тест тапсырмалары |
Үлестірме материалдар, оқулық, интерактивті тақта, бейнебаяндар таныстырылым , стикерлер . |
|
|
|
|
|
|
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |