|
|
Сабақтарда АКТ-ны пайдалану.
Сабақ тақырыбы |
Сабақтарда АКТ-ны пайдалану. |
|
Сабақтың мақсаты |
Өз әріптестеріме Қазақстандық мұғалімдердің қарқынды өзгеріп жатқан әлем жағдайында үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуын, АҚТ-ны тиімділігін қолдана отырып, іс-тәжірибесін жетілдіру мақсатында оларды оқыту және тәлімгерлік ету. |
|
Жалпы мағлұмат |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер арқылы жоғары нәтижелерге қол жеткіз. Сабақтарда АКТ-ны пайдаланудың тиімділігін түсіндіру. |
|
Сілтеме |
Мұғалімге арналған нұсқаулық 110-118 бет. Үлестіме материалдар. Үшінші апта АКТ-ның педагогикалық стратегиялары.
|
|
Оқу нәтижесі |
АКТ-ны пайдалану қалыптасады. АКТ-ны сабақтарда пайдаланды. -Топпен бірлесіп отырып берілген тақырыптар бойынша пікір алмасуға қатынасу. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерге сүйене отырып, жұмыстарды орындау барысында интерпретациялық диалогқа бағыттау. |
|
Түйінді идеялар |
АКТ-ны пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Іс-тәжірибеде АКТ-ны пайдаланып көрсету. |
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Үлестірмелі материалдар, бейнефильмдер, А3,А4 қағаздары, стикер, плакат, графопроектор, |
|
Оқыту әдістері |
СТО Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару мен көшбасшылық Кедергілер Интербелсенді әдістемесі |
Бірлескен оқу Топтық жұмыс Диалогтық жұмыс Жеке жұмыс |
Дерек сөздер |
Сабақты жоспарлау және басқару. |
|
Тапсырмалар |
Пазыл бойынша топқа бөлу,постер жасау,қорғау,бағалау. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс,қорғау.Сұрақтарға жауап беру, салыстыру. Кері байланыс, эссе жазу. |
|
Оқуға арналған тапсырма |
Үлестірме материалдар үшінші апта.«Интерактивті тақталар және сыныптағы әрекеттестік» тақырыбы. |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс- әрекеті
1. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||
/10 мин/ (Талантты және дарынды балаларды оқыту). |
Релаксация.Көңілді сергіту сәті. «Қызыл өрік» Топқа бөлу /СТО бойынша: ойлан, топтас, пікірлес . Пазылдарды қиып беріп, оларды біріктіру арқылы топтарға бөлу. |
Коучингке деген қызығушылығын ояту |
||
1-тапсырма /7 мин/ Білу.. (4 модуль,АКТ).
|
Сабақтарда АКТ-ны пайдалану. Бейнекөрініс бойынша сабақтың тақырыбын анықтау . |
Уақытты үнемдеу сұрақтарға сын тұрғысынан ойланып жауап беру. |
||
2- тапсырма 20 минут (3 модуль.Оқыту үшін бағалау). (7модуль.Оқытуды басқару және көшбасшылық) |
АКТ-ны пайдаланып бейнефилім тамашалау. Бұл филілімде оқушылардың сабақтарда мұғалімдер АКТ-ны пайдаланып ,өткен сабақтар өте болатынын айтады. Сұрақтар қою.1Заман талабына сай мұғалім қандай болу керек деп ойлайсың? 2 .Оқушылар қандай мұғаліммнен сабақ алғысы? Заман талабына сай мұғалім болу үшін біз өзімізді өзгертуіміз керек деген ой-пікірлер мен жаңа тақырыптың өзектілігі ашылады. |
Жеке және топпен жұмыс жүргізеді. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
|
||
Түсіну 5 минут |
Постерді қорғау. |
|
||
3 –тапсырма.
|
Бейнежазба беріледі.Бұл бейнежазбада қазіргі заманда техниканың тез дамып келе жатқаны, оқушыларды қандай сұрақтар қызықтыратындығы, олар мұғалімдерден не жаңалық күтетіні туралы көрсетіледі. Жұппен жұмыс Топпен талқылау Безендіру Қорғау Бағалау «Қос сыйлық» |
Топ болып жұмыс жүргізеді Жұппен сөйлейді.
|
||
4 –тапсырма Талдау 20 минут
|
Мұғалімдерге «АКТ-ны сабақта пайдалану? Тақырыбына эссе жаздыру. Қорғау Бағалау |
Топ болып жұмыс жүргізеді.
|
||
Қорытынды Бағалау 15 минут |
Коучингті бағалау. Кері байланыс / 1 парақ қағазға ой қорыту, ой толғау,зссе жазу. Рефлекция
|
Эссе |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |