Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » «Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»


«Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»
Алматы қаласы, Жетісу ауданы
№57 жалпы білім беретін мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
І ілгері деңгей бағдарламасын игерген көшбасшы
Тәуекелова Гулбану Қонысбайқызы

Коучинг-жоспар: «Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»
Мерзімі Тақырыбы
Сабақ тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау»
Жалпы мақсат: • Бағалау мақсатын қарастыру, оны оқу үдерісін, сабақ беру тәжірибесін жетілдіруде пайдалану жолдарын ұғыну;
• ОүБ мен ОБ ерекшеліктерімен танысу;
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 109
2. L2W1D1_S1
Оқу нәтижесі Мұғалімдер бағалау әдістерін сабақтарында интеграциялау қабілетіне ие болады; берілген форматта бағалау өлшемдерін әзірлеуді үйренеді, формативті бағалау дағдыларын меңгереді.
Түйінді идеялар: Өздерінің оқу үдерісіндегі кезеңін анықтау үшін оқушылар және мұғалімдермен пайдаланылатын деректерді сәйкестендіру және үдерісті бағалау; Даму керек бағыттар мен қажетті деңгейге қол жеткізуге қатысты тағайындамалар.
Сабақта қолданылатын материалдар: Үлестірмелі материалдар, А4 қағаздары, стикер, интерактивтіктақта, флипчарт қағаздары
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
АКТ
СТО 1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3.Жұптық жұмыс
4.Топтық жұмыс
Дереккөздері: "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау" нұсқаулық.
Қалай оқу керектігін үйрету . Бағалаудың мәні?
Қадағалау. Интерпретация. Қорытынды. Әртүрлі мақсаттар
Оқыту үшін бағалау не? Оқытуды бағалау.
Блэк П. және Уиллиам Д. (1998б) Қара жәшіктің ішінде: сыныпта бағалау арқылы стандарттарды көтеру. Кинг колледж, Лондон, Білім беру мектебі
Тапсырмалар: Сұрақ-жауап, талқылау, талдау, топпен жұмыс
Оқуға арналған тапсырма: Оқыту үшін бағалау туралы ойлар: сыныптағы тәжірибе, қосымша материалдар, 2 апта
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Диалогті оқыту. Зерттеушілік әңгімеге тартуда ашық сұрақтар қою.
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану.
Сабақтарда АКТ-ны пайдалану.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру
Оқыту және оқытудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша диалогтік оқыту
Шешендік өнер
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Білім берудегі Кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы

Автор Тәуекелова Гулбану Қонысбайқызы

Алматы қаласы, Жетісу ауданы. №57 жалпы білім беретін мектебі

Бөлім: Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 3952 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар