Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жайлау. Сөйлемдегі сөздердің байланысы


Жайлау. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Жайлау. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Сабақтың тақырыбы: Жайлау. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Сабақтың мақсаты:  а) Оқушыларға сөйлемдегі сөздердің байлвнысы туралы түсінік беру.Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін   бекіту.Жайлау туралы түсініктерін пысықтау. ә) Оқушылардың сөздік қорын молайту ,сөйлеу тілдерін дамыту.б)  Үй жануарларын құрметтеуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақта пайдаланатын көрнекті-құралдар: суреттер,сұрақтар

Пайдаланатын әдіс-тәсілдер; сұрақ-жауап, әңгімелеу

Пәнаралық байланыс:

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, класс бөлмесінің тазалығына көңіл бөлу,сабаққа дайындау.

II.Үй тапсырмасын сұрау:-Балалар, үйге берілген І.Жансүгіровтың «Жазғы шілде өлеңін мәнерлеп оқыту 196- жаттығуды тексеру.

III.Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:Сөздерге дыбыстық талдау жасау туралы алған білімдерін пысықтау мақсатында, тақтада жазулы үш сөзге талдау жасату.197-жаттығудағы қарамен жазылған сөздерді жазу.Жау, жаңбыр, сұлудай

IV. Мақсат қою кезеңі:-Сөйлемдегеніміз не?

V. Жаңа сабақ:Тақтада үш сөз жазулы тұрады.Оқушылар (гүл) аулаға отырғызды.Осы сөйлемнің мағынасына қарай өзгертіп оқимызОқушылар гүлді аулаға отырғызды.Кестемен жұмыЕРЕЖЕСөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы білеміз.Мыс: Оқушылар гүлді аулаға отырғызды.1.Оқушылар не істеді? Оқушылар отырғызды.2.нені отырғызды?Гүлді отырғызды.3.Қайда отырғызды? Аулаға отырғызды.Дәптермен жұмысКүн ретін жазу.1 мин таза жазу.С дыбысы199-жаттығуды (сөздік диктант ретінде)орындау.Отыз, он бірінші, жиырма екі, елу, жүз, елу үш, сексен төртінші, бес жуз алты, екіншіОсы сөздерге сұрақ қою ауызша орындалады.Сергіту сәті

VI.Жаңа материалды пысықтау:200-жаттығу. Сөйлемді оқыңдар.Таңертең бақшада бұлбұл сайрайды.Сызбадағы сұрақтардың орнына сөйлемнен керекті сөздерді қойып жазыңдар.

Не?

Қайда?                сайрайды

Қашан?

201-жаттығу (тақтамен жұмыс)

Кім?

Неге?                 тікті

Не?

Тапсырма: Берілген сөздерді қойып, төрт сөзден жасалған сөйлем құрап жазыңдар

Көйлек, қуыршаққа, Нағима.

Сұрақ-жауап арқылы орындалады.

Жазда малдарды қайда айдап кетеді?Жазда малдар қайда тұрады?

Жазда малды жайлауға айдап кетеді.Оны жайлау деп атайды.

Бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Жайлау» түсіндіре отырып мәнерлеп оқып беру.Сұрақ-жауап арқылы түсіндіру.Оқушыларға тізбектей оқыту.

VII.Бекіту  кезеңі:Сұрақ қою арқылы түсінгенін пысықтау-.Сөйлемдердің байланысын не арқылы білеміз?-Қандай мәтінмен таныстық?

VIII. Үйге тапсырма, бағалау:202- жаттығу ,мәтінді мәнерлеп оқып,мазмұндау, ережені жаттау


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Сөйлем. Жырау
Сөйлемдегі сөздердің байланысы. Мамыр
Сөйлемдегі сөздердің байланысы. Қаздарым
Мәтінмен жұмыс
Бұғы
Қайталау материалдары . Әскердегі ағама
Қайталау материалдары. Күн көзін бұлт баспасын
Қайталау материалдары. Балалар
Қайталау материалдары. Жазғы шілде. Алфавит
Қожанасырдың тойға баруы
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 5534 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык