Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Заңға-құрмет, Әлеуметке-әділет


Заңға-құрмет, Әлеуметке-әділет

 Заңға-құрмет, Әлеуметке-әділет

Тақырыбы: Заңға-құрмет, Әлеуметке-әділет

 Мақсаты: А)Оқушыларға Конституция және оның баптарымен  таныстыру,

                    Б) Отанды сүюге, заңды үйрете отырып, құқықтық тәрбие беру;                                              

                    В) тапсырмалар арқылы алған білімдерін дамыту;

 Түрі: қорытынды сабақ

 Әдісі: блум таксономиясы

 Көрнекілігі: ҚР Конституциясы, проектор, маркер, плакат, нақыл сөздер

Сабақтың кілт сөзі:

 «Ата Заң әркімнің бойтұмары болып оның әрбір қағидасы мүлтіксіз орындалғанда ғана ортақ мақсатқа қол жеткіземіз»      

 Н.Ә.Назарбаев

Сабақтың барысы:

I.Ұйымдастыру кезеңі.

-оқушылармен амандасу

- оқушыларды түгендеу

-топқа бөлу

-мұғаліммен оқушы арасында атмосфералық ынтымақтастықты қалыптастыру.

 

Кезеңдері

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

  1. Білу

«Кәдімгі керемет ойыны» әдісі

Шарты: Кезекші оқушы әр топқа хаттар таратады. Әр хатта арнайы тапсырмалар берілген.

 

 

 

 

1 хат тапсырмасы

 

 

1.ҚР Конституциясына анықтама бер?

2.ҚР Президенті биылғы Жолдауын қашан жолдады және қалай аталады?

3. Құқық қабілеттілікке анықтама бер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хат тапсырмасы:

 

 

 

1. Референдум деген не?

 2.Азаматтар сайлауға неше жастан және  қандай мақсатпен қатысады?

3. Қазақстанда туылған шетел азаматтарының балаларына азаматтық беріле ме?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хат тапсырмасы:

 

 

 

 

1.Конституциялық кеңесте қандай мәселелер қаралады?

2.ҚР Конституциясының тарауларын ата

3.Азаматтық құқық қабілеттігі қай кезде пайда болады?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырма сұрақтарына жауап береді.

Конверт

  1. Түсіну

«Бірлесіп үйрену »әдісі

Шарты: Берілген тапсырмалардың мағынасын ашу

І топ. Жалпы ережелер

Адам және Азамат, Президент

ІІ топ. Парламент, Үкімет Конституциялық Кеңес

ІІІ топ. Соттар және сот төрелігі, Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару, Қорытынды және өтпелі кезеңдер

 

Оқушылар топта сыни тұрғыдан ойлай отырып талдайды, толықтырады, бір біріне үйретеді.

ҚР Конституциясы ақ қағаз маркер, карандаштар

  1. Қолдану

«Мен заңгер» ойыны

Шарты: Сөйлемді аяқта...»

1       Мемлекеттік биліктің бірден-бір бастауы-

2       ҚР азаматтығы заңға сәйкес алынады және ...

3       ҚР Президенті-мемлекеттің басшысы, мемлекеттің ішкі және..

4       Парламент депутаты бір мезгілде...

5       Үкімет мүшелері Қазақстан халқы мен Президентіне....

6       ҚР Конституциялық Кеңесі жеті мүшеден тұрады, олардың өкілеттілігі....

7       Судья сот төрелігін іске асыру кезінде...

8       Қазақстанда жергілікті өзін-өзі басқаруды ұйымдастыру мен олардың қызметі...

9       Республикалық референдумда Конституция қабылданған күн мемлекеттік мереке...

 

Конституцияны пайдалана отырып, тапсырмаларды ақтайды.

ҚР Конституциясы

  1. Талдау

«Керсінше ойлау» стартегиясы

Егер мемлекетте Конституция болмаса қандай жағдай болар еді?

Оқушылар берілген тапсырма бойынша өз ойларымен бөліседі.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Жинақтау

Атауларды заңдық күшіне байланысты жоғарыдан төменге қарай орналастыр.

Үкімет қаулылары

1-4

Жергілікті өкілдік органдардың шешімдері

 2-3

ҚР Президентінің жарлығы 3-1

ҚР Конституциясы 4-5

Жоғары лауазымды органдардың нормативтік актілері 5-2

 

Конституцияны басшылыққа ала отырып, ретімен орналастырады.

ҚР Конституциясы

  1. Бағалау

Әр топ мүшелері өз топтарын бағалайды

 

 

Үйге тапсырма

ҚР Конституциясын оқу және «Мен заңгер болсам...» эссе жазу

 

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Қазақстан Республикасының Конституциясы туралы
Кіріспе және адам құқықтары туралы түсінік
Саясат және мемлекет
Президенттің талпынуы – халық бақыты, гүлденген Қазақстан
Мемлекет
Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Парламентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің Конститутциялық – құқықтық мә
Тәуелсіз Қазақстанның Ата Заңы
Қазақстан Республикасының Үкіметі
Мемлекет функциялары, құрылымы мен басқарылуы
Азаматтық парыз, борыш деген не?
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 1966 | Қосты: Рамазанова Индира | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык