Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Үш жігіт туралы хикая.


Үш жігіт туралы хикая.

Үш жігіт туралы хикая.

4 «А» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары

4-апта

1-күн 

1-сабақ

Сабақтың атауы

Ана тілі  4-сынып

Үш жігіт туралы хикая./Н.Хикмет/

Сілтеме

Оқулық; Слайд (сахналау сәті);

«Мен адаммын» кітабынан Игенбаева Б.Қ. 2000

Жалпы мақсаттар

Диалогтік оқытуды қолдану арқылы  негізгі идеяны түсіну, сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету, видеоролик арқылы сабақтың сапасын көтеру, сахналау барысында әртістік қабілеттерін бақылау, проблеманы шешу қабілеттерінің дамуын сипаттау; жас ерекшеліктеріне қарай сөйлеу дағдыларын зерделеу; тапсырмалар арқылы формативті және жиынтық бағалау.

Оқыту  нәтижесі

Ой толығады: мұрат,хикая;

әртістік шығармашылығын жетілдіреді;

әрекетті сыни бағалауды үйренеді;

өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі;

сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;

эмоциялық әрекет арқылы өзін өзі реттеді.

Негізгі идеялар

Іздеген жетер мұратқа

Жан қиналмай жұмыс бітпес,

Талап қылмай мұратқа жетпес.

Тапсырмалар  

1-тапсырма.  Мағынасын қалай түсіндірер едің? 2 минут

2- тапсырма.Мақсат қойып, мәтінді оқу.10 минут

3-тапсырма.Негізгі ой.

4- тапсырма.«Сұхбат» жүргізу /АВС/

5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу.

Кейінгі тапсырмалар

Ертегіні жүйелі мазмұндауға дайындалып келу.

 

Мұғалімнің жазбалары

Ескерту

1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бөлініп отырады.  /2минут/

І. Ой қозғау. 5 минут

1-тапсырма. Мағынасын қалай түсіндірер едің?

Мұрат, хикая сөздері беріледі.

Модуль:сыни тұрғыдан ойлау –ассоциация әдісі.

Мағынаны ашу.

2-  тапсырма. Мақсат қойып, мәтінді оқу.10 минут

1-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 1-ші жігіттің көрген қиындығын сахналау.

2-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 2-ші жігіттің көрген қиындығын сахналау.

3-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 3-ші жігіттің көрген әрекетін сахналау.

4-топ.  3-ші жігіттің әрекетін қалай бағалар едіңдер?

Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер-сақналау, диалог. Сыни тұрғыдан ойлау – бағалау. АКТ- көрініс кезінде видеоролик, үнтаспадан аққан судың дыбысы.

3-тапсырма.Негізгі ой.

-Ертегіден қандай қорытынды шығаруға болады?

-Ертегіден өзің не үйрендің?

Модуль:сыни тұрғыдан ойлау- диалог.

4-тапсырма.«Сұхбат» жүргізу /АВС/

1-топ. Бірінші жігіт не себептен жарты жолда қалып қойды?

2-топ. Екінші жігіт мақсатына не себептен жете алмады?

3-топ. Үшінші жігіт өз мақсатына қалай жетті?

4-топ. Мәтіннен, яғни ертегіден не үйрендің?

Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер- «Сұхбат» жүргізу АВС.

ІІІ. Ой толғаныс.

5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу.

1) Іздеген жетер ...

2)Жан қиналмай жұмыс бітпес,

Талап қылмай ... ...

-Бүгінгі ертегі мазмұнына сәйкес келетін мақалды тап, жауабыңды дәлелде.

Модуль: сыни тұрғыдан ойлау- пікірді толықтыру, дәлелдеу. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту-сөйлеу дағдылары.

Бағалау .

Модульдер: сыни тұрғыдан ойлау- сыни пікір. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау -формативті және жиынтық бағалау.

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
"Қарабатыр" ертегісі 4 сынып
Қалмақан Әбдіқадыров «Жиб-жица күресі» әңгімесі.
Жиб-жица күресі Қ.Әбдіқадыров
Менің мектебім. Синоним, антоним, омоним
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Тіл мәдениеті
Шешендік сөздер өміршеңдігі
Н. Хикмет. Үш жігіт туралы хикая
Мен соғысты жек көрем!
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3552 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык