|
|
Үш жігіт туралы хикая.
4 «А» сыныбына арналған ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары
4-апта |
1-күн |
1-сабақ |
|
Сабақтың атауы |
Ана тілі 4-сынып Үш жігіт туралы хикая./Н.Хикмет/ |
||
Сілтеме |
Оқулық; Слайд (сахналау сәті); «Мен адаммын» кітабынан Игенбаева Б.Қ. 2000 |
||
Жалпы мақсаттар |
Диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну, сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету, видеоролик арқылы сабақтың сапасын көтеру, сахналау барысында әртістік қабілеттерін бақылау, проблеманы шешу қабілеттерінің дамуын сипаттау; жас ерекшеліктеріне қарай сөйлеу дағдыларын зерделеу; тапсырмалар арқылы формативті және жиынтық бағалау. |
||
Оқыту нәтижесі |
Ой толығады: мұрат,хикая; әртістік шығармашылығын жетілдіреді; әрекетті сыни бағалауды үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі; сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді; эмоциялық әрекет арқылы өзін өзі реттеді. |
||
Негізгі идеялар |
Іздеген жетер мұратқа Жан қиналмай жұмыс бітпес, Талап қылмай мұратқа жетпес. |
||
Тапсырмалар |
1-тапсырма. Мағынасын қалай түсіндірер едің? 2 минут 2- тапсырма.Мақсат қойып, мәтінді оқу.10 минут 3-тапсырма.Негізгі ой. |
4- тапсырма.«Сұхбат» жүргізу /АВС/ 5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу. |
|
Кейінгі тапсырмалар |
Ертегіні жүйелі мазмұндауға дайындалып келу. |
Мұғалімнің жазбалары |
Ескерту |
1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бөлініп отырады. /2минут/ І. Ой қозғау. 5 минут 1-тапсырма. Мағынасын қалай түсіндірер едің? Мұрат, хикая сөздері беріледі. Модуль:сыни тұрғыдан ойлау –ассоциация әдісі. Мағынаны ашу. 2- тапсырма. Мақсат қойып, мәтінді оқу.10 минут 1-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 1-ші жігіттің көрген қиындығын сахналау. 2-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 2-ші жігіттің көрген қиындығын сахналау. 3-топ. Өлместің тасын іздеп шаршаған 3-ші жігіттің көрген әрекетін сахналау. 4-топ. 3-ші жігіттің әрекетін қалай бағалар едіңдер? Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер-сақналау, диалог. Сыни тұрғыдан ойлау – бағалау. АКТ- көрініс кезінде видеоролик, үнтаспадан аққан судың дыбысы. 3-тапсырма.Негізгі ой. -Ертегіден қандай қорытынды шығаруға болады? -Ертегіден өзің не үйрендің? Модуль:сыни тұрғыдан ойлау- диалог. 4-тапсырма.«Сұхбат» жүргізу /АВС/ 1-топ. Бірінші жігіт не себептен жарты жолда қалып қойды? 2-топ. Екінші жігіт мақсатына не себептен жете алмады? 3-топ. Үшінші жігіт өз мақсатына қалай жетті? 4-топ. Мәтіннен, яғни ертегіден не үйрендің? Модульдер: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер- «Сұхбат» жүргізу АВС. ІІІ. Ой толғаныс. 5-тапсырма. Мақалдың жалғасын тап, мағынасын ашу. 1) Іздеген жетер ... 2)Жан қиналмай жұмыс бітпес, Талап қылмай ... ... -Бүгінгі ертегі мазмұнына сәйкес келетін мақалды тап, жауабыңды дәлелде. Модуль: сыни тұрғыдан ойлау- пікірді толықтыру, дәлелдеу. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту-сөйлеу дағдылары. Бағалау . Модульдер: сыни тұрғыдан ойлау- сыни пікір. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау -формативті және жиынтық бағалау. |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |