Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Өсімдік мүшелері.


Өсімдік мүшелері.

 

Өсімдік мүшелері.      

Тақырыбы:    Өсімдік мүшелері.                                                                       ДҮНИЕТАНУ

I кезең:

«КӨПІР»

тапсырмалары

(окушылар үйде орындап,

бүгінгі сабаққа

дайындалып келеді)

Сұрақтарға жауап бер:

1) Өсімдіктердің неше тобы бар?

апнапнапнЖауабы: 

 

 
  3
 

 

 

 

2) Өсімдіктердің бойына қарап реттік нөмірлерін қой.

 

                                                                 

 

           
  апн,3
  апн,2

  апн,1
 

 

 

 

 

 

3) Түсіп қалған әріптерді жаз: өсімдіктер орманда, далада, тауда,  суда өседі.

II кезең:    Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар.

 

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не?

Нені? Қашан?

Қандай?

 Қалай?

Не істеді?)

Үйеңкі ағашына дайын суреттерді пайдалана отырып схемасын жүргіз.

      жапырақ                                                              жеміс                 

            

                        бұтақ                                                                      бүршік       

                           

                                         гүл                                                        дің   

                                                                      тамыр

 

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неге? Неліктен? Себебі?

Не үшін?)

Себебін түсіндіріп жаз:

1) Неліктен өсімдіктерге тамыр керек?

Жауабы:  Жер аcтынан    қорек  алу үшін.

2) Гүл не үшін қажет?                                         

Жауабы:    жеміс  беру үшін.

3) Жапырақ не үшін қажет?

Жауабы:   Оттегі  шығару үшін.                                 

 

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

(Салыстыр. Айырмашы-лығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз,деген болу керек)

Венн диаграммасын толтыр:

 

 

 

 

 

                   

 

өСіМдіктаМыржеМіСапнТақрыптың басты идеясын жаз! Кез-келген өсімдіктерде нелер болады?

Жауабы:   Әр өсімдікте  тамыр ,  гүл,  топырақ , дің , бүршік  болады. 

 

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығар, анықтама бер.

Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т.б.түрінде)

 

                       
    жАпырАқ   бүрШік
      тАмыр
 
 
    апн,өСімдік
  бұтАқ     жеМіс
 

 

 

 

 

 

 

      

 

       
  Дің
    гүЛ
 

 

 

 

 

 

 

 

Үйеңкі ағашына назар аудар. Өзіңе ұнаған ағашты сал.

апн                  

 

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(қарапайым

 тапсырмалар)

 

24-бетпен жұмыс «Өсімдік мүшелері» деген тақырыпқа назар аудар.

 

ӨСІМДІК  МҮШЕЛЕРІ

ӨСІМДІККЕ ҚАЖЕТТІ ЖАҒДАЙЛАР

жапырақ,  жеміс,  бүршік,

бұтақ,  гү л,  дің,  тамыр

ауа,  топырақ,

су , жылу

 

 

 

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(Сен қалай ойлайсың?

Не істер едің?)

Сұраққа жауап бер:

Адам үшін өсімдіктердің пайдасы неде?

Жауабы:  Менің ойымша  оттегі шығарады, жануарлардың қорегі болып табылады,

дәрі-дәрмектер жасалады.

IІI кезең:    Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау

 

І деңгей (5балл)

 

Теориясы:

«БІЛУ»

(Кім? Не?

Қашан?Қандай?

 Қалай?

Не істеді?)

Ойын «Күзгі жапырақтар». Схемада емен ағашына көмектесу керек.

Балалар мүшелерін ретімен орналастыру керек.

 

жапырақ           дің                                 бұтақ              жеміс

                                                                                                                           

      тамыр                        

 

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(қарапайым

 тапсырма)

Кестені толтыр.

Өсімдіктердің ағаштардан айырмашылығы

Өсімдіктің өсуіне

қолайлы жағдайлар

діңі,  жапырағы, тамыры ,

көлемі, жыл  ұзақтығы

түптеу,  суару,

арам  шөбін  жұлу,  үсуден  қорғау .

 

 

 

 

ІІ  деңгей ( 5 балл + 4 балл = 9 балл )

Теориясы:

«ТҮСІНУ»

(Неліктен? Себебі?

 Не үшін? Неге?)

Сұраққа жауап бер:

1) Адамдарға өсімдіктер өте қажет. Неліктен?

Жауабы:  себебі  олар ауаны тазартуға көмектеседі.

Теориясы:

«ТАЛДАУ»

1.Салыстыр.

2.Айырмашылығы неде?

3.Ұқсастығы неде?

4.Тақырыптың басты идеясын жаз, деген тапсырмалар

болу керек. Немесе, 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады

жеміСтАмыРөсіМдікапнВенн диаграммасын толтыр:

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

Тақырыптың басты идеясын жаз.

Кез келген өсімдіктің мүшелері   болады. Олар құнарлы топырақта  өседі.

 

 

Практикасы:

«ҚОЛДАНУ»

(2-кезең

қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы нұсқалары орындалады)

 

Өсімдікке қажетті жағдайлар

 

 

       
   
 

 

 

ауАтоПырақ                                                                       

жыЛусУ             

               

 

 

 

                   ІІІ  деңгей ( 5 балл + 4 балл + 3 балл  = 12 балл )  

 

Теориясы:

«ЖИНАҚТАУ»

(Қорытынды шығаруға бағытталған:

Мазмұнды жүйеле,анықтама бер, кесте, сызба  толтыр, сөзжұмбақ,

ребус шеш сияқты  т.б.сөздер тапсырма шартында болу керек)

 

Сөзжұмбақ

 

Таблицаны толтыр:

Өсімдік мүшелерін ата.       

             

 

Д

 

І

 

Ң

 

 

 

Г

 

Ү

 

Л

 

 

Ж

 

Е

 

М

 

І

 

С

 

 

Б

 

Ү

 

Р

 

Ш

 

І

 

К

 

 

Ж

 

А

 

П

 

Ы

 

Р 

 

А

 

Қ

 

Т

 

А

 

М

 

Ы

 

Р

 

 

 

 

Сұраққа жауап бер:

Адам үшін өсімдіктердің пайдасы қандай?

Жауабы:   Менің ойымша: Өсімдіктердің пайдасы  зор:  ауа тазартады, 

                     көлеңке береді, оттегін  бөледі.

 

Практикасы:

«БАҒА БЕРУ»

(Сен қалай ойлайсың?

Не істер едің?)

 

 

 

 

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалім ЖУРНАЛЫНЫҢ бір беті

                                                                          


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру.
Ауқымды компьютерлік желі. Электрондық пошта
Қуат
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Алғашқы саяхатшылар
Сақтардың тұрмысы мен шаруашылығы
Сауда, Жәрмеңке
Көсемшенің түрленуі
Жобаны талдау
Құрамы. Алу жолдары
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2902 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык