|
|
Өсімдік мүшелері.
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері. ДҮНИЕТАНУ
I кезең: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«КӨПІР» тапсырмалары (окушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді) |
Сұрақтарға жауап бер: 1) Өсімдіктердің неше тобы бар? Жауабы:
2) Өсімдіктердің бойына қарап реттік нөмірлерін қой.
3) Түсіп қалған әріптерді жаз: өсімдіктер орманда, далада, тауда, суда өседі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II кезең: Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «БІЛУ» (Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?) |
Үйеңкі ағашына дайын суреттерді пайдалана отырып схемасын жүргіз. жапырақ жеміс
бұтақ бүршік
гүл дің тамыр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?) |
Себебін түсіндіріп жаз: 1) Неліктен өсімдіктерге тамыр керек? Жауабы: Жер аcтынан қорек алу үшін. 2) Гүл не үшін қажет? Жауабы: жеміс беру үшін. 3) Жапырақ не үшін қажет? Жауабы: Оттегі шығару үшін. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТАЛДАУ» (Салыстыр. Айырмашы-лығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз,деген болу керек) |
Венн диаграммасын толтыр:
Тақрыптың басты идеясын жаз! Кез-келген өсімдіктерде нелер болады? Жауабы: Әр өсімдікте тамыр , гүл, топырақ , дің , бүршік болады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ЖИНАҚТАУ» (Қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т.б.түрінде) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйеңкі ағашына назар аудар. Өзіңе ұнаған ағашты сал.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (қарапайым тапсырмалар) |
24-бетпен жұмыс «Өсімдік мүшелері» деген тақырыпқа назар аудар.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «БАҒА БЕРУ» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?) |
Сұраққа жауап бер: Адам үшін өсімдіктердің пайдасы неде? Жауабы: Менің ойымша оттегі шығарады, жануарлардың қорегі болып табылады, дәрі-дәрмектер жасалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IІI кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І деңгей (5балл) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «БІЛУ» (Кім? Не? Қашан?Қандай? Қалай? Не істеді?) |
Ойын «Күзгі жапырақтар». Схемада емен ағашына көмектесу керек. Балалар мүшелерін ретімен орналастыру керек.
жапырақ дің бұтақ жеміс
тамыр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (қарапайым тапсырма) |
Кестені толтыр.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл = 9 балл ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?) |
Сұраққа жауап бер: 1) Адамдарға өсімдіктер өте қажет. Неліктен? Жауабы: себебі олар ауаны тазартуға көмектеседі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТАЛДАУ» 1.Салыстыр. 2.Айырмашылығы неде? 3.Ұқсастығы неде? 4.Тақырыптың басты идеясын жаз, деген тапсырмалар болу керек. Немесе, 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады |
Венн диаграммасын толтыр:
Тақырыптың басты идеясын жаз. Кез келген өсімдіктің мүшелері болады. Олар құнарлы топырақта өседі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (2-кезең қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы нұсқалары орындалады) |
Өсімдікке қажетті жағдайлар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ЖИНАҚТАУ» (Қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле,анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты т.б.сөздер тапсырма шартында болу керек) |
Сөзжұмбақ
Таблицаны толтыр: Өсімдік мүшелерін ата.
Сұраққа жауап бер: Адам үшін өсімдіктердің пайдасы қандай? Жауабы: Менің ойымша: Өсімдіктердің пайдасы зор: ауа тазартады, көлеңке береді, оттегін бөледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «БАҒА БЕРУ» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
|
Мұғалім ЖУРНАЛЫНЫҢ бір беті
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |