|
|
Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру.
Сабақтың тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру
Сабақтың мақсаты: А) Графиктік редактормен жұмыс жасауға үйрету.
Ә)Paint графикалық редакторының құралдарын пайдаланып сурет салу дағдыларын қалыптастыру.
Б) Оқушыларға редактормен жұмыс жасағанда жұмыстың тез әрі оңай жолын іздеуге, қолайлы тәсілдерді қолдана білуге, уақытты тиімді пайдалануға үйрету.
|
І Ұйымдастыру кезеңі |
||||||||
«Көпір» тапсырмалары (Жаңа тақырыпқа қажет болатын өткен материалдардын қайталау тапсырмалары)
|
Жауабы: Іске қосу – Бағдарламалар – Стандартты – Paint графикалық редакторы.
Жауабы: Бұл бағдарлама әртүрлі суреттерді салуға, түрлендіруге мүмкіндік береді.
Жауабы: 1. Жүйе белгісі 2. тақырып жолы 3. Басқару элементтері 4. Меню қатары 5. жұмыс алаңы 6. айналдыру жолағы 7. құралдар тақтасы 8. түстер палитрасы |
||||||||
|
ІІ кезең. Жаңа сабақты өз бетімен меңгерту Бос орынға қажетті сөзді интерактивті тақтаны пайдалану арқылы жаз. |
||||||||
«Білу» теориясы (Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?) |
|
||||||||
Практикасы «Қолдану» |
Өткен сабақтағы «Менің үйім» деп сақталған суретті ашып, үзіндіні бөліп алып еңкейту және 180 градусқа бұру.
|
||||||||
«Түсіну» теориясы (Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?) |
|
||||||||
«Талдау» теориясы
(салыстыр, ерекшелігі неде ? т.б ең бастысын бөліп шығар) |
Тапсырма. Еңбек құралдары мен ыдыстарды Түзету – Көшіру, Түзету – Қиып алу командалары арқылы екі топқа бөліп жинақта.
|
||||||||
«Жинақтау» теориясы
|
Paint графиктік редакторының мүмкіндіктерін ата: Интерактивтік тақтаны пайдаланып жаз.
|
||||||||
«Қолдану» практикасы `(қарапайым тапсырмалар)
|
Жұмбақтардың шешуіне байланысты суретін сал.
Өседі таста. Өзгертпей өңін, Сақтауға ұста. (шырша)
Жұрт қалады білмей. Шығады тек түнде, Болам дейді күндей. (ай)
Жаңбыр суын ішемін. Күз болғанда сарғайып, Жерге қайтып түсемін. (жапырақ) |
||||||||
«Баға беру» (Сен қалай ойлайсын ? Не істер едің ?)
|
|
||||||||
|
ІІІ кезең,Деңгейлік тапсырмаларды біртіндіп орындап, балл жина. |
||||||||
|
І деңгей - 5 балл |
||||||||
Теориясы «Білу» (Кім ? Не ? Қашан ? Қайда ? Не істеді ?) |
Тест:
А)тақырып аймағы Ә) көлденең мәзір Б) құралдар тақтасы, түстер палитрасы және сызықтар енін таңдау алаңы. 2. Графиктік редакторда геометриялық фигураларды дұрыс салу үшін қандай пернені басу жеткілікті А)ctrl Ә) shift Б)Alt 3. Microsoft Windows ортасымен жұмыс жасауда «алмастыру буфері» ұғымы жиі қолданылады . Бұл: А)операциялық жүйелерде орналасқан жадтар аумағының бөлігі Ә) Мәтіндік редакторда Б) винчестердегі жад аумағы |
||||||||
Практикасы: «Қолдану» (ІІ кезеңдегі қолдану үлгісі бойынша) |
Графиктік редакторда геометриялық фигураларды дұрыс салу үшін қолданатын пернені көрсет. |
||||||||
|
ІІ деңгей. 5 балл +4 балл = 9 балл |
||||||||
Теориясы: Түсіну ( Неліктен ? Себебі ? Не үшін ? Неге ?) |
1.Неліктен тасбақа аяғынан басына аударылып жатыр ? Себебі : ол Үзіндіні Солдан оңға қарай, 90,180,270 градустық бұрышқа бұру командасы орындалған.
Себебі: Түзету Көшіру командалары және Түзету Қою комадалары орындалып тұр.
|
||||||||
Теориясы :
«Талдау» (салыстыру ерекшелігі неде ?) |
Венн диаграммасы арқылы Paint және WordPad терезелерін салыстыру, олардың артықшылығы мен ортақ қасиетін көрсет.
|
||||||||
Практикасы: «Қолдану» |
Көктемді ұнатамын Гүл – гүлді бағы бар Жазды да ұнатам, Жемісі бәрі бал. Күзді де ұнатам, Сары алтын жапырақ, Қысты да ұнатам, Ақ тоны атырап.
Міне қызық кім білген Бұл жаңалық қайда бар ? Қатты қыста бүлдірген, Жеміс берді алмалар. |
||||||||
Теориясы: «Жинақтау» (Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, ребус т.б түрде) |
1.Ребусты шеш және ондағы суреттерге еңкейту, созу, бұру әрекеттерін орындап сақтап қой. ´ ´ ´ П
2.Өлеңге иллюстрация сал Желкені ескі бәтеңке, Жүзіп келеді өзенде. Мұхитқа, теңізге, Ғажайып шетелге. Барайық біз бірге. Деп шақырады Батыл бәтеңке. Ішіне су толса да, Ол бетінен қайтпады. Суға батып кетсем де, Бәрібір алыс елдерге Жалғастырып ісімді, Басқа бәтеңке жетеді Деген сеніммен Бәтеңке жүзіп келеді.
|
||||||||
Практикасы: «Баға беру» (Сен қалай ойлайсың ? Не істер едің ?) |
Тоғайда оны көргенде, Таңқалдым мен түріне. Жапырақтай жап жасыл, Созылады жүргенде Құстар әуес өзіне, Айтыңдаршы бұл не ? (жауынқұрты)
Жұмбақтың шешуін қандай геометриялық фигураларды пайдалана отырып, салуға болады деп ойлайсың ? |
Тақырыбы: Суретті ашу, құру, сақтау және түрлендіру
«+» сыныпта орындалған, «Ү» үйде орындаған тапсырмалары
Оқушылардың журналдағы реттік номері |
І деңгей «5» балл |
ІІ деңгей «4» балл |
ІІІ деңгей «3» балл |
Сыныпта жинаған балы |
Үйде |
Барлық балл |
Баға |
||||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сыныптағы оқушылардың бір тақырып
бойынша білім көрсеткіш мониторнгі
12 балл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |