|
|
Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау
Коучинг жоспары
Коучинг |
Өткізу мерзімі: |
|
Коучинг тақырыбы |
Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау |
|
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдерді жаңа критериалды бағалау жүйесімен таныстыру. |
|
Күтілетін нәтиже |
Оқыту үшін бағалау не екенін мұғалімдер біледі. Оны іс жүзінде қолдана алатын болады. Өз бағалау критерияларын құрастыра алатын болады. |
|
Құрал-жабдықтар |
Плакаттар, маркерлер, презентация, интерактивті тақта, компьютер, бейнетаспа. |
|
Коучинг барысы |
||
Коучинг-сессияны жүргізу кезеңі |
Уақыты: 45 мин |
Коуч пен қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі |
5 мин. |
Психологиялық көңіл-күй орнату: қатысушылар бір-бірімен амандасады (дене мүшелерімен амандасу). Түрлі кәмпиттер арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесімен таныстыру. |
Ой шақыру кезеңі.
|
5 мин. |
Коуч әр топқа өз кәмпитін бағалауға шақырады: түсі, формасы, дәмі, қағазы, иісі, құрамы бойынша, т.б. «КВН.«Спорт» стансасы» бейнетаспаны көру. «Мектептегі бағалау» коучингке қатысушылар өз беттерімен тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады. |
Кумулятивті әңгімелесу |
3 мин. |
- Қандай бағалау формасын қолданасыздар? - Сабақтың қай кезінде балаларды бағалайсыздар? - Оқушыға қойған бағаңызды қалай түсіндіресіздер? - Сіз үшін оқушыны бағалау кезінде ең бастысы не? - Сіз өзіңіздің бағалау тәжірибеңізге қанағаттанасыз ба? - Ол қаншалықты тиімді? |
Тренинг |
1 мин.
3 мин. |
А) өз беттерімен көбелектің суретін салады (жеке жұмыс) Б) екі қатысушы бір-бірінің суретін бағалайды (жұптық жұмыс). - Сіз неге осылай бағаладыңыз? (мұғалімдердің қойған баға бойынша жауаптары). - Қандай қиыншылықтар кездесті: а) осы тапсырманы орындаған кезде? б) бір-біріннің жұмыстарынды бағалаған кезде? В) суретті критериялар арқылы бағалау: - Ал енді осы суреттерді мына бағалау критериялары арқылы бағалаңыздар Критериалды бағалау: (10 ұпай – «5»)
кеудесі – 1 ұпай денесі – 1 ұпай 4 қанатының симметриялығы– 2 ұпай мұрты – 1 ұпай көздері – 1 ұпай 3 жұп аяғы – 1 ұпай Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай
- өзін бағалау; - бір-бірін бағалау; - критериялар арқылы бағалау; - қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасау. |
Сергіту сәті |
3 мин. |
Коуч қатысушылардың тұруын, биді қайталауын өтінеді («Шөп-шөп шөжелерім») |
Теориялық материал |
5 мин |
Презентация «Критериалды бағалау – педагогикалық технология» |
«Табысқа жету, жетпеу» жағдайларын ұйымдастыру |
7 мин |
Коучинг қатысушылардың ішінен ең нашар сурет салатын екі мұғалімді сыныптан шығуын сұрайды, ал қатысушыларға бірінші мұғалімді қалайда қолдауды, екінші мұғалімді керісінше, қолдамауды айтады. Екі мұғалімге де бір сурет – сиырды салу ұсынады, сосын суреттеріне баға қояды. Мұғалімдерге сұрақ: Оқушыны қолдау, мақтау – қандай нәтиже береді? Қолдау, мақтау – бағалаудың қай түріне жатады? Оқыту үшін бағалау не үшін керек? Коуч: оқыту үшін бағалау кері байланыс туғызады, оқушылардың өз оқуында белсенділігін арттырады, яғни өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау. |
Топтық жұмыс |
7 мин. |
«Менің атым - Қожа» фильмінен үзінді көрсету. Фильмдегі мұғалімнің іс-әрекетін салыстыра отырып, «Қазіргі мұғалім қандай болу керек» атты Жобаны қорғау |
Кері байланыс |
5 мин. |
«Өрмекші торы» әдісі. Қатысушылар өздеріне ұнаған жақтарымен, келешекте сабақта қолданатыны туралы ой қорытады. Сауалнамаға жауап. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |