Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау


Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау

Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау

Коучинг жоспары

 

Коучинг

Өткізу мерзімі:

Коучинг тақырыбы

Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау

Жалпы мақсаты

Мұғалімдерді жаңа критериалды бағалау жүйесімен таныстыру.

Күтілетін нәтиже

 Оқыту үшін бағалау не екенін мұғалімдер біледі. Оны іс жүзінде қолдана алатын болады. Өз бағалау критерияларын құрастыра алатын болады.

Құрал-жабдықтар

Плакаттар, маркерлер, презентация, интерактивті тақта, компьютер, бейнетаспа.

Коучинг барысы

Коучинг-сессияны жүргізу кезеңі

Уақыты:

45 мин

Коуч пен қатысушы мұғалімдердің іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

5 мин.

Психологиялық көңіл-күй орнату: қатысушылар бір-бірімен амандасады (дене мүшелерімен амандасу).

Түрлі кәмпиттер арқылы топқа бөлінеді. Топ ережесімен таныстыру.

Ой шақыру кезеңі.

 

5 мин.

Коуч әр топқа өз кәмпитін бағалауға шақырады: түсі, формасы, дәмі, қағазы, иісі, құрамы бойынша, т.б.

 «КВН.«Спорт» стансасы» бейнетаспаны көру.  «Мектептегі бағалау» коучингке қатысушылар өз беттерімен тақырыпты ашады. Өз ойларын ортаға салады.

Кумулятивті әңгімелесу

3 мин.

- Қандай бағалау формасын қолданасыздар?

- Сабақтың қай кезінде балаларды бағалайсыздар?

- Оқушыға қойған бағаңызды қалай түсіндіресіздер?

- Сіз үшін оқушыны бағалау кезінде ең бастысы не?

- Сіз өзіңіздің бағалау тәжірибеңізге қанағаттанасыз ба?

- Ол қаншалықты тиімді?

Тренинг

1 мин.

 

 

 

 

 

 

3 мин.

А) өз беттерімен көбелектің суретін салады (жеке жұмыс)

Б) екі қатысушы бір-бірінің суретін бағалайды  (жұптық жұмыс).

- Сіз неге осылай бағаладыңыз? (мұғалімдердің қойған  баға бойынша жауаптары).

- Қандай қиыншылықтар кездесті:

а) осы тапсырманы орындаған кезде?

б) бір-біріннің жұмыстарынды бағалаған кезде?

В) суретті критериялар арқылы бағалау:

- Ал енді осы суреттерді мына бағалау критериялары арқылы бағалаңыздар

Критериалды бағалау:  (10 ұпай – «5»)

  1. Көбелектің денесі 3 бөлшектен тұрады: басы – 1 ұпай

                                             кеудесі – 1 ұпай

                                             денесі – 1 ұпай

                                                       4 қанатының симметриялығы– 2 ұпай

                                                  мұрты – 1 ұпай

                                                  көздері – 1 ұпай

                                                       бізтұмсығы – 1 ұпай

                                                  3 жұп аяғы – 1 ұпай

                                                       Суреттің түп нұсқасы – 1ұпай

 

- өзін бағалау;

- бір-бірін бағалау;

- критериялар арқылы бағалау;

- қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасау.

Сергіту сәті

3 мин.

Коуч қатысушылардың тұруын, биді қайталауын өтінеді («Шөп-шөп шөжелерім»)

Теориялық материал

5 мин

Презентация «Критериалды бағалау – педагогикалық технология»

«Табысқа жету, жетпеу» жағдайларын ұйымдастыру

7 мин

Коучинг  қатысушылардың ішінен ең нашар сурет салатын екі мұғалімді сыныптан шығуын сұрайды, ал қатысушыларға бірінші мұғалімді қалайда қолдауды, екінші мұғалімді керісінше, қолдамауды айтады. Екі мұғалімге де бір сурет – сиырды салу ұсынады, сосын суреттеріне баға қояды.

Мұғалімдерге сұрақ:

Оқушыны қолдау, мақтау – қандай нәтиже береді? Қолдау, мақтау – бағалаудың қай түріне жатады? Оқыту үшін бағалау не үшін керек?  

Коуч:  оқыту үшін бағалау кері байланыс туғызады, оқушылардың өз оқуында белсенділігін арттырады, яғни өзін-өзі бағалау, бір-бірін бағалау.

Топтық жұмыс

7 мин.

«Менің атым - Қожа» фильмінен үзінді көрсету.

Фильмдегі мұғалімнің іс-әрекетін салыстыра отырып, «Қазіргі мұғалім қандай болу керек» атты

Жобаны қорғау

Кері байланыс

5 мин.

«Өрмекші торы» әдісі. Қатысушылар өздеріне ұнаған жақтарымен, келешекте сабақта қолданатыны туралы ой қорытады.

Сауалнамаға жауап.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Оқушылардың қызығушылығын арттыруда формативті бағалаудың маңызы
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Мұғалімдердің оқыту мен оқудың табыстылығы
Критералды бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия ЖОСПАРЫ
Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көр
«Бағалау - оқушылардың оқу мақсатын бағындыру құралы»
Жаңаша бағалау білім сапасын көтеру кепілі
Бөлім: Уроки / Коучинг | Көрсетілім: 9462 | Қосты: Шынбаева Бақыт Зейнілғабиденқызы | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык