Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Жаңаша бағалау білім сапасын көтеру кепілі


Жаңаша бағалау білім сапасын көтеру кепілі
Коучинг тақырыбы: Жаңаша бағалау – білім сапасын көтеру кепілі

Мақсаты: Бағалаудың мәні, себептері және түрлерімен таныстыру.
Критериалды бағалау туралы түсініктерін кеңейту. Дескриптор
құрудың жолдарын үйрету.

Күтілетін нәтиже: Критериалды бағалау арқылы оқушы білімін бағалаудың тиімділігін ұғынады. Дескриптор құрудың жолдарын үйренеді.

Негізгі идеясы: Критериалды бағалау, Дескриптор.

Барысы Уақыты Тәлімгердің іс-әрекеті Коучингке қатысушылардың
іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Қажетті құрал- жабдықтар Бағалау
Психологиялық ахуал туғызу

Топқа бөлу 5 минут Қатысушыларға «Сәтті сағат» тілек білдіру

Сағат тілі бойынша топқа бөлінеді. Қатысушылар ортаға шығып «Сәтті сағат» бойынша жақсы сөздер айтады.

Топқа бөлініп отырады. Қатысушылар арасында жақсы көңіл-күй орнайды.
Топ құрылады. Слайд-презентация Қол шапалақтау
Білу 5 минут Сұрақ қояды.
1. Сіздің сабағыңызда оқушылар не үшін баға алғанын біледі ме? Қалай және қайдан біледі? Қатысушылардың ой-пікірлері ортаға салынады. Қатысушылар ой бөліседі. Конверт-сұарқтар «Екі жұлдыз, бір тілек»
Түсіну 5 минут «ЕКСПО-2017 көрмесі» туралы бейнеролик көрсету. Бейнеролик мазмұнымен танысады. Қатысушылар «ЕКСПО-2017 көрмесі» туралы мағлұмат алады. Бейнеролик Қатысушылардың ой-пікірлерін тыңдайды.
Қолдану 15 минут «ЕКСПО-2017 көрмесі сенің көзіңмен» тақырыбында жоба жасауды тапсырады. Әр топқа бөлінген қатысушы мұғалімдер жобаны бірігіп жасайды. Қатысушылар бірігіп жоба жасап шығарады. Қағаз, қайшы, желім, маркер, Стикерлер. Қатысушы топтар бір-бірінің жұмысын «5» балдық жүйеде бағалайды.
Талдау 5 минут Жасалған жобаларды арнайы құрылған критерий бойынша бағалайды. Тәлімгер бағалауды мұқият тыңдай отырып, түсініктерін кеңейтеді. Критерийлер мен дескрипторлар туралы ұғым-түсінік алады. Слайд-презентация Критериалды бағалау
Жинақтау 10 минут Критерий мен дескриптор құруды тапсырады. Топта ақылдасады, критерий мен дескриптор құрастырады. Критериалды бағалау туралы толық түсінеді. Түрлі түсті маркерлер, А3 форматтағы қағаз Қолдау көрсету
Бағалау 5 минут Қатысушыларға стикерлер таратылады. Жұмыстың екі ұнаған тұсын, бір жақсартуды қажет ететін тұсын стикерге жазып қалдырады Тәлімгер мен қатысушылар арасында кері байланыс арқылы тиімді қарым-қатынас орнайды Түрлі түсті стикерлер «Екі жұлдыз, бір тілек»

«ЕКСПО-2017 көрмесі сенің көзіңмен» жобасын критериалды бағалау.
1. Бояудың қанықтылығы
1ұпай - 1түс
2ұпай - 2түс
3ұпай - 3 түс немесе одан да көп түс
2. Жобаның орнықтылығы
1 ұпай – Қабырғаға сүйемелденіп қана аяғына тұра алады. Өздігінеен қисайып қалады да, құлай береді, орнынан қозғауға келмейді.
2 ұпай – Нық тұрады. Оң немесе сол жаққа сәл ғана қисайған. Дегенмен орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
3 ұпай – Нық тұрады, қисаймайды. Орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
3. Жаңа идея
1ұпай – Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылмаған.
2ұпай - Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылған, бірақ толықтыруды қажет етеді.
3ұпай - Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны толық ашылған.
Ұпайды бағаға айналдыру.
8-9 ұпай – «5»
5-7 ұпай – «4»
3-4 ұпай – «3»
0-2 ұпай – «2»

Дескрипторлар
Критерий 1 ұпай 2 ұпай 3 ұпай
Бояудың қанықтылығы
1 түс 2 түс 3 түс немесе оданда көп түс
Жобаның орнықтылығы
Қабырғаға сүйемелденіп қана аяғына тұра алады. Өздігінеен қисайып қалады да, құлай береді, орнынан қозғауға келмейді.
Нық тұрады. Оң немесе сол жаққа сәл ғана қисайған. Дегенмен орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.
Нық тұрады, қисаймайды. Орнынан қозғап, бір жерден екінші жерге қоюға болады.

Жаңа идея
Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылмаған. Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны ашылған, бірақ толықтыруды қажет етеді. Жобада «ЕКСПО-2017 көрмесі» мазмұны толық ашылған.
Топтар Бояудың қанықтылығы Жобаның орнықтылығы Жаңа идея
Жалпы ұпай Баға




Бағалау парағы
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау әдістерін тәжірибеде қолдану.
Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау
Lesson Study әдісі
Критералды бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша коуч сессия ЖОСПАРЫ
ЭХРО-2017 көрмесі, елдіктің ерен жеңісі
Ойын «Мұнара»
Сындарлы оқуды іске асыруда тарих пәні мұғалімдеріне кәсіби қолдау көр
«Бағалау - оқушылардың оқу мақсатын бағындыру құралы»

Автор Қалжанов Бауыржан Аманбекұлы

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, №34 Ә.Бердаулетов атындағы орта мектеп

Бөлім: Материалы / Коучинг жоспарлары | Көрсетілім: 7509 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар