|
|
Дәрежелік функция және оның қасиеттері.
Алгебра 11 сынып
Апта |
Күні:03.12.2014ж |
-сабақ |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Дәрежелік функция және оның қасиеттері. |
|||||
Жалпы мақсаты |
1.Дәрежелік функция және оның қасиеттерін ,формулаларын пайдаланып есеп шығаруды меңгерту. 2.Тиімді тәсілдерін пайдалана білуге жаттықтыру.3.Жұмыс кезінде бірлікке ,ынтымақтастыққа тәрбиелеу.Пәнге деген қызығушылығын арттыру. |
|||||
Негізгі идеялар |
Оқушының сабаққа деген жауапкершілігін арттыру.Бағдарламаның әр модулін ұштастыра отырып ,сабақтың тиімді өтуіне жағдай жасау. |
|||||
Мұғалімнің оқытудағы нәтижелері. |
Оқушылар топта және жұпта жұмыс істеуге ,бір-біріне деген көзқарасын өзгертуге ,бір-бірін тыңдай отырып ,ой түюге дағдыланады.Оқушының ізденімпаздығы артады.Оқушы топта жұмыс істей отырып,өзгенің пікірімен санасуға үйренеді. |
|||||
Ақпарат көздері |
АКТ ,оқулық |
|||||
Іс-әрекет көздері |
Топпен жұмыс |
Өзіндік жұмыс |
Постермен жұмыс |
Жұптық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау және өзін-өзі бағалау |
|
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары.Тапсырма 45 минутқа арналып жазылған.
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.(2-минут) |
Оқушыларды топқа бөлу |
2.Білу (4-минут) Үй тапсырмасы мен жаңа тақырыпты білу |
Оқушылар топ бойынша үй тапсырмасын қалай орындағанын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
3.Түсіну (15-минут) Сабақты түсіндіру.§10 дәрежелік функция және оның қасиеттерін түсіндіру. Өткен сабақты қайталау,мысалдар көрсету,кітаппен жұмыс. Дәрежелік функция қасиеттерін кітаптан өз бетінше үйренуге бағыттау.Көрсеткішіне байланысты дәрежелік функцияның түрлерін қарастырайық.
n=1, у =х графигі түзу сызық. n=2, у=х2 графигі парабола. n=3, у=х3 графигі кубтық парабола бағыттау,пайдалануды үйрету. |
Оқушылар кітаппен жұмыс істейді топ болып сабақты өз бетінше, кітаптағы 1,2,3-кестелер бойынша үйренеді. Постер қорғайды. |
4.Қолдану(10-минут) Сабақты бекуіту.тапсырмалар беріледі сол бойынша оқушыларға график сызуға тапсырылады. |
y= (2x+3)2 xR
y= x- y= x-
y= x-
у= x>- y>0
y= x |
5.Талдау.Формуланы пайдалана білуге үйрету. |
Берілген тапсырма бойынша оқушылар графиктер сызып үйренеді. |
6.Сергіту сәті(2-минут) |
|
7.Жинақтау(5-минут) |
Өздеріне берілген тапсырманы орындау |
8.Бағалау жұмыстарын жүргізу(3-минут) |
Топтар және жұптар бірін-бірі бағалайды.Не түсінді?, нені білді? |
9.Рефлексия кезеңі (2-минут) |
Қорытындылау. |
Пайдаланылған құралдар. |
Қосымша мәліметтер, түрлі-түсті бағалау қағазы. |
Үйге үйренуге тапсырма |
№151 есеп шығаруға беріледі. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |