Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Ойна да , ойлан .


Ойна да , ойлан .

    Ойна да , ойлан .

Тақырыбы:Ойна да , ойлан .

    Мақсаты: Ұлттық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, есептер шығаруға талпындыру , ұлттық дәстүрлерді дәріптеу. Ойын үстінде балаларды сергіте, қуанта отырып , белсенді әрекетке жұмылдыру , ой-өрістерін , тіл байлығын дамыту. Ойын арқылы білімдерін жетілдіру , балаларды сабырлыққа , ептілікке , шапшаңдыққа тәрбиелеу.

     Міндеті: Көру, есту, зейін, ес және ойлау қабілеттерін дамыту.

     Көрнекі құралдар: Сандар, қоржын, асықтар, орамал, тенге, үлгі.

     Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, қайшы, дымқыл сулық.

      Сөздік жұмыс: Бәйге, қоржын, шапан.

      Билингвистикалық компоненттер: Сан – цифра, тенге (ақша)-деньги.

      Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі бал-н жұмыс.

Іс-әрекет кезеңі

 

Тәрбиешінің іс-әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

Жанұяның қатысуы.

Мотив-қ қозғаушы

Балалар бүгін күн шуағын шашып, жарқырап тұр екен бізге қонақтар келіпті,қане әсем табиғатымызға қайыр

лы күн тілейік.

 

Шаттық шеңбері:

 

Қайыл күн, көк аспан!

Қайырлы күн, жер ана!

Қайырлы күн, қонақтар,

Қайырлы күн, достарым!

 

Дөңгеленіп тұрамыз,

Шаңырақты көтеріп,

Керегені құрамыз.

Оқтай болып иіліп,

Киіз үйді құрамыз.

 

Іздену ұйым-шы

кезең

Балалар бүгін бізге қонаққа Қожанасыр тамыз келеді.      2 топ болып қарсы алайық.

Қ/о «Кім жылдам»

Шарты: үстел үстінде ша-шылған суретті жылдам алып сол бойынша өз орын

дарын тез тауып тұру керек

Ұлт.ойын:«Орамалтастамақ»

Шарты: екі топтың балалары

орамал тастау арқылы кезек тесіп қойылған сұрақтарға жау-ап беру керек.

1Бағдаршамның неше көзі бар?

2Аспанда неше жұлдыз бар?

3.Адамда неше көз бар?

4.Қойдың неше аяғы бар?

5.Күннің түсі қандай ?

6.Құстың неше қанатты бар?

Тосын сәт: домбыраның үні естіледі, ішке домбырасы қолында, иығына қоржынын асып алған Қожанасыр ата келеді.

- Сәлеметсізбе ата? Жолдан шаршап келген боларсыз, төрге шығыңыз,отырыңыз.

-Баллар көрдіңдер ме ата қор-жын әкеліпті,сендер тапсырма орындауға дайынсыңдар ма?

-Қиындықтан қорықпайсыңдар ма?

-Қоржынның қандай пайдасы бар?

 

 

 

-Жарайсыңдар балалар, қор-жынды иыққа да асып азық-түлік салса да болады.

Жаңа сөз: қоржын, шапан.

 

«Асық» ойыны.

Шарты: Қоржыннан  асық  алып, қандай түсті екенін және сол түстес хатты тауып қандай таңбамен белгілененін айтады.

Қоржыннан бір бала бір асық

алып бал-ға көрсетеді, тәрбие-ші сұрайды:

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Сары түсген

қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

5-хаттағы тапсырма:

Санамақ айту.

 

 

 

 

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Жасыл түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

3-хаттағы тапсырма:

Жаңылтпаштар айту:

 

 

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Ақ түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

1-хаттағы тапсырма:

Жұмбақтар шешу.

1.Тыңдап әнін, өлеңін,

Үйден кино көремін.

2. Шіркіннің өзіне обал-ақ,

Жүреді аяқта домалап.

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Көк түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

 

4-хаттағы тапсырма:

«Бәйге» ойыны.

Шарты: 2 топ кезектесіп пира-миданы ретімен тура орналас-тырулары керек.

 

-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Қызыл түстен қандай заттарды білесіңдер?

Қандай таңбамен белгіленген?

 

2-хаттағы тапсырма:

«Тенге алу» ойыны.

Шарты: Жердегі түйілген ора-малды тістеп алу керек (тізеле-рін бүкпей, қолдарымнен ұста-май).Ормалда логикалық тап-сымалар болады.

 

Сергіту сәті:

Тәрбиеші балаларға нұсқау бе-реді, қауыпсіздік ережесімен таныстырады. Даму мүмкінші-лігі шектеулі балалармен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саусақ жаттығуы:

 

 

 

Балалар фотокарточкадағы сурет бойынша 2топқа бө-лінеді.

1-топ: «Шапан»

2-топ: «Қоржын»

 

 

 

 

 

-         Үш көзі бар.

-         Көп жұлдыз бар.

-         Екі көз бар.

-         Төрт ая,ы бар.

-         Күннің түсі сары.

-         Екі қанаты бар.

 

 

 

 

 

-Салеметсізбе ата!

 

 

 

 

 

-         Иә, дайынбыз!

-         Қорықпаймыз!

 

-Қоржынды атқа асып қояды.

-Аталарымыз баклажкаға айран, сүт, қымыз құйып қоржынға салып қояды.

 

 

- Қоржын, шапан.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Асықтың түсі сары.

- Хаттың түсі  де сары.

-Сары түстен: күн, алма

шар,доп..т.с.с.

- 5 санымен белгіленген.

-Бота,түйе,құлын, бие,

Торғай,шошқа,қой,қозы

Бұзау,бұлан,көжек,қоян

Бақа,шаян,торғай,шымшық

Сен қал ! Сен шық !

 

- Түсі жасыл.

-Жасыл түстен: шөп, доп,көйлек,жапырақ..т.с.с.

- 3 санымен белгіленген.

-Қыста- күн қысқа,

Күн қыста- тым қысқа.

-Шеше, неше кесе

Сынды кеше. т.б.

 

- Түсі ақ.

 

- Ақ түстен:сүт,айран, құрт

 бұлт, машина т.б.

- 1 саны.

 

 

 

- Теледидар.

 

-         Доп.

 

 

- Түсі көк.

- Көк түстен:аспан,туымыз

дың түсі көк, гүл  т.б.

4 саны.

 

 

 

 

Балалар пирамиданы реті-мен орналастырады.

 

 

- Қызыл түсті.

-Қызыл түстен: көйлек, шар, доп,гүлдер т.б.

 

- 2 саны.

 

Балалар ойын шартын бұзбай ойнайды.Оқу іс-әрекетіне қатыспай отыр-ған бал-дың қызығушылы-ғы артады.

-2 қоян.

-3 шымшық.т.с.с.

 

 

Балалар өз топтарымен 2 орталыққа бөлінеді.

1-жапсыру орт. «Қоржын»,

2 түрлі әдіспен жапсырады 1-әдіс:қоржынды геом-қ пішін-н жамап жапсыру,2-әдіс жұлмалап жыртып жапсыру .

2-бейнелеу орт. «Шапан» ,

2 түрлі әдіспен бейнелейді.

1-әдіс:дайын шапанның бейнесін саусақпен бояйды 2-әдіс губканы ақ парақ-тың бетін тұтас гуашпен бояу арқылы шапанның бейнесін шығарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қожанасыр

Інжудің атасы: Аман

сыңдар ма

құлындарым,

тойларың құтты бол-сын.Мен сен

дердің тойларыңа үлкен қоржы

нмен келдім.

Қоржыным-дағы асықта

рға сендерге

арнап тапсы

рмалар,ойын

дар дайын-дап келдім.

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті

Түзету

 

Тәрбиеші бал-н сұрақ қою ар-қылы не түсінгендерін анық-тайды. Жұмыстарын көрме ұй-ымдастыру арқылы бағалайды.

 

 

 

-Бал-р сендер Қожанасыр ата-ларыңның ойындарын жақсы ойнап, өздеріңнің алғыр, тап-қыр,зерек,шапшаңдықтарыңды көрсеттіңдер.

 

-Бәйге ойыны.

-Асық ойыны.

-Тенге алу ойыны.

-Сау болыңыз.

 

 

-Қожанасыр ата келді.

-Ойындар ойнадық.

-Арқан тартыс, қыз қуу,

ханталапай, аударыспақ .

 

-Бал-р бүгін-гі қоржын тойларың өте жақсы өтті.Айтың-даршы қай ойын ұнады?

Жарайсың-дар балалар,

рахмет сендерге. Сау болыңдар!


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Ертегі елінде
Сиқырлы жолдар.
МЕНІҢ СҮЙІКТІ ОЙЫНШЫҒЫМ
«Түстер әлемі»
«Ғажайып математика»
Компьютер әлемі.
«Қуыршақтардың киімдерінің түстері»
Ойыншықтар сыры
Ойыншықтар әлеміне саяхат. Жұмсақ ойыншықтар
Үлкен, кіші көлемдерді ажырату
Бөлім: Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 5650 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык