|
|
Ойна да , ойлан .
Тақырыбы:Ойна да , ойлан .
Мақсаты: Ұлттық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, есептер шығаруға талпындыру , ұлттық дәстүрлерді дәріптеу. Ойын үстінде балаларды сергіте, қуанта отырып , белсенді әрекетке жұмылдыру , ой-өрістерін , тіл байлығын дамыту. Ойын арқылы білімдерін жетілдіру , балаларды сабырлыққа , ептілікке , шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Міндеті: Көру, есту, зейін, ес және ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекі құралдар: Сандар, қоржын, асықтар, орамал, тенге, үлгі.
Керекті құрал-жабдықтар: Ақ парақ, субояқ, түсті қағаз, желім, қайшы, дымқыл сулық.
Сөздік жұмыс: Бәйге, қоржын, шапан.
Билингвистикалық компоненттер: Сан – цифра, тенге (ақша)-деньги.
Инклюзивтік әлеумент: Даму мүмкіншілігі шектеулі бал-н жұмыс.
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Жанұяның қатысуы. |
Мотив-қ қозғаушы |
Балалар бүгін күн шуағын шашып, жарқырап тұр екен бізге қонақтар келіпті,қане әсем табиғатымызға қайыр лы күн тілейік.
Шаттық шеңбері: |
Қайыл күн, көк аспан! Қайырлы күн, жер ана! Қайырлы күн, қонақтар, Қайырлы күн, достарым!
Дөңгеленіп тұрамыз, Шаңырақты көтеріп, Керегені құрамыз. Оқтай болып иіліп, Киіз үйді құрамыз. |
|
Іздену ұйым-шы кезең |
Балалар бүгін бізге қонаққа Қожанасыр тамыз келеді. 2 топ болып қарсы алайық. Қ/о «Кім жылдам» Шарты: үстел үстінде ша-шылған суретті жылдам алып сол бойынша өз орын дарын тез тауып тұру керек Ұлт.ойын:«Орамалтастамақ» Шарты: екі топтың балалары орамал тастау арқылы кезек тесіп қойылған сұрақтарға жау-ап беру керек. 1Бағдаршамның неше көзі бар? 2Аспанда неше жұлдыз бар? 3.Адамда неше көз бар? 4.Қойдың неше аяғы бар? 5.Күннің түсі қандай ? 6.Құстың неше қанатты бар? Тосын сәт: домбыраның үні естіледі, ішке домбырасы қолында, иығына қоржынын асып алған Қожанасыр ата келеді. - Сәлеметсізбе ата? Жолдан шаршап келген боларсыз, төрге шығыңыз,отырыңыз. -Баллар көрдіңдер ме ата қор-жын әкеліпті,сендер тапсырма орындауға дайынсыңдар ма? -Қиындықтан қорықпайсыңдар ма? -Қоржынның қандай пайдасы бар?
-Жарайсыңдар балалар, қор-жынды иыққа да асып азық-түлік салса да болады. Жаңа сөз: қоржын, шапан.
«Асық» ойыны. Шарты: Қоржыннан асық алып, қандай түсті екенін және сол түстес хатты тауып қандай таңбамен белгілененін айтады. Қоржыннан бір бала бір асық алып бал-ға көрсетеді, тәрбие-ші сұрайды: -Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Сары түсген қандай заттарды білесіңдер? Қандай таңбамен белгіленген? 5-хаттағы тапсырма: Санамақ айту.
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Жасыл түстен қандай заттарды білесіңдер? Қандай таңбамен белгіленген? 3-хаттағы тапсырма: Жаңылтпаштар айту:
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Ақ түстен қандай заттарды білесіңдер? Қандай таңбамен белгіленген? 1-хаттағы тапсырма: Жұмбақтар шешу. 1.Тыңдап әнін, өлеңін, Үйден кино көремін. 2. Шіркіннің өзіне обал-ақ, Жүреді аяқта домалап.
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Көк түстен қандай заттарды білесіңдер? Қандай таңбамен белгіленген?
4-хаттағы тапсырма: «Бәйге» ойыны. Шарты: 2 топ кезектесіп пира-миданы ретімен тура орналас-тырулары керек.
-Мынау асықтың түсі қандай? Кім маған осы түске ұқсас хат-ты тауып береді. Қызыл түстен қандай заттарды білесіңдер? Қандай таңбамен белгіленген?
2-хаттағы тапсырма: «Тенге алу» ойыны. Шарты: Жердегі түйілген ора-малды тістеп алу керек (тізеле-рін бүкпей, қолдарымнен ұста-май).Ормалда логикалық тап-сымалар болады.
Сергіту сәті: Тәрбиеші балаларға нұсқау бе-реді, қауыпсіздік ережесімен таныстырады. Даму мүмкінші-лігі шектеулі балалармен жұмыс жасайды.
Саусақ жаттығуы: |
Балалар фотокарточкадағы сурет бойынша 2топқа бө-лінеді. 1-топ: «Шапан» 2-топ: «Қоржын»
- Үш көзі бар. - Көп жұлдыз бар. - Екі көз бар. - Төрт ая,ы бар. - Күннің түсі сары. - Екі қанаты бар.
-Салеметсізбе ата!
- Иә, дайынбыз! - Қорықпаймыз!
-Қоржынды атқа асып қояды. -Аталарымыз баклажкаға айран, сүт, қымыз құйып қоржынға салып қояды.
- Қоржын, шапан.
-Асықтың түсі сары. - Хаттың түсі де сары. -Сары түстен: күн, алма шар,доп..т.с.с. - 5 санымен белгіленген. -Бота,түйе,құлын, бие, Торғай,шошқа,қой,қозы Бұзау,бұлан,көжек,қоян Бақа,шаян,торғай,шымшық Сен қал ! Сен шық !
- Түсі жасыл. -Жасыл түстен: шөп, доп,көйлек,жапырақ..т.с.с. - 3 санымен белгіленген. -Қыста- күн қысқа, Күн қыста- тым қысқа. -Шеше, неше кесе Сынды кеше. т.б.
- Түсі ақ.
- Ақ түстен:сүт,айран, құрт бұлт, машина т.б. - 1 саны.
- Теледидар.
- Доп.
- Түсі көк. - Көк түстен:аспан,туымыз дың түсі көк, гүл т.б. - 4 саны.
Балалар пирамиданы реті-мен орналастырады.
- Қызыл түсті. -Қызыл түстен: көйлек, шар, доп,гүлдер т.б.
- 2 саны.
Балалар ойын шартын бұзбай ойнайды.Оқу іс-әрекетіне қатыспай отыр-ған бал-дың қызығушылы-ғы артады. -2 қоян. -3 шымшық.т.с.с.
Балалар өз топтарымен 2 орталыққа бөлінеді. 1-жапсыру орт. «Қоржын», 2 түрлі әдіспен жапсырады 1-әдіс:қоржынды геом-қ пішін-н жамап жапсыру,2-әдіс жұлмалап жыртып жапсыру . 2-бейнелеу орт. «Шапан» , 2 түрлі әдіспен бейнелейді. 1-әдіс:дайын шапанның бейнесін саусақпен бояйды 2-әдіс губканы ақ парақ-тың бетін тұтас гуашпен бояу арқылы шапанның бейнесін шығарады. |
Қожанасыр Інжудің атасы: Аман сыңдар ма құлындарым, тойларың құтты бол-сын.Мен сен дердің тойларыңа үлкен қоржы нмен келдім. Қоржыным-дағы асықта рға сендерге арнап тапсы рмалар,ойын дар дайын-дап келдім.
|
Рефлексивті Түзету |
Тәрбиеші бал-н сұрақ қою ар-қылы не түсінгендерін анық-тайды. Жұмыстарын көрме ұй-ымдастыру арқылы бағалайды.
-Бал-р сендер Қожанасыр ата-ларыңның ойындарын жақсы ойнап, өздеріңнің алғыр, тап-қыр,зерек,шапшаңдықтарыңды көрсеттіңдер. |
-Бәйге ойыны. -Асық ойыны. -Тенге алу ойыны. -Сау болыңыз.
-Қожанасыр ата келді. -Ойындар ойнадық. -Арқан тартыс, қыз қуу, ханталапай, аударыспақ .
|
-Бал-р бүгін-гі қоржын тойларың өте жақсы өтті.Айтың-даршы қай ойын ұнады? Жарайсың-дар балалар, рахмет сендерге. Сау болыңдар! |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |