Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Мейірімділік- адамдардың жанын жылытатын күннің көзі.


Мейірімділік- адамдардың жанын жылытатын күннің көзі.

 Мейірімділік-  адамдардың жанын жылытатын күннің   көзі.

Сабақтың тақырыбы: Мейірімділік-  адамдардың жанын жылытатын күннің   көзі.
Сабақтың мақсаты:   Қазақстанның бірінші ханымы, «Бөбек» балалар

қорының Президенті Сара Алпысқызы Назарбаеваның

өмір жолы жалпы адамзаттық рухани құндылықтарға

бастайтын қайырымдылық іс - шаралары,

Өзін - өзі тану әлемінің басты мақсаты – ұл

- қыздарымызды жеке және өзін қоршаған ортамен

үйлесімділікпен өмір сүруге баулу. Сара Алпыс

қызының ұлағатты ұстанымдары арқылы жас

ұрпақтың жүрегіндегі өмірге, ата - анасына ең жақын

адамдарына жалпы адам атаулыға деген

бауырмалдық, сүйіспеншілік махаббат, достық

секілді ізгілік қасиеттерге қайырымдылыққа, бір-

бірінтүсінебілугеүйрету, тәрбиелеу.

 Міндеттері:

Оқушылардыңқайырымдылықтуралытүсініктеріндамыту, жақсылықжасауғаұмтылуғатәрбиелеу,өз-өзінбағалаудыдамыту, сөйлеу, ойлауқабілетіндамыту, өзойынжеткізебілугеүйрету.                                                                         

Сабақтың барысы: Шаттық шеңбері

- Қайырлы күн, құрметті оқушылар! «Сіздерді шаттық шеңберін құруға ортаға шақырамын.Мұгалім балалармен сәлемдесіп, оларды шаттық шеңберін құру ар қылы бір біріне деген сыйластық, мейірімділіктерін арттырады.

-  Қош келдіңдер, балалар! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын.

«Шаттық шеңбері» аясында бір-бірімізбен амандасайық.

Амандасу  ойын турінде ұйымдастырылуыи мүмкін.

Алғашқы айналымда сағат тілінің қозгалысы бойынша мұгалімнің өзінен бастап әр оқушы кезегімен өзін көрсетіп турып, өз есімін «Меі Амирмін, Мен Аружанмын» деп атап шығады. Екінші айналымда әр бала бірінші өзінің есімін қайта атап, содан кейін оң жағындағы және  сол жағындағы  көршілерінің

аттарын  атап , Әлішер, Элиса, мен сендермен көріскеніме  қуаныштымын» деп айтып шығады. Осылайша  амандасу аяқталады.

Мұғалім шаттық шеңберінің мәнін тусіндіру ушін балаларға төмендегі өлең жолдарын бірге қайталап, қимылмен көрсетуді ұсынады және ол бойынша ой туйіндейді:

Қуанамын мен де, (Өзін көрсетеді.)

Қуанасың сен де, (Жанындагы досын көрсетеді.)

Қуанайық, достарым, (Бір-бірінің қолдарынан устайды.)

Арайлап атқан күнге! (Қолдарын жоғары көтереді.)

-  Балалар, «Шаттық шеңберінде» бір-бірімізге өзіміздің жылы жақсы сөздерімізді шын көңілмен, мейіріммен жеткізейік. Қимылдарды көтеріңкі кеңіл күймен, өз еркімізбен жасайық.

Әңгімелесу

 Шеңбер бойымен бір - бірімізге тілек айтуларыңызды сұраймын. Тілектерге көп рахмет!!!!!

Жүрегіміз қуанышқа толды.

 Сабағымызды бастайық.

2. Кіріспеәңгіме

Мұғалім: қандайадамдымейірімдіадамдейміз?

Балалар: Мейірімді, қайырымдыадам – қиынсәттеқолұшынберуге, көмектесугедаярадам. Жақсылықжасайтынадам.
Табиғаттысүйетінадам. Аңжануарлар мен құстарғақамқорлықкөрсететінадам.
Сыпайы, әдепті, жинақыадам. Үлкендісыйлайтын, достарынсыйлайтынадам.

Мұғалім: қалайойлайсыңдар, достықнеденбасталады?
- Балалар «алтын жүректі», «үлкен жүректі»деген сөздер қандай мағынада айтылады?
- Алтын жүректі», «үлкен жүректі» адамдар деп кімдерді айтамыз?
- Айналадағы адамдардың жақсылығын, мейірін сезіп, байқап бағалайсыздар ма?
- Мейрімділік, мейірбан, мерейлі сөздері туралы біз не білеміз, ол сөзді қалай түсінеміз?

Қайырымдылықдегеніміз не?
Қайырымдылық – асылқасиет. Шексізмейірімді, шексізрақымды. Алла мұсылманқұлдарынаәрқашан да бір-бірінемейірімді, қайырымдыболуғаүндейді.
Қайырымдылықадамдарғажақсылықжасауғаұмтылу.
-Сұрақ: сендердібіреудіңренжіткенкездеріболдыма?
- Иә, болды
- Қандайсезімдеболдыңдарренжіткенкезде?
- жаныауыру, өкпе, реніш, кеудегеқысталғанөксік, жалғыздықсезімі,  сізгедегенәділетсіздік, қорғансыздық.
- Ал ендіөздеріңбіреудіренжіткенкездеріңболдыма?
- сізренжіткенадамныңорнынаойшаөзіңіздіқойыпкөріңіз, Өзіңізгесолайістегенінжақсыкөресізбе? Келешекте не істесеңіз де ойланыпістеңіз.

Топтық жұмыс.

Балалартопта 7 адамнанжұмысістейді.

Мұғалім: Мейірімді адам қандайболуыкерек?

Балаларға ақ қағаз таратамын, олар ассосация құрайды.

Балалардыңжауаптары.

Оқушылардың жауабы толық тыңдалады.

 Ойын: “Ертегікейіпкері – қайырымдыма әлдеқатігезбе?”

Барлықтарыңертегініжақсыкөресіңдер. Ертегілердіңеңбастытақырыбы – қайырымдылық пен қатігездік. Кейіпкерлер де көп. Қазір мен ертегікейіпкерлерінатаймын, ал сендероныңқандайекенінайтасыңдар, ауызшаемес, қайырымдыболса- алақансоғамыз, қатігезболса – аяқпентоқылдатамыз. Мысалы: Ертөстік, Мақтақыз, Бауырсақ, Тоқылдақ, Қаңбақ шал, Қарлығаш, Таусоғар, Дәу, Алдаркөсе, Жетілақ, Қасқыр, Мыстанкемпірт.б.

Сөздерменжұмыс

Мұғалім: Қалайойлайсыңдарбалалар, жербетіндеқайырымдылықкөппе, әлдеқатігездіккөппе?
Қарама-қарсымағыналысөздердібағанағажазыпкөрелік

Жаман – жақсы

Қатігездік – қайырымдылық

Соғыс – бейбітшілік

Аямшақтық- қолыашықтық

Дөрекілік – әдептілік

Қаталдық– мейірім

Өтірік – шындық

Мұғалім: Қатігез   болмауүшінбарыншажақсылық, қайырымдылықжасауымызкерек.

Өздеріңқандайқайырымдылықжасайаласыңдар, ойланыпкөріңдерші: көшеде, автобуста, сыныпта, мектепте, табиғатта?
Балалардыңжауаптары.

 

Әдептісөздертуралыәңгіме
- Бірбірлеріңніңқарымқатынастарыңныңшынайы, мейірімді, жағымдыболуыүшін не көмектеседі?
- Жылысөздер
-Әрине, жылы, сыпайысөздер
-Оларқандай, кімайтады?
- “қайырлы күн!, “кешіріңіз”, “өтінемін”, “сәтті күн болсын” т.б.
-Жақсысөзадамжанынжылытады. Маңайыңдағыларғажақсыкөңілкүйсыйлаудатарылмаңдар.

 

Ойын – тренинг “Қайырымдылықпланетасы”.

Балалар, қолдарыңдыалдығасозып, алақандарыңдыүстігеқаратып, көздеріңдіжұмыңдар. Мен айтқаннәрсенікөзалдыларыңаелестетіңдер.(Әдеміәуенқойыпқоюғаболады)
Өзқиялдарыңдақайырымдылықпланетасынжасаңдар, оны алақандарыңақондырыңдар, әдеміәуен, жылылықсезінесің, барлықжақсылықтарды, көтеріңкікөңілкүйдіоймен осы планетаныңішінеорналастыр, ал олпланетаныөзжүрегіңеорналастыр.

қайырымдылық пен жақсылықтыңсағанқандайкүшберетінінсезін. Олсағанқуанышсыйлайды.
 

Қорытындылау
- Балаларқазірбізөзқайырымдылықпланетамызды  жасайық.
Алдын ала дайындалыпқойылғантүрлітүстіқағаздардыңқиындыларынан, суреттерден ватман қағазғажапсырып аппликация жасайды: үй, балалар, күн, жәнет.б.

 Мұғалім: Құрметті оқушылар, қонақтар! Сабағымызды Сара Алпысқызының ұрпақтарына деген айтқан ғибаратты тілегімен қорытындылайық.
Қымбатты балалар, мен – Анамын, Әжемін, шөбере сүйдім. Мен еліміздегі барлық баланы өз баламдай жақсы көремін. Сендерді үлкендердің өнегесін ғасырларға жалғайды деп сенемін. Ата - анаңа, айналадағы адамдарға мейрімді бол. Оларды сыйлай біл. Өтірік айтпа. Сонда сенің бойыңда сенімділік, өмір сүруге деген құштарлық, жалын пайда болады. Жүрегіңде өмірге, ата - анаңа ең жақын адамдарға деген бауырмалдық, сүйіспеншілік бүр жарып, махаббатқа, достыққа ұласады. Мен сендерге осындай ізгі тілек тілеймін».
 

Жүректен - жүрекке:

Күн нүрындай көңілім,

 Даламдай кең пейілім.

Жүрегім толы мейірім,

Бәріне ортақ шуағым,

Қайырымды баламын


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Мейірімділік-асыл қасиет
Жүрек жылуы
Мен әдіпті баламын
Бәрінің бастауы махаббат
Қайырымдылық - адам жанының нұры
Жалын атқан жүрекпен
Қамқор болып өсемін
Сабақтың тақырыбы: «Жаныңда жүр жақсы адам»
Мейірімділік – асыл қасиет
Алтын жүрек анамыз
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 5756 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык