Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Тармақталған алгоритмдерді программалау. Есептер шығару.


Тармақталған алгоритмдерді программалау. Есептер шығару.

Тармақталған алгоритмдерді программалау. Есептер шығару.

Күні

10.12.2014ж.

Сыныбы

Сабақтың тақырыбы

Тармақталған алгоритмдерді программалау. Есептер шығару.

Жалпы мақсаты

Тармақталу алгоритміндегі қызметші сөздердің аудармасындағы операторлармен және  операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, тармақталған алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Есеп шығару арқылы тармақталу командасының орындалуын меңгерту.

Күтілетін нәтижелер

А. Тармақталған алгоритм және оны жазудың түрлерін айта біледі.                                                                                                                                             В  Тармақталу операторына есептер шығаруды үйренді.                                                                                                                                                       С. Есептердің программасын құрып, компьютерде орындай алады.                                                                                                                                         

Тапсырмалар,

әдіс-тәсілдер:

Жеке, жұптық, топтық жұмыс, Блум таксономиясы, Диалогтық оқыту, АКТ, СТО, деңгейлік тапсырма, сөзжұмбақ, кубизм, информатикалық диктант.

Керекті жабдықтар

Информатика оқулығы (9 сынып), интерактивті тақта, компьютер, жүрекше, кубик, бейнеролик, постер, маркер, стикер, бағалау парағы.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Сабақ барысы

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе

Білу

І. Ұйымдастыру

1.Тренинг «Жүректен-жүрекке».

    Бірлескен ынтымақтастық құру.

2. Топқа бөлу.

     Әріптердің қиындыларын біріктіру арқылы екі топқа бөлу.

3. Кубизм ойыны.

    Өткен тақырып бойынша түсіну дәрежесін анықтау.

    Кубизм : (кубтың қырларына тапсырма беріледі.)                 

  • 1-қыры: Математикалық функциялардың Паскальда     

    жазылуын көрсетіңіз.              

  • 2-қыры: Енгізу, шығару операторлары арқылы орындалатын     

    программа құрыңыз.

  • 3-қыры: Операторлардың жіктелуі жөнінде схеманы сызыңыз.
  • 4-қыры:  Айнымалы типтерін анықтаңыз.
  • 5-қыры: Тармақталу алгоритміндегі қызметші сөздер?
  • 6-қыры: Тармақталу алгоритміне  мысал келтір.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
  1. Жүректен –жүрекке  

тренингі арқылы бір -  

біріне деген жылы   

лебіздерін  білдіреді.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Екі топқа топтасады, топ басшысын өздері таңдайды. Әріптің қиындыларын жинап біріктіру арқылы топқа  бөлінеді.

2. Сұрақ бойынша топпен бірлесіп жауап береді.

Тұсаукесер

  • (өтілген материал бойынша жаңа сабаққа ену)

 

 

 

 

 

1

b

e

g

i

n

 

 

 

 

 

2

w

r

i

t

e

l

n

3

p

r

o

g

r

a

m

 

 

 

 

 

 

 

 

4

i

n

t

e

g

e

r

 

 

 

 

 

5

c

o

n

s

t

 

 

 

 

 

6

c

h

a

r

 

 

 

 

 

 

 

7

r

e

a

d

l

n

 

 

 

 

8

e

n

d

 

 

 

 

 

 

  1. Негізгі программаның басы
  2. Шығару операторы
  3. Программа тақырыбы
  4. Бүтін санның типі
  5. Алгоритмнің орындалу барысында мәні өзгермейтін шама
  6. Символдық шама
  7. Енгізу операторы
  8. Бағдарламаның соңы

Ортадағы ерекше торкөздегі сөзге назар аударайық. «Branched» сөзі ағылшын тілінен аударғанда тармақталған деген мағынаны береді

Оқушылар сөзжұмбақты шешіп, бүгінгі өтілетін тақырыпты ашады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

Түсіну

Жаңа тақырыппен жұмыс:

1) Оқулықтағы тақырып бөлігімен  өз бетімен танысу, түсінгендерін топқа айту, талқылау.

2) Постерге жазу және интерактивті тақтаны қолдану ұсынылады.

I топ: Тармақталу алгоритміндегі қызметші сөздердің аудармасындағы  операторлармен  және операторлардың  жазылу тәртібімен таныстырып түсіндіру.           

II топ: Тармақталған алгоритмдерді  программалауға мысалдар келтіру.         

Берілген тақырып бөлігін топта талқылай ды, түсінгендерін баяндайды, бір-біріне түсіндіреді. Постер жазып, оны қорғайды.  Топ бір-бірлерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

Сергіту сәті

Музыка әуенін қосу

Музыка әуенімен қозғалыс жасайды

Практикалық жұмыс

Талдау

Оқушы  қызығушылығын  арттыру.                            

«Тау шыңына шығу» ойыны.

 Тау шыңына шығу үшін оқушыларға деңгейлік тапсырмалар орындату.

1 деңгей. Өрнектерді Паскаль тілінде жаз:

І-топ:      

ІІ-топ:                             

 

2 деңгей. Берілген функцияны есептеп шығаратын программа құр:

 І-топ:                                      ІІ-топ:  

 

 

3  деңгей.

І-топ:    Екі сан А, В берілген. Егер А<В теңсіздігі орындалса, онда олардың қосындысының мәнін, ал басқаша болса, көбейтіндісін басып шығарыңдар.                                                                                               

ІІ-топ:   А және В бүтін сандары берілген. Егер А>В болса, онда  А санын квадраттау немесе В санын үш еселеу.

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды жеке, жұппен, топпен орындайды. Жұмыс дәптерлеріне тапсырма ларды жазып, орындап отырады  және интерактивті тақта мен компьютерде жұмыс жасайды.

 

Қорытынды

Жинақтау

Білімді есепке алу ( қабылдауды анықтау ).                                                                               «Ақпараттық  диктант» беріледі 

 

Сұрақ

Жауап

1

Тармақталған алгоритм дегеніміз не?      

Қадамдардың тізбектеп орындалуы  шартқа байланысты болатын алгоритм

2

Тармақталу операторының толымды  түрі

Егер шарттың мәні «ақиқат» болса, THEN сөзінен кейінгі оператор, ал мән «жалған» болса, ELSE сөзінен кейінгі оператор орындалады

3

Блок-сызбада шарт қай блоктың ішіне жазылады?

Блок-сызбада шарт тексеру блогына ромб қолданылады.

4

егер

if

5

онда

then

6

әйтпесе

else

Оқушылар ақпараттық диктантты интерактивті тақтада орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

Рейтингілік бағалау жүйесімен - бағалау картасына  оқушылардың ұпайлары жазылып, қосынды ұпайы шығарылады.  Бұл тұста әр қатардан көмекші ассистенттер сайлап алдым да, олар жауап берген оқушы тұсына жұмыс түріне қарай ұпайларын қойып отырады.     

Оқушының аты-жөні

Кубизм

3 балл.

Сөзжұмбақ

2 балл.

Деңгейлік

тапсырма

3 - 9 балл.

Ақпарат тық диктант

1 балл.

Қорыт.

ұпайы.

Баға

             

 

Бағалау нормасы:

15-20 ұпай -- « 5 »  

10-15 ұпай -- « 4 »

5-10 ұпай  -- « 3 »

1-5  ұпай  -- « 2 »

                                                                  

 

Рефлексия

 

 

Кері  байланысқа стикер таратам.

  1. Бүгінгі сабақтан алған әсерім?
  2. Маған не ұнады/ұнамады?                                         

 

Өз көңіл-күйлерін стикерге жазады.

 

Үйге тапсырма

 

§6.     52-60 бет.

 

 
 
 

 

 

            2х-5, х>=0,

  У=                     

     4x2+9, x<0    функциясын есептеудің алгоритмі мен  

                           программасын  құру керек.

                                                                   

 

Дәптерлеріне үй тапсырмасын жазып алады

       

              


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Таңдау операторы
Тармақталу алгоритмдерін программалау
Мәліметтер типі. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі.
Тармақталу операторы
Сызықтық, тармақталған алгоритмдер.
Тармақталатын алгоритмдер
Циклдік алгоритмдер
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Алгоритм типтері
Алгоритм типтері
Бөлім: Уроки / Информатика | Көрсетілім: 9878 | Қосты: Усаева Светлана Тархиповна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык