|
|
Тармақталған алгоритмдерді программалау. Есептер шығару.
Күні |
10.12.2014ж. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы |
8б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тармақталған алгоритмдерді программалау. Есептер шығару. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Тармақталу алгоритміндегі қызметші сөздердің аудармасындағы операторлармен және операторлардың жазылу тәртібімен таныстыру, тармақталған алгоритмдерді бағдарламалауды үйрету. Есеп шығару арқылы тармақталу командасының орындалуын меңгерту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
А. Тармақталған алгоритм және оны жазудың түрлерін айта біледі. В Тармақталу операторына есептер шығаруды үйренді. С. Есептердің программасын құрып, компьютерде орындай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер: |
Жеке, жұптық, топтық жұмыс, Блум таксономиясы, Диалогтық оқыту, АКТ, СТО, деңгейлік тапсырма, сөзжұмбақ, кубизм, информатикалық диктант. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Керекті жабдықтар |
Информатика оқулығы (9 сынып), интерактивті тақта, компьютер, жүрекше, кубик, бейнеролик, постер, маркер, стикер, бағалау парағы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе Білу |
І. Ұйымдастыру 1.Тренинг «Жүректен-жүрекке». Бірлескен ынтымақтастық құру. 2. Топқа бөлу. Әріптердің қиындыларын біріктіру арқылы екі топқа бөлу. 3. Кубизм ойыны. Өткен тақырып бойынша түсіну дәрежесін анықтау. Кубизм : (кубтың қырларына тапсырма беріледі.)
жазылуын көрсетіңіз.
программа құрыңыз.
|
тренингі арқылы бір - біріне деген жылы лебіздерін білдіреді. Екі топқа топтасады, топ басшысын өздері таңдайды. Әріптің қиындыларын жинап біріктіру арқылы топқа бөлінеді. 2. Сұрақ бойынша топпен бірлесіп жауап береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тұсаукесер |
Ортадағы ерекше торкөздегі сөзге назар аударайық. «Branched» сөзі ағылшын тілінен аударғанда тармақталған деген мағынаны береді |
Оқушылар сөзжұмбақты шешіп, бүгінгі өтілетін тақырыпты ашады
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім Түсіну |
Жаңа тақырыппен жұмыс: 1) Оқулықтағы тақырып бөлігімен өз бетімен танысу, түсінгендерін топқа айту, талқылау. 2) Постерге жазу және интерактивті тақтаны қолдану ұсынылады. I топ: Тармақталу алгоритміндегі қызметші сөздердің аудармасындағы операторлармен және операторлардың жазылу тәртібімен таныстырып түсіндіру. II топ: Тармақталған алгоритмдерді программалауға мысалдар келтіру. |
Берілген тақырып бөлігін топта талқылай ды, түсінгендерін баяндайды, бір-біріне түсіндіреді. Постер жазып, оны қорғайды. Топ бір-бірлерін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Музыка әуенін қосу |
Музыка әуенімен қозғалыс жасайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикалық жұмыс Талдау |
Оқушы қызығушылығын арттыру. «Тау шыңына шығу» ойыны. Тау шыңына шығу үшін оқушыларға деңгейлік тапсырмалар орындату. 1 деңгей. Өрнектерді Паскаль тілінде жаз: І-топ: ІІ-топ:
2 деңгей. Берілген функцияны есептеп шығаратын программа құр: І-топ: ІІ-топ:
3 деңгей. І-топ: Екі сан А, В берілген. Егер А<В теңсіздігі орындалса, онда олардың қосындысының мәнін, ал басқаша болса, көбейтіндісін басып шығарыңдар. ІІ-топ: А және В бүтін сандары берілген. Егер А>В болса, онда А санын квадраттау немесе В санын үш еселеу. |
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды жеке, жұппен, топпен орындайды. Жұмыс дәптерлеріне тапсырма ларды жазып, орындап отырады және интерактивті тақта мен компьютерде жұмыс жасайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды Жинақтау |
Білімді есепке алу ( қабылдауды анықтау ). «Ақпараттық диктант» беріледі
|
Оқушылар ақпараттық диктантты интерактивті тақтада орындайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау |
Рейтингілік бағалау жүйесімен - бағалау картасына оқушылардың ұпайлары жазылып, қосынды ұпайы шығарылады. Бұл тұста әр қатардан көмекші ассистенттер сайлап алдым да, олар жауап берген оқушы тұсына жұмыс түріне қарай ұпайларын қойып отырады.
Бағалау нормасы: 15-20 ұпай -- « 5 » 10-15 ұпай -- « 4 » 5-10 ұпай -- « 3 » 1-5 ұпай -- « 2 »
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Кері байланысқа стикер таратам.
|
Өз көңіл-күйлерін стикерге жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
§6. 52-60 бет.
2х-5, х>=0, У= 4x2+9, x<0 функциясын есептеудің алгоритмі мен программасын құру керек.
|
Дәптерлеріне үй тапсырмасын жазып алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |