|
|
Зат есімнің жекеше, көпше түрі.
Тақырыбы: «Зат есімнің жекеше, көпше түрі»
Сабақтың мақсаты: зат есімдердің жекеше, көпше тұлғада жұмсалатындығын түсіндіру; оқушыларға жекеше түрдегі зат есімдерді көпше түріне айналдыра білуге үйрету; қосымшаларын ажырата білу және дұрыс жалғай білу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес.
Сабақтың типі: ертегі.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, машықтандыру.
Көрнекілігі: үлестірмелі қима материалдар, суреттер.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды тыныштандырып, зейінін сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап алайық
Көңіл күй толқыныін смайликтер арқылы анықтау.
II. Үй жұмысын тексеру:
«Салақ бала» көрінісі
III. Жаңа сабақ: Бүгінгі өтетін тақырыбымыздың аты «Зат есімнің жекеше, көпше түрі». Ол үшін алдымен ережені есімізге түсірейік.
Ал қазір «Бауырсақ» ертегісінің желісін есімізге түсірейікші. Ерте – ерте – ертеде шал мен кемпір болыпта. Олардың баласы болмапты. Содан соң олар өздеріне бауырсақ істемекші болады. Бауырсақты пісірген соң оны суысын деп терезенің алдына салып қояды. Бауырсақтың бойына жан бітіп ол терезеден аулаға қарай қашып кетеді. Келе жатып қоянға кезігеді. Сонда қоян бауырсаққа мен сені жеймін дейді. Бауырсақ жоқ жеме мен саған ән айтам деп ән айтады. Әнді бірге айтайықшы. «Мен апамнан қаштым, мен атамнан қаштым енді сенен қашам» дейді, сонда жоқ сен кетпейсін егер балалар жаттығуды орындаса бірақ жіберем дейді.
Бауырсаққа көмектесеміз бе?
1-жаттығу.
Сөздерге тиісті жалғауларды қосып жаз.
Інілер, қарындаштар, терезелер, ағаштар, жіптер, жүзімдер.
Бауырсақты қоян жібереді өйткені сендер жаттығуды дұрыс орындадыңдар. Келе жатып бауырсақ қасқырға кезігеді. Сонда қасқыр бауырсаққа мен сені жеймін дейді. Бауырсақ жоқ жеме мен саған ән айтам деп ән айтады. Әнді бірге айтайықшы. «Мен апамнан қаштым, мен атамнан қаштым енді сенен қашам» дейді, сонда қасқыр жоқ сен кетпейсін егер балалар жаттығуды орындаса бірақ жіберем дейді.
2- жаттығу.
Берілген сөздерді кестедегі орындарына жаз.
Әжелер, қояндар, бала, дәптер, жазушы, шелектер, шаңғы.
Кім? |
Не? |
Кімдер? |
Нелер? |
|
|
|
|
Қасқыр қоянды жібереді. Келе жатып аюға кезігеді аю бауырсаққа сені жеймін дейді сонда бауырсақ жоқ жеме мен саған ән айтам деп ән айтады. Әнді бірге айтайықшы. «Мен апамнан қаштым, мен атамнан қаштым енді сенен қашам» дейді, сонда аю жоқ сен кетпейсін егер балалар жаттығуды орындаса бірақ жіберем дейді.
3 – жаттығу өлеңді мәнерлеп оқу.
Аю бауырсақта жібереді.
Келе жатып түлкіге кезігеді. Түлкі бауырсаққа сені жеймін дейді сонда бауырсақ жоқ жеме мен саған ән айтам деп ән айтады. Әнді бірге айтайықшы. «Мен апамнан қаштым, мен атамнан қаштым енді сенен қашам» дейді, сонда түлкі жоқ сен кетпейсін егер балалар жаттығуды орындаса бірақ жіберем дейді.
4 – жаттығу сөйлемдерді көшіру.
Балалар сендар жаттығуды жақсы орыңдағындарың үшін түлкі бауырсақты жібереді.
Сөздік диктанты.
Қайықтар, қала, қалпақтар, қарындаштар, қасық.
ІҮ. Сабақты қорыту.
Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма беру, оны түсіндіру.
Ү. Бағалау. 5 -
4 -
3 -
ҮІ. Үй жұмысы: 5 – жаттығу, ереже
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |