|
|
«Үй жануарлары»
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: Балаларды үй жануарларының атауларымен таныстыру. Жануарларды үй және жабайы деп жіктеуге үйрету.Үй жануарларына қамқорлық жасауға үйрету.
Көрнекі құралдар: Үлестірмелі қағаздар, суреттер, бейне тақта
Сөздік қоры: a horse-жылқы,а cow-сиыр, а goat-ешкі, а sheep-қой,a cat –мысық,
a dog-ит.
Қызмет кезеңі |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялқ -қозғаушы |
Good afternoon children! Шеңбер (Make a circle) Good afternoon children! Good afternoon! Good afternoon! Good afternoon to you! Good afternoon! Good afternoon! We are glad to see you! |
Мұғаліммен шеңбер құрып амандасады. |
Ұйымдастырылған-ізденушілік |
Тосын сый:Балаларға Ит қонаққа келеді. Ит:Сәлеметсіздер ме Балалар! Мен достарымды жоғалтып алдым. Менің достарымды табуға көмектесесіңдер ме? Ең алдымен танысып алайық.Балалар мен ит шеңберге тұрып: Сұрақ- жауап (Answer the questions) What’s your name? My name is … Сұрақтарға өте жақсы жауап бердіңдер, енді балалар қараңдаршы иттің қолында қағаз бар екен: Жұмбақ: Құйрығын қуып ойнайды. Қума десем, қоймайды. Шыр көбелек айналсам, Жетемін деп ойлайды. Мысық қандай жануарға жатады? Тағыда қандай үй жануарларын білесіңдер? Ағылшын тілінде үй жануарларының атауын білесіңдер ме? |
Сәлеметсіз бе!
Иә
Шеңбер бойымен сұраққа жауап береді. What’s your name? My name is Amir.
Балалар жұмбақты шешеді.(мысық-cat) Үй жануарына Балалар үй жануарларын атайды. (ит, мысық,сиыр,қой, т.б)
|
Cөздікпен жұмыс: Ендеше бейне тақтаға қарап, мұқият тыңдаймыз. Енді қайталаймыз. A cow-сиыр Pig −шошқа A sheep-қой A horse-жылқы Goat− ешкі Дид/ойын: « What is missing?» Өткен тақырып бойынша суреттер ілінеді. Балалар көзін жұмып 1,2,3,санап, мұғалім бір суретті жасырады. Сергіту сәті: Балалар бәріміз орнымыздан тұрып, қолымыздан ұстаймыз. Clap, clap, clap your hands Stamp, stamp, stamp your feet Hands up Hands down Hands on the head Hands on the shoulders Hands down! Дәптермен жұмыс:Балалар жануарлар туралы тапсырма берілген. «Не артық» суретті мұқият қарап, арнық жануарды сызамыз. Дид/ойын: «What’s in the box?» Ойынның шарты: Балалар бір бірден қораптағы жануарды алып жасырады, Ал Are you dog? сұрағы арқылы жануарларды табады. Сонымен мысыққа неше дос тауып бердіңдер.Қане санайық! Lets count! One, two, three, four, five, six Count up 1 to 10 One, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten Numbers song/ Сандар әні Үй жануары туралы тақпақ айтып берейік. My cat is fat, My cat is black. My cat likes rats, Thin and fat. |
Балаларды бейне тақтадан бейне таспаны қарап, әр сөзді жақсылап тыңдап, мұғаліммен бірге қайталайды Балалар жасырылған суретті тауып, ағылшынша атайды.
Балалар мұғаліммен бірге орындайды.
Балалар өз бетімен орындайды.
Қораптан алған жануарларды санайды.
Балалар 1-10 дейін санайды.
Балалар мұғалімнің соңынан тақпақты қайталайды. |
|
Рефлексті- түзетушілік |
Ит балаларға рахметін айтып қоштасады. Балалар бізге қонаққа кім келді? Біз қандай жаңа сөздермен таныстық? The lesson is over!Good bye Children!
|
Балалар итпен қоштасады. Мұғалімнің сұрағына жауап береді. Балалар қоштасады. Good bye! |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |