|
|
«Ертегілер елінде»
Тақырыбы: «Ертегілер елінде»
Білім беру саласы: Таным, қатынас, шығармашылық.
Бөлімдері: Сенсорика, көркем әдебиет, құрастыру.
Мақсаты: Білімділік: Заттарды кеңістікте орналасуына қарай (оң, сол, астында, үстінде, жоғары, төмен т.б.) анықтау, балаларды салыстыруға үйрету.
Дамытушылық: Балалардың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Әр баланы өзінің жеке жұмысын жасап қана қоймай, өзге достарына да көмектесуге тәрбиелеу, достық сезімін ояту.
Көрнекілігі: Тақта, үйшік, тышқан, қоян, қасқыр, түлкі.
Әдіс-тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап.
Үлестірмелі құрал: Сәбіз
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
Шаттық шеңбері: Бізқандаймыз, қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз Күлімдеген күндейміз Ренжуді білмейміз Қуанамын мен де, Қуанасың сен де. Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге. |
Балалар бір-біріне жылы тілектерін білдіреді. |
Іздену-ұйымдастыру кезеңі |
- Балалар, сендер ертегілерді ұнатасыздар ғой. Қане, «Үйшік» ертегісін есімізге түсіріп, ертегі кейіпкерлерін қонаққа шақырайық. - Алаңда бір үйшік тұр.(Суретті көрсетеді) Жертесер тышқан оны көріп қалып, неткен керемет үйшік, бұл кімдікі,- деп сұрайды. (тышқанның карточкасы қойылады). - Үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді: Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. - Балалар тышқанға көмектесеміз бе? Тәрбиеші балаларға тапсырманы ұсынады: 1.Суреттегі заттардың қайсысы үстелдің үстінде, қайсысы астында орналасқан? Тапсырманы дұрыс орындадыңдар, тышқанға үйшіктің есігі ашылады. Жарайсыңдар! Тышқан үйшікке кіріп тұра бастайды. Секеңдеп, секіріп қоян келеді. - Неткен үйшік! Үйшікте кім тұрады? Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді: Менің тапсырмаларымды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. Тәрбиеші балаларға тапсырма ұсынады: 1.Балалар қоян не жейді? Дұрыс айтасыңдар. Ал, енді тапсырманы орындайық. Мына қиынды қағаздарды құрастырайық. Балалар ненің суреті шықты? Жарайсыңдар, қоянға үйшікке кіруге көмектестіңдер. Орнымыздан тұрып, бойымызды сергітіп алайық. Сергіту сәті: Жоғары қарап күн көрдім, Төмен қарап жер көрдім. Оңға, солға бұрылдым Егеменді ел көрдім. - Үйшікке жүгіріп көкжал қасқыр келеді. - Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік? Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді: - Менің тапсырмамды орындаған-дарға ғана үйшік өз есігін ашады. - Балалар қасқырға көмектесеміз бе? Тәрбиеші балаларға тапсырма ұсынады. Дидактикалық ойын: «Не артық?» Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау қабілетін арттыру. Дұрыс таптыңдар, сиқырлы үйшіктің есігі қасқыр үшін де ашылды. Жарайсыңдар! Қасқыр үйшікте тұра бастады. Қутыңдап түлкі келіп: - Неткен үйшік! Кімдікі бұл үйшік? (тышқан, қоян, қасқыр өздерін таныстырады). Сол кезде үйшіктен ғажайып дауыс жауап береді: - Менің тапсырмамды орындағандарға ғана үйшік өз есігін ашады. Тәрбиеші балаларға сұрақ қояды. - Үйшікте қандай аңдар бар? - Олардың қайсысы бұрын келді? - Қайсысы соңынан келді? - Қасқырдан бұрын қай аң келді? Үйшіктің есігі түлкіге де ашылады. Содан бері барлық аңдар тату-тәтті өмір сүріпті. |
Ия. Көмектесеміз.
Қолдарын жоғары көтереді. Қолдарын төмен түсіреді. Оңға, солға бұрылады, Қолын алға созады.
Ия, көмектесеміз.
|
Іс-әрекетті бақылау кезеңі |
- Балалар, сендерге ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады ма? Ертегіде қандай кейіпкерлер болды? Аңдарға үйшікке кіруге кім көмектесті? Әрине сендер. Жарайсыңдар! Барлығың да тапсырманы дұрыс орындадыңдар. Аңдар сендерге риза болып, дәмді сыйлық беріп жіберіпті. |
Ия. Тышқан, қоян, қасқыр, түлкі. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |