|
|
7 санының құрамы
Сабақтың тақырыбы: 7 санының құрамы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға 7 санының құрамын меңгерту. 7 санының
мұсылман елдерінде қасиетті саналатыны жайлы түсінік беру.
Міндеттері: б) Оқушаларға танымдық ойындар ойнату арқылы ойлаулары мен
есептеу, білімдік дағдыларын қалыптастыру. 7 санының құрамымен
таныстыру. Есептеуге үйрету;
д) оқушылардың логикалық ойлау байқағыштық қабілеттерін дамыту;
т) Білімге деген құштарлыққа, ынтымаққа, тапқырлыққа баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Әдісі:сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын.
Көрнекілігі: салдар, жұмбақ, ойын, оқулық, тірек сызба.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру
Психологиялық көңіл-күй.
Біздер тату баламыз.
Ойнап, күліп аламыз
Жетілсін деп санамыз
Оқып,білім аламыз.
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сабаққа дайындық.
- Балалар кеше біз қандай санмен таныстық?
- 7 санымен.
- 7 санымен қатар қандай 7 ұғыммен таныстық?
Жеті күн, жеті ата
Сандар қатарын тура және кері санау.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
"Көршілерін тап!"
2 , 3 , 4 , 5 , 6 сандарының құрамын қайталау.
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|||||||
Балалар біз бүгінгі сабағымызда 7 санының құрамымен танысамыз.
7 санының құрамын түсіндіру.
7 санының құрамын анықтау үшін жұмбақ жасырамын, жауабын тез табыңдар.
Маратта бар бес іні,
Мұратта бар екі іні
Қоссақ бес пен екіні
Неше болады шешуі? (7)
Осы жұмбақтан өрнек құрастырамыз.
5+2 ═7 - өрнектің мәні.
Яғни 7 саны 5 пен 2-нің қосындысы.
Көрнекілікпен жұмыс.
- Балалар суреттен нелерді көріп тұрсыңдар?
- Алмаларды
- Бірінші қатардағы алмаларды санайық.
- Қызыл алма нешеу? Көк алма нешеу?
7 |
Қосылғыштардың орнын ауыстырып айтуға да болады.
7 |
6 |
1 |
4 |
3 |
7 |
5 |
2 |
Оқулықпен жұмыс.
№1 тапсырма. Мәні 7 болатын теңдіктер құрастыру.
5+1═3+4
5+2═2+5
4+3═1+6
Дәптермен жұмыс.
№2 тапсырма.
Теңсіздіктер құрастырып жазамыз. Теңсіздіктер құрастыру.
4>2+1 7-2═5
3═2+1 5+2═7
Сергіту сәті.
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Бесті беске қосамыз,
Алақанды ашамыз,
Бір, екі, үш, төрт, бес, алты, жеті, сегіз, тоғыз, он
Өз орныңа қон.
№3 тапсырма. Моншақтарды 2 қорапқа әртүрлі тәсілмен бөліп жазу.
1+6═7 2+5═7 3+4═7
6+1═7 5+2═7 4+3═7
"Көбелек қайда қонады?" ойыны
№6 тапсырма. Сандар қатарын жалғастыр.
|
|||
|
|||
|
Сабақты қорытындылау.
"Сандар құрамын анықта"
7 7 7
|
6 |
|
5 |
|
|
1 |
|
2 |
|
|
1 |
2 |
|
||
|
4 |
3 |
|
3 |
|
"Жасырынған санды тап!" ойыны.
2 4 6 1 3 5 7
6 4 2 7 5 3 1
- Балалар біз бүгін қандай санның құрамымен таныстық?
- Сонымен қазақта жеті саны қандай сан екен?
Балаларды мадақтау. Бағалау
Уйге тапсырма беру
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |