Бастауыш сынып мұғалімі Баязова Гүлсім Жұмабайқызы 1 - сынып
Оқушылар саны - 25 Ақмола облысы
Егіндікөл ауданы
№1Егіндікөл орта мектебі
Математика
№ 1 сабақ 19- қараша
Сабақтың атауы 7 саны мен цифры
Сілтеме Математиканың дидактикалық материалы, слайд, сабақ жоспары.
Жалпы мақсаты Оқушыларды 7 саны мен цифрымен таныстыру.7 санының құрамын анықтату.
Міндеттері 1.7 санының сандар қатарындағы орны туралы білімдері қалыптасады.
2Өрнек құра біледі.
3. Тапсырмаларды орындату арқылы математикалық тілін ,танымдық белсенділігін арттыру.Халық даналығын біледі
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылардың бірін-бірі оқыту арқылы аталған тақырыпты пысықтау.
2. Мұғалім оқушыларға өздік жұмыс жасай білуге итермелейді.
3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндігін жасау.
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1. Оқушылардың сандар туралы алған білімдеріне сүйену.
2. Білім алуға ұмтылдыру.
Күтілетін нәтиже
1. Оқушылар жеті санымен танысады, құрамын анықтай алады.Өрнек құра біледі.
2. Логикалық ой-өрісі , математикалық тілі дамиды.
3.Өз ойларын еркін жеткізеді, халық даналықтарын біледі.
Көрнекіліктер Интербелсенді тақта, слайдтар, тапсырмалар, сюжетті сурет, оқулық, кесте, сызба қағаз.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалімнің іс-әрекеті Уақыты Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйым кезеңі:
1. Амандасу.
2.Психологиялық дайындық.
3.Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну. (үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы,шеңбер)
4. Үй тапсырмасын тексеру
Топтық тапсырмалар беру.
1-топ: «Адасқан сандар» ойыны
Берілген сандарды тура және кері орналастыру.
2-топ: 6 санының құрамын анықтайды.
3-топ: «Кім тапқыр» ойыны. Өрнектердің мәніне сәйкес «+» немесе «-» таңбасын қояды.
4 2=6 6 4=2
5 3=2 3 3=6
4-топ: «Көршісін тап» ойыны
2 3
4 5
1- мин
2-мин
7-мин
1.Амандасады.
2. «1»деген –жаман баға
Алады оны жаман бала
«2» деген-нашар баға,
Інішегім нашарлама.
«3» деген орта баға
Сапасы да орта ғана
«4» деген –жақсы баға
Алады оны жақсы бала
«5»деген –үздік баға
Оқитын бол үздік қана!
3.Оқушылар төрт топқа бөлінді
ІІ.Негізгі кезең:
Жаңа сабақ
-Балалар ,аспанда ұшып келе жатқан нелер? /көгершіндер/
-Нешеуі ұшып келеді? /6/
-Қараңдар ,тағы нешеуі ұшып келеді?/1/
-Балалар, көгершін қандай құс?/бейбітшілік құсы/
-Біздің елімізде бейбітшілік пен тыныштық болсын!
-Қанекей ,балалар барлық көгершіндерді санап көрейікші?
-Қанша шықты? /7/
Осы суретке қарап ,өрнек құрастырайық. 6+1=7
Ендеше бүгін алтыдан кейінгі сан 7 санымен танысамыз.
Электронды оқулықпен жұмыс.
Дәптермен жұмыс
а) ауада жазу
ә)үлгі дәптерлеріне жазу
10-мин Оқушылар жаттығуларды дәптерлерінде орындайды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2936 |
|
|
|
7-саны және цифры
Оқушылар саны - 25 Ақмола облысы
Егіндікөл ауданы
№1Егіндікөл орта мектебі
Математика
№ 1 сабақ 19- қараша
Сабақтың атауы 7 саны мен цифры
Сілтеме Математиканың дидактикалық материалы, слайд, сабақ жоспары.
Жалпы мақсаты Оқушыларды 7 саны мен цифрымен таныстыру.7 санының құрамын анықтату.
Міндеттері 1.7 санының сандар қатарындағы орны туралы білімдері қалыптасады.
2Өрнек құра біледі.
3. Тапсырмаларды орындату арқылы математикалық тілін ,танымдық белсенділігін арттыру.Халық даналығын біледі
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
1. Оқушылардың бірін-бірі оқыту арқылы аталған тақырыпты пысықтау.
2. Мұғалім оқушыларға өздік жұмыс жасай білуге итермелейді.
3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндігін жасау.
Сабақта туындаған негізгі идеялар 1. Оқушылардың сандар туралы алған білімдеріне сүйену.
2. Білім алуға ұмтылдыру.
Күтілетін нәтиже
1. Оқушылар жеті санымен танысады, құрамын анықтай алады.Өрнек құра біледі.
2. Логикалық ой-өрісі , математикалық тілі дамиды.
3.Өз ойларын еркін жеткізеді, халық даналықтарын біледі.
Көрнекіліктер Интербелсенді тақта, слайдтар, тапсырмалар, сюжетті сурет, оқулық, кесте, сызба қағаз.
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары
Мұғалімнің іс-әрекеті Уақыты Оқушының іс-әрекеті
І. Ұйым кезеңі:
1. Амандасу.
2.Психологиялық дайындық.
3.Топқа бөлу
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну. (үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы,шеңбер)
4. Үй тапсырмасын тексеру
Топтық тапсырмалар беру.
1-топ: «Адасқан сандар» ойыны
Берілген сандарды тура және кері орналастыру.
2-топ: 6 санының құрамын анықтайды.
3-топ: «Кім тапқыр» ойыны. Өрнектердің мәніне сәйкес «+» немесе «-» таңбасын қояды.
4 2=6 6 4=2
5 3=2 3 3=6
4-топ: «Көршісін тап» ойыны
2 3
4 5
1- мин
2-мин
7-мин
1.Амандасады.
2. «1»деген –жаман баға
Алады оны жаман бала
«2» деген-нашар баға,
Інішегім нашарлама.
«3» деген орта баға
Сапасы да орта ғана
«4» деген –жақсы баға
Алады оны жақсы бала
«5»деген –үздік баға
Оқитын бол үздік қана!
3.Оқушылар төрт топқа бөлінді
ІІ.Негізгі кезең:
Жаңа сабақ
-Балалар ,аспанда ұшып келе жатқан нелер? /көгершіндер/
-Нешеуі ұшып келеді? /6/
-Қараңдар ,тағы нешеуі ұшып келеді?/1/
-Балалар, көгершін қандай құс?/бейбітшілік құсы/
-Біздің елімізде бейбітшілік пен тыныштық болсын!
-Қанекей ,балалар барлық көгершіндерді санап көрейікші?
-Қанша шықты? /7/
Осы суретке қарап ,өрнек құрастырайық. 6+1=7
Ендеше бүгін алтыдан кейінгі сан 7 санымен танысамыз.
Электронды оқулықпен жұмыс.
Дәптермен жұмыс
а) ауада жазу
ә)үлгі дәптерлеріне жазу
10-мин Оқушылар жаттығуларды дәптерлерінде орындайды.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Автор Баязова Гулсим Жумабаевна
Ақмола облысы, Егіндікөл ауданы, №1Егіндікөл орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер