|
|
y= функциясы , оның қасиеттері және графигі
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Сафон селосы
Ф.Энгельс атындағы орта мектебі
Математика пән мұғалімі
Жубанаева Гульмира Каратаевна
8сынып
Сабақтың тақырыбы: y= функциясы , оның қасиеттері және графигі
Сабақтың мақсаты:
- Білімділігі : y= функциясының анықтамасын , қасиеттерін , графигін салуды білу,есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
- Дамытушылығы: ойлау қабілеттерін арттыру,ауызша ,жазбаша есептеу дағдыларын , іскерлік білімдерін қалыптастыру ,математикалық тілін дамыту
- Тәрбиелік:оқушыларды ұқыптылыққа , мақсатқа және білуге , топпен ұжымда жұмыс істей білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгеру
Сабақтың түрі:біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы
Сабақтың әдіс-тәсілдері: практикалық,топпен,жеке жұмыс, «лото» ойыны,тест есептері
Сабақтың көрнекілігі: оқулық,кестелер,графиктер салынған слайдтар,мультимедиа
Сабақтың ұраны:
«Білікті бір есеп шығарар,
Білімді мың есеп шығарар»
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды түгендеп,сабаққа ынтасын арттыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
№88
1.( -а)*( +а)=5- 2.( - ) ( + )=z-7
3) (b+ )( =c- 4. ( + ( - =11n-2m
III. Негізгі бөлім
1.Оқушылық деңгей
Біліміңді сынап көр (өтілген тақырыптарға шолу жасау)
1.Теріс емес а санының квадрат түбірі деп қандай санды айтамыз?
(теріс емес а санының квадрат түбірі деп квадраты а-ға тең в санын атайды)
2. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
(квадрат а-ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады)
3.Көбейтіндідіен арифметикалық квадрат түбір қалай табылады? (әрбәр көбейткіштен жеке түбір тауып , нәтижелерін көбейту керек)
4. Бөліндіден арифметикалық квадрат түбір қалай табылады?
5. +5 -0,7 өрнегінің мәнін табыңдар
1,1+5*1,5-0,7*20=-5,4
IV. Жаңа сабақ түсіндіру:
Оқушылар! Бүгінгі сабағымыздың мақсаты y= функциясымен , оның салыну тәсілімен таныстыру,графигін салу,қасиеттермен таныстыру ,есеп шығаруда қолдану.
Ауызша есептеу жүргіземіз:
=3 =1.4
=x4 =1.7
=2 =2.4
Жуық мәнін табуға калькуляторды қолданамыз,ондық үлеске дейін жуық мәнін аламыз.
Функцияның анықталу облысы –теріс емес сандар; тек оң мәнінде анықталады.
Кесте толтырылып , координаталық жазықтықта берілген нүктелерді белгіліп арасын жатық сызықпен қосамыз(слайдқа салынған)
Оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады.
а) Егер х>0 болса, у=0 график қай жерден басталады?
б) х=0 болса, у=0 график қай жерден басталады?
в) Аргументтің үлкен мәніне функцияның қандай мәні сәйкес келеді?
Осы жауаптарыңыз функцияның қасиеттері болып табылады.
Алгоритмдік деңгей
Білімді мыңды жығады
«Білім шыңы» ойыны (слайд)
107(1,2) |
№106(1,3) |
№99(1,3) |
№98 (1,2,3,4) |
Абайдың «ақыл,қайрат,жүрек»-адамның негізгі қасиеттері екенін біліп ,білім шыңына шықтық.
3.Эвристикалық деңгей «математикалық лото» (есептер интерактивті тақтада көрсетіледі .Есепті дұрыс шешсе , «функция» деген сөз шығады.)
4.Сергіту жаттығулары: (слайд)
5. Шығармашылық деңгей
Білімдіге биіктен орын
(тест тапсырмаларын орындау)
IV. Сабақты қортындылау
Топтастыру:
V. Үйге тапсырма : §5 , №103,106
VI. Рефлексия . Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер? Сабақтан алған әсерлерін қандай?
VII. Бағалау.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |