Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » y= функциясы , оның қасиеттері және графигі


y= функциясы , оның қасиеттері және графигі

y= функциясы , оның қасиеттері және графигі

Атырау облысы

Құрманғазы  ауданы

Сафон селосы

Ф.Энгельс атындағы орта мектебі

Математика пән мұғалімі

 Жубанаева Гульмира Каратаевна

8сынып

Сабақтың тақырыбы: y= функциясы , оның қасиеттері және графигі

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі : y=   функциясының анықтамасын , қасиеттерін , графигін салуды білу,есептер шығаруда қолдана білуге  үйрету.
  2. Дамытушылығы: ойлау қабілеттерін арттыру,ауызша ,жазбаша есептеу дағдыларын , іскерлік білімдерін қалыптастыру ,математикалық тілін дамыту
  3. Тәрбиелік:оқушыларды ұқыптылыққа , мақсатқа және білуге , топпен ұжымда жұмыс істей білуге тәрбиелеу

  Сабақтың типі: жаңа білімді меңгеру

Сабақтың түрі:біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы

Сабақтың әдіс-тәсілдері: практикалық,топпен,жеке жұмыс, «лото» ойыны,тест есептері

Сабақтың көрнекілігі: оқулық,кестелер,графиктер салынған слайдтар,мультимедиа

Сабақтың ұраны:

«Білікті бір есеп шығарар,

Білімді мың есеп шығарар»

Сабақтың жүрісі:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендеп,сабаққа ынтасын арттыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

№88

1.( -а)*( +а)=5-                 2.( -  ) ( + )=z-7

3) (b+ )( =c-                4. ( +  ( - =11n-2m

III.  Негізгі бөлім

1.Оқушылық деңгей

Біліміңді сынап көр (өтілген тақырыптарға шолу жасау)

1.Теріс емес а санының квадрат түбірі деп қандай санды айтамыз?

(теріс емес а санының квадрат түбірі деп квадраты а-ға тең в санын атайды)

2. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.

(квадрат а-ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады)

3.Көбейтіндідіен арифметикалық квадрат түбір қалай табылады? (әрбәр көбейткіштен жеке түбір тауып , нәтижелерін көбейту керек)

4. Бөліндіден арифметикалық квадрат түбір қалай табылады?

5. +5 -0,7  өрнегінің мәнін табыңдар

1,1+5*1,5-0,7*20=-5,4

IV. Жаңа сабақ түсіндіру:

Оқушылар! Бүгінгі сабағымыздың мақсаты y=    функциясымен , оның салыну  тәсілімен таныстыру,графигін салу,қасиеттермен таныстыру ,есеп шығаруда қолдану.

Ауызша есептеу жүргіземіз:

   =3                                        =1.4

   =x4                                    =1.7

   =2                                         =2.4

Жуық мәнін табуға калькуляторды қолданамыз,ондық үлеске дейін жуық мәнін аламыз.

Функцияның анықталу облысы –теріс емес сандар; тек оң мәнінде анықталады.

Кесте толтырылып , координаталық жазықтықта берілген нүктелерді белгіліп арасын жатық сызықпен қосамыз(слайдқа салынған)

Оқушыларға проблемалық сұрақтар қойылады.

а) Егер х>0 болса, у=0 график қай жерден басталады?

б) х=0 болса, у=0 график қай жерден басталады?

в) Аргументтің үлкен мәніне функцияның қандай мәні сәйкес келеді?

Осы жауаптарыңыз функцияның қасиеттері болып табылады.

Алгоритмдік деңгей

Білімді мыңды жығады

«Білім шыңы» ойыны (слайд)

 

107(1,2)

    №106(1,3)

       №99(1,3)

         №98 (1,2,3,4)

Абайдың «ақыл,қайрат,жүрек»-адамның негізгі қасиеттері екенін біліп ,білім шыңына шықтық.

3.Эвристикалық деңгей «математикалық лото»  (есептер интерактивті тақтада көрсетіледі .Есепті дұрыс шешсе , «функция» деген сөз шығады.)

4.Сергіту жаттығулары:  (слайд)

5. Шығармашылық деңгей

Білімдіге биіктен орын

(тест тапсырмаларын орындау)

IV. Сабақты қортындылау

Топтастыру:

V.  Үйге тапсырма :  §5  ,  №103,106

VI. Рефлексия .  Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер? Сабақтан алған әсерлерін қандай?

VII. Бағалау.


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
“Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары”
Арифметикалық квадрат түбірге есептер шығару.
Виет теоремасы
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері
Квадрат теңсіздіктер
Квадрат теңдеуді шешу
Виет теоремасы
Квадрат функция
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Ашық сабақ
Бөлім: Уроки / Математика | Көрсетілім: 5557 | Қосты: Жубанаева Гульмира Каратаевна | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык