Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Татулығы жарасқан ұлттар


Татулығы жарасқан ұлттар

      Татулығы  жарасқан  ұлттар

                                                                       Қарағанды облысы,Абай ауданы, Топар кенті.

                                                                          Абай атындағы жалпы  орта білім беретін мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі: Құрманхан Гүлбәршіннің

1-сабақ бойынша орта мерзімді сабақ жоспары

Сабақ тақырыбы

Сағат саны, мерзімі

Жалпы мақсаты

Оқыту  нәтижелері

Модульдер

Стратегиялар

Ресурстар

Оқыту үшін бағалау, Оқуды бағалау

3/

60

Татулығы жарасқан ұлттар

1 сағат

26.04.14

Қазақстандағы  татулығы  жарасқан  ұлттар туралы түсінік  беріледі

-Қазақстанның  өзге ұлт  өкілдері жайлы  біледі,түрлі  ұлт өкілдерінің  татулығы не  үшін  қажет  екендігін түсінеді,Қазақстан  халқының Ассамблиясы туралы біліп,өмірмен байланыстырады,сұрақтар  қоя біледі, өз ойын толық жеткізді

 

-«Оқыту  мен оқудағы  жаңа  тәсілдер:диологтық  оқыту,

«Сыни тұрғыдан  ойлауға үйрету»,

-Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

-АКТ

«конферттегі  сұрақ»ойыны

«Ой қозғау»

-ДЖИГСО №2

«қарлы  кесек» ойыны

«Ыстық орындық» стратегиясы

-А,В,С-үштік әңгіме

«ой қорыту»

«екі  жұлдыз,бір тілек»

 

Компьютер

Ватман

Маркер

А4 парағы

дүниетану

оқулық

бағалау парағы

Стикер

Үлестірме қағаздар,

смайликтер

ЖарайсыңдарБасбармақ

Смайликтер

Өте жақсы

«Екі  жұлдыз, бір тілек»

Формативтік бағалау,жапондық бағалау,

сумативтік бағалау

 

                                                                          Қарағанды облысы,Абай ауданы, Топар кенті.

                                                                          Абай атындағы жалпы  орта білім беретін мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі: Құрманхан Гүлбәршіннің

                                                                              1-сабақ бойынша қысқа мерзімді сабақ  жоспары

Пән атауы:дүниетану оқыту

Сабақ тақырыбы: «Татулығы  жарасқан  ұлттар»

Мерзімі:     Уақыты: 14.00

Сыныбы:  4«Ә»                                                 

Қолданылған модуль: «Оқыту  мен оқудағы  жаңа  тәсілдер:диологтық  оқыту, «Сыни тұрғыдан  ойлауға үйрету»,  «АКТ», «Оқыту  үшін  бағалау  және  оқудағы  бағалау», , «Дарынды  және  талантты  балаларды  оқыту»

Сабақтың  жалпы мақсаты: Қазақстандағы  татулығы  жарасқан  ұлттар туралы түсінік  беріледі

Оқыту  нәтижелері:-Қазақстанның  өзге ұлт  өкілдері жайлы  біледі,түрлі  ұлт өкілдерінің  татулығы не  үшін  қажет  екендігін түсінеді, Қазақстан  халқының Ассамблиясы туралы біліп,өмірмен байланыстырады,сұрақтар  қоя біледі, өз ойын толық жеткізді

 

Сабақ кезеңдері  уақыты

Кезеңнің  мазмұны

Мұғалімнің   іс-әрекеті

Оқушының  іс-әрекеті

Оқыту үшін  бағалау, оқу  үшін  бағалау

Ресустар

Кіріспе

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

8минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгібөлім

22минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

1.Ынтымақтастық  атмосферасын  қалыптастыру.

 

 

2.Күрделі тапсырманы орындау  үшін  қолайлы  ортаны  қамтамасыз ету

 

1.Қызығушылығын ояту.Ой  шақыру

 

 

 

 

 

3.Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мағынаны  тану

«Ой  қозғау»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой-толғаныс

Ұйымдастыру  кезеңі

Оқушылармен  сәлемдесіп, жағымды  орта  қалыптастастырамын.

 

Психологиялық  ахуал!

Шеңберде тұрып өз еліне  байланысты тілек айтады

Балалар  біз жақсы  тілектер мен  сөздер  арқылы  не  құрастырдық?(шаңырақ)

Әрине  біз осы  бір  шаңырақтың  астында қаншама  ұлт өкілдері  өмір  сүріп  жатырмыз екен 

 

Сөздер  жазылған  қағаздарды  шашу арқылы топқа  бөлу

 

1-топ «Достық»

2-топ  «Бірлік»

3-топ «Ынтымақ»

 

 

Миға шабуыл

Топ атаулары  туралы  не  білеміз?

Ендеше  балалар біз  жаңа  сабақ  өтпес  бұрын «конферттегі сұрақ»

арқылы  өткенді  қайталап аламыз.

 

 

Тақырыпқа  ену

Жаңа  сабақ.  Мәтінді игерту.

-Қазақстан  халықтар  бірлігі күні  деп қай  күнді  айтамыз?

-Біздің елімізде  қандай - қандай  ұлттар өмір  сүреді?

 

 

 

 

Біз  жаңа  не  көтердік? (шаңырақ)

Ол  нені  білдіреді? Ендеше бүгінгі  сабақ  неге  байланысты?Қалай  деп  ойлайсыңдар?

Сергіту  сәті

Мәтіннің тақырыбын  жазу

Бұл  мәтін  көлемді  мәтін  болғандықтан үш  бөлікке бөлеміз. «Қарлы кесек»  ойыны арқылы  меңгереміз.

Үш  топқа  мәтінді  таратамын.Әр  топтан  бір - бір  оқушы  өз  бөлігін  басқа  топқа  түсіндіреді,мәтінді  меңгерген  соң әр топтан  бір  оқушы  шығып  әңгімелеп  береді.

«Ыстық  орындық » стратегиясы  арқылы  әңгімелеп  береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Қазаққстанда қандай  халықтар  өмір  сүреді?

-БҰҰ-ы  қашан  құрылды?

-Қазақстан  қандай мемлекет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

-Бүгін  сабақта  не  ұнады?

-Не  ұнаған  жоқ?

-Сабақта  не  үйрендің?

-Қандай  көңіл күйде болдың?

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар жақсы көңіл  күймен бір-біріне қарап,  сәлемдеседі.

 

 

Оқушылар  бір -біріне жіп  арқылы өз  Отанына деген жақсы тілектерін  тілейді.

 

 

 

Оқушылар  сұрақтарға  жауап   береді.

Әр топтың топ басшылары бағалау парағына бағалап  отырады.

 

Оқушылар  үш  топқа  бөлінеді Әр  топ өз  жұптарын  тауып  орнығады.

 

 

 

 

 

Сұрақтарға  жауап  береді

 

 

Әр топтан  екі  оқушы  сұрақтарға  жауап  береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр оқушы  өз  ойын  айтады.

Оқушылардың пікірі тыңдалады.

 

 

Оқушылар  «Қара  жорға»биін  билейді.

 

 

 

Оқушылар берілген тапсырмаларды шағын топтарда орындайды.

 

Топтар  өзара  сұрақтар  қояды.Сұрақтарға  жауап  береді.

Әр топтан  бір  оқушы «ыстық  орындыққа» отырып  әңгімелеп  береді

 

Әр  топтан бір оқушы  шығып  жұмыстарын қорғайды.

 

 

 

 

Оқушылар сұрақтарға жауап жазады және  оқиды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс парағын толтырды

 

 

 

 

 

Топ  басшылары   топ  мүшелерін бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жақсы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

өтежақсы

 

 

бағаланады

 

смаиликтер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қол шапалақтап  бағалап  отырады

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ  басшысы бағалап  отырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ(компьютер) слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қима  кеспелері

 

 

 

 

 

 

А3, Ватман,маркерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дүниетану оқу.

 

 

 

 

 

 

 

А-3, А-4 қағаздары маркерлер, қалам,

 

Оқулық

 

 

 

 

Тірек сөздер, А-4 қағаздары, қалам

 

 

 

 

Дәптер, қалам.

 

 

 

 

Стикерлер

 

 

 

 

 

 

Оқушылар   бағалайды.

 

 

 

Стикерлер

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Түсті металл кендері
Қасым Аманжолов Көктем
Электрондық кесте ұғымы. MS Excel редакторы
Қысқарған сөздер,жасалу жолдары.
Біліміңді пайдаға асыр
"Математикалық кокпар" ойыны
Абай Құнанбайұлы
Әр алуан мәтін түрлерін ажырату
Әр алуан мәтін түрлерін ажырату
Татулығы жарасқан ұлттар
Бөлім: Уроки / Ашық сабақтар | Көрсетілім: 4135 | Қосты: Құрманхан Гүлбәршін | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык