|
|
Түсті металл кендері
20.10.2014 |
Дүниетану |
Сабақтың тақырыбы: |
Түсті металл кендері |
Сілтемелер |
Дүниетану оқулығы 4-сынып |
Негізгі мақсаты |
|
Оқыту нәтижелері |
Түрлі түсті металл кендеріне не жататынын біледі Металлдарды құрамына қарай ажырата алады Өзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта алады;
|
Сабақта қолданылған модульдер |
|
Көрнекілік:суреттер,постер,үлестірмелер,слайд Сабақ типі: Аралас Орындалатын іс-әрекет |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі,уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||
Ұйымдастыру 2мин |
Психологиялық ахуал қалыптыстыру:«Сәлемдесу» ойыны. Жасыл түсті қол-көшеде сәлемдесу Қызыл қол-мұғалімен сәлемдесу Сары қол- достары мен сәлемдесу |
Оқушылар мұғалімдердің көрсеткені бойынша сәлемдеседі |
||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру:Қара металл кендері 8-мин Білімін тексеру кезеңі «Ыстық орындық» стратегиясы |
Үйде әр оқушыға 5 сұрақ дайындап келуге берілген сол бойынша «Ыстық орындықа» отырған оқушыға сұрақтарын қою Сабаққа дайындығын бағдаршам арқылы көрсету Өткен сабақты толықтырып сұрау пісіқтау. |
Оқушылар Ыстық орындыққа отырып үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді.Сұрақты оқушылар өздері дайындап қояды. |
||||||||||||
Мақсат қою кезеңі 2мин
|
Оқушыларды топтастыру: Мыс,алюминий,қорғасын(М,А,Қ) Бағалау жолы:Оқушыларды топта фишка арқылы бағалап жүру
|
Оқушылар әріптер бойынша топтасып өз әріптерімен басталатын металлдардың қасына барады. |
||||||||||||
Жаңа сабақ 15мин
Тапcырмалар 1-тапсырма Карусель стратегиясы бойынша орындайды /p> |
1.Түсті металлдар туралы презентация көрсету
Мәтінмен жұмыс 2.Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып шығады 3.Түсініксіз сөздерді анықтайды. «джигсо » әдісі (диалогтік оқыту) 1-топ Мыс туралы 2-топ Алюминий туралы 3-топ қорғасын туралы Әр бір топ өз тапсырмасын кітаптан оқып топта талқылап келесі топқа түсіндіріп береді. |
Мәтінмен жұмыс істейді Әр бір топтан А оқушы түсіндіреді Б-оқушы қосымша ақпараттарды кітаптан оқып толықтырады,С-оқушы – Сұрақтар дйындайды,және А оқушыдан сұрайды. |
||||||||||||
2-тапсырма 5 мин |
«Он сұрақ» Мұғалім бүгінгі өткен тақырып бойынша 10 ашық сұрақ дайындап топтарға береді Топта сол сұрақтарды талқылып жауап береді. 1-топ 1.Мыстың ең тамаша қасиеті? 2.Жез мен қола қалай жасалады? 3.қоладан нелер жасауға болады? 4.Қазақстандағы мыс кеңдерін атап бер? 2-топ 5.Алюминийдің жер қыстысындағы мөлшері? 6.Бокситтің қасиеттерін атап және ол қай жерде өндіріледі? 7.Қорғасынны адамдар қай жерлерде және қалай пайдаланады? 3-топ 8.Қорғасынның ерекше қасиетті қандай? 9.Мырыштың қасеттері және қай жерлерде пайдаланады? 10.Үй тұрмысында түсті металдардан жасалған қандай бұйымдар қолданылатынын ата? |
Топпен жұмыс жүргізеді Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
||||||||||||
Сергіту сәті 2 мин |
Музыка арқылы орындау |
|
||||||||||||
Түсінгенін тексеру кезеңі: 3-тапсырма 6мин |
Топпен жұмыс Ақылды ойлар ізбегін жасайды(Сын тұрғысынан ойлау ) 1-топ
2-топ
3-топ
|
Әр бір топ тақырып бойынша сыни тұрғыдан ойлап Ақылды ойлар тізбегін жасайды Өздері жасаған тізбекті оқып түсіндіреді. |
||||||||||||
Қортындылау кезеңі; Рефлексия 3мин |
Топтық жұмысты бағалау , Смайликтер арқылы топ ішіндегі оқушыларды бағалау. |
Топтық бағалау,смайликтер арқылы бағалау |
||||||||||||
Үйге тапсырма 2мин |
44-48беттерді оқу ,мазмұндап келу |
Сұрақтар дайындап келу 7-8- сұрақ жауабымен дайындап келу. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |