|
|
0-ден 20-ға дейінгі сандар.Қосу және азайту.
Тараудың мақсаты:
Заттарды санауға және салыстырылатын объектілерді анықтауға үйрету,оқу-танымдық іс-әрекетке қатынасуға бейімдеу;
Заттардың өлшемі ,түсі және пішіні туралы түсініктер,заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру,заттарды санауға машықтандыру;Ұзындығы бойынша салыстырған заттардың сипаттамасы жайында түсінік «ұзын-қысқа», «биік-аласа», «енді-енсіз» және заттарды белгісіне қарай салыстыру білімін дамыту; «Теңдік» «теңсіздік» ұғымдарын енгізуге,есепті шығару барысында амалды сапалы таңдай алуға дайындау;
Сандар мен арифметикалық амалдар қосу мен азайту жайында,қатынастар мән-мағынасы,геометриялық фигуралар,кеңістіктегі заттардың орналасу қалпы,әрекет және құбылыстың рет-тәртібі,яғни тізбектеле өтуі туралы түсінік қалыптастыру;Алгебра мен геометрия элементтерін,қарапайым шамалар және оларды өлшеудің фундаментін қалау;
Тарудың міндеттері:
- Сандардың мөлшерлік және реттік сипаттамаларымен таныстыруға дайындау.Санды шығарып алудың бір көзі заттарды санау екендігін сезіндіру,заттарды санаудың нәтижесі ретінде санның мән-мағынасын түсіндіру.
- Екі жиынтықтан бір жиынтық құрастыру және қандай да бір ортақ қасиеті бойынша заттарды бөліп алу сияқты практикалық әрекеттер орындай алу,фигураларды бөліктерге бөле білу,оларды бөліктерден құрастыра алу,кеңістік пен уақыттық түсініктерді бағдарлай білу біліктерін қалыптастыру.
- Ұзындық,оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыруға шаманы өлшеудің нәтижесі ретінде сан ұғымын енгізуге дайындау,оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.
Күтілетін нәтиже:
- Заттарды санап (тура,кері), белгілі бір ретпен көрсетіп, «қанша?», «нешінші?» сұрақтарын қойып, оларға жауап бере алады;
- Заттардың екі тобын салыстырып, «артық», «кем», «сонша» қатынастарын тағайындап,екі жиынтықты теңестіруді,заттарды әр түрлі белгілеріне қарап салыстыруды тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады;
- Геометриялық фигураларды ажыратып,қарапайым белгілері,қасиеттері бойынша топтап,санақ материалы,көрнекілік ретінде пайдалана біледі;
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Міндеті |
Күтілетін нәтиже |
Модульдер |
Ресурстар |
Бағалау |
1-сабақ (3-4 бет) |
Заттарды санау.Қанша?Неше?Нешеу?Тура және кері санау. |
Санаудың мәнін ашу,жекелеген заттарды санауға үйрету. |
Пәнге деген қызығушылығын арттыру. Заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмысын жүргізу
|
-заттардың қасиеттері туралы түсініктері қалыптасады -қанша?неше? сұрақтарына жауап беріп,заттарды санап,салыстыра алады -сөйлеу тілдері дамиды -топпен жұмыс жасай алады |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Санау материалдары. Фигуралар жиынтығы. Суреттер
|
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
2-сабақ (5-6 бет) |
Заттарды салыстыру. |
Заттардың әр түрлі белгілеріне қарай салыстыру арқылы өлшемі,түсі, және пішіні туралы түсініктерін қалыптастыру |
Заттардың ұқсатығымен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру,заттарды санауға машықтандыру. |
-заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстырып,оларды санай алады; -фигураларды сәйкес түске бояй алады; -өз беттерінше жұмыс жасау дағдылары қалыптасады; |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Санау материалдары. Фигуралар жиынтығы. Суреттер «Бауырсақ ертегісінің»кейіпкерлерінің суреттері |
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
3-сабақ (10-11 бет) |
Кеңістікте бағдарлау.Затардың кеңістікте орналасу қалпы |
Заттарды салыстыру арқылы қажетті ұғымдарды енгізу.Кеңістік туралы түсініктерін нақтылап түсу,қалыптастыру. |
Заттардың кеңістікте орналасу қалпын анықтау туралы түсінік беру және соны білдіретін сөздердің мән-мағынасын түсініп,орынды қолдануға үйрету. |
-заттардың бір-біріне қатысты орналасу қалпын анықтай алады; -сөздердің мән-мағынасын түсініп,қолдана алады; -өз ойларын еркін,нақты жеткізе біледі; -дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады; |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Санау материалдары. Фигуралар жиынтығы. Суреттер |
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Міндеті |
Күтілетін нәтиже |
Модульдер |
Ресурстар |
Бағалау |
4-сабақ |
Қозғалыс бағыты |
Қозғалыс бағыты туралы кең түсінік қалыптастыру |
Әр бағыттағы қозғалыс туралы түсініктерін кеңейте түсу. Алған білімдерін өз тәжірибелерінде қолдана алуға жетелеу |
-тапсырмаларды өз беттерімен орындай алады -математикалық тілі дамиды - сөйлеу тілдері дамиды -топпен жұмыс жасай алады |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Санау материалдары. Фигуралар жиынтығы. Суреттер Кубиктер
|
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
5-сабақ
|
Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыру(жылдам,баяу) |
Заттарды қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алу(жылдам,баяу) біліктілігін қалыптастыру |
Математикалық ойлауын дамыту. |
-қозғалыс жылдамдығы бойынша салыстыра алады(жылдам,баяу) - топпен жұмыс жасай алады -сөздердің мән-мағынасын түсініп,қолдана алады;
|
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Санау материалдары. Фигуралар жиынтығы. Суреттер |
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
6-сабақ (12-13 бет) |
Уақытты бағдарлау(бұрын,кейін,дейін,...) |
Уақыт жайындағы түсініктерін нақтылай түсу,қалыптастыру. |
Уақытты білдіретін терминдерді орынды қолдана алу біліктерін дамыту. |
-математикалық терминдерді тапсырмаларды орындау барысында қолдана алады -жұппен,топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Санау материалдары. Фигуралар жиынтығы. Суреттер |
Мазмұнды және жыл мезгілдеріне байланысты суреттер. «Күнекей қыз»ертегісі кейіпкерлерінің суреті,бейне ролик. |
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Міндеті |
Күтілетін нәтиже |
Модульдер |
Ресурстар |
Бағалау |
7-сабақ
|
Реттік санау.Нешінші? |
«Реттік сан» туралы түсінік қалыптастыру,оқып үйренген материалды тиянақтай түсу. |
Оң және сол қолды анықтауға үйрету. Пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру |
-жыл мезгіліндегі өзгерістерді сипаттап айта алады -құбылыстардың өту ретін тағайындай біледі -тапсырмаларды өз беттерінше орындай алады |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Жыл мезгілдерінің суреті,санау материалдары,жан-жануарлар суреттері,... |
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
8-сабақ
|
Зттардың пішіні.Пішіні бойынша заттарды салыстыру |
Заттардың пішіні туралы түсінік қалыптастыру. Пішіні бойынша заттарды салыстыруға жетелеу |
Пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау біліктерін қалыптастыру,заттарды санауға машықтандыру. |
- Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтай алады -заттарды әр түрлі белгілері бойынша салыстыра біледі - жұппен,топпен жұмыс жасай алу дағдылары қалыптасады |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
фигуралар жиынтығы |
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
9-сабақ
|
Геометриялық фигуралар (үшбұрыш,дөңгелек,шаршы,текше,шар) |
Геометриялық фигуралар туралы оқушылардың ой-өрісін қалыптасыру. |
Қызығушылықтарын ояту.Фигураларды дұрыс сыза білуге үйрету. |
-жазықтықтағы,кеңістіктегі фигураларды бейнелей біледі -негізгі алгоритмдерінің әдіс-тәсілдерін қолдана біледі --дәптермен жұмыста- өз беттерінше орындай алады; |
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
жан-жануарлар суреттері,сызба,фигуралар жиынтығы |
Формативті бағалау. Өздерін-өздері бағалау. Топтық бағалау |
№ |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Міндеті |
Күтілетін нәтиже |
Модульдер |
Ресурстар |
Бағалау |
10-сабақ (17-бет)
|
Сызықтар (түзу,қисық) |
Сызықтардың түрлері туралы түсінік.Сызықтарды атау және ажырату білімін қалыптастыру. |
Математикалық ойлауын дамыту. геометриялық фигураларды кескіндей алуға жетелеу. |
-фигураларды пішіні бойынша топтай алады; -сызықтарды атап,санап,сыза алады; -геометриялық фигураларды кескіндей алады;
|
АКТ Диалог Бағалау Жас ерекшелік Көшбасшы Дарынды,қабілетті
|
Сызық түрлері,мазмұнды суреттер,үлестірмелі материалдар,жіп |
Формативті,топтық,өзін-өзі бағалау |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |