|
|
Ғарыш әлеміне саяхат
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау. «Ғарыш әлеміне саяхат»
Сабақтың мақсаты: оқушыларда толық ондықтардың реті, атауы туралы білімдерін, толық ондықтарды қосу,азайту, салыстыру дағдыларын бекіту.
Оқушылардың ойлау қабілеттерін,өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Оқушылардлы бір-бірін сыйлауға, таза жәнекөркем жазуға тәрбиелеу.
С.не білу керек: толық ондықтардың атауларын, жазылуын,сандар қатарындағы орнын.
С.не істей білу керек: толық ондықтарды жаза білу,көрші сандарды,тура және кері санауды.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,салыстыру, көрнекілік,
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, ткст, үлестірмелер
Сабақтың барысы:
Кезеңдер |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
1.Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық көңіл-күй сабақтың басында жүргізіледі. Тірек білімдерін жетілдіру Сабақты хабарлау
Дәптермен жұмыс
Математикалық диктант.
Кіріспе
Негізгі бөлім
«Меркурий планетасы»
Юпитер планетасы
Сатурн планетасы
Уран планетасы
Нептун планетасы
Плутон планетасы
Жер планетасы
Қорытындылау:
Үйге тапсырма
Бағалау. |
Үлкенге де сіз, Кішігеде сіз Бар адамды құрметтеп, Бас иеміз біз. Балалар біз бүгін саяхатқа шығамыз. «Ғарыш әлеміне саяхатқа» шығамыз. Ғарышқа немен шығады деп ойлайсыңдар? Олай болса,зымыранға міну үшін біз келесі тапсырманы орындаймыз.
1 онд, 2онд. 5 онд, 8 онд, 9 онд, 4 онд М.д тексеру. Балалар біз міне зымыранға міндік. Балалар ең алғашқы рет ғарышқа ұшқан Ю.Гагарин 1961ж. Ал қазақ елінен 1991 жылы Т. Әубәкіров, содан сон Т.Мұсабаев ғарышқа шығып, Ғарыш әлемінде күнді айналып жүрген 9 планета бар. Біз сол планетаның әр қайсысына барып, тапсырмаларын орындап қайтамыз.
Өте ыстық. Айға жақын орналасқан «Кім тапқыр?» Бұл планетаның тапсырмасы сөз есеп шығару.
-Жарайсыңдар балалар!
«Кім жылдам?» Салыстыру 2-нұсқаны жарыстыру
Сергіту сәті
«Тез есепте» оқушыларға берілген тапсырманы тез,әрі жылдам орныдау керек.
Үлестірмемен жұмыс. Әр оқушыға деңгейіне сәйкес деңгейлік тапсырмалар беріледі.
Логикалық тапсырмаларды орындайды. 1- неше үшбұрыш бар?
2.Табақта бес алам, Қолымда екі алма, Қосқолда барлығы Болады неше алма? 3. Мен бір сан ойладым, сол санға 3 қоссам,8 саны шықты. Мен қандай сан ойладым?
Балалар міне біз планеталарға барып шықтық.Енді қайта өзіміздің Жер атты планетамызға оралу үшін тест тапсырмасын орындаймыз.
7.Қызықты сұрақтар. -Екі сиырдың неше мүйізі бар? -Екі қоянның құйрығы нешеу? -Екі бүркітте қанша қанат бар? -Үш қаздың аяғы нешеу?
169 бет № 4
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
|
Зымыранмен
10,20,50,80,90,40
Қызыл -30 т 40 тақия Көк-?, 40-30=10( тақия)
Оқушылар үлестірмемен жұмыс жүргізеді.
Дұрыс жауабы: 5үшбұрыш бар
7-алма болады.
5 санын ойлады
Жауаптарын оқушылар тест парақшаларына орындайды.
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |