|
Оқушыларға айтыс өнері туралы толық мағлұматты және оның түрлері беріліп отыр. Халық - ақындық жанр мен әншілік, ақындар, аспаптық орындаушылық арасындағы өзара байланысты туралы. |
Дамытушылдық: Оқушылардың музыкалық қабілеттерін, музыкалық сауаттылығын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, әсемдікке баулу. Тәрбиелік: Оқушыларды ұлттық музыканы түсінуге, оны құрметтеуге, одан ләззәт ала білуге, іздемпаздыққа, ірі тұлғаға еліктеушілікке тәрбиелеу. |
"Ана деп ән салам" Еспенбетова Ақзираның авторлық әнінің мәтіні мен минусовкасы |
1 Әр нәрсенің парқы бар. 2 Топқа түскендегі толғау. 3 Жақсыдан жақсы туар. |
Стань опорой всего народа, |
Ерте заманда Шыңғыс ханның ұлы құлан аулауға шығып, үйірді бастап жүрген басшы құланды жаралайды. Жараланып,ызаланған құлан аңшыға, тап береді де, оны өлтіреді. Шыңғыс хан бір сұмдықтың болғанын сезіп баласы туралы жаман хабар әкелген адамның көмейіне қорғасын құямын деп уәде береді. Халық не істерін білмей дал болады. Сол кезде бір өнерпаз жігіт келіп домбыраны алады да, бір күйді ойнай жөнеледі. |
Шығармадағы ойнап үйренуде ноталы мәтінді оқып, шығарманың көлеміне, ондағы альтерация белгілеріне, дыбыс ұзақтығына және тағы басқа жағына көңіл аударып тексеремін. Құрманғазы күйі «Балбырауын» Шығармамен жұмыс барысында қолданылатын қажетті шарттар мен оқушының өз бетімен жасайтын жұмысының, іскерлігі мен дағдысының одан әрі дамуына аса назар аударамын. |
Сабақтың барысы: Өткенді қайталау, пысықтау. Орта Азия халық- тарының музыкасы қазақ халық музыкасына ұқсас келеді. Орта Азия халықтарына қандай ұлт өкілдері жатады деп ойлайсыңдар? |
1.Аспаптық музыка деген не? 2.Бүтін нота нешеге саналады? (1ге,2ге,3ке,4ке) 3.Бағдарлы мазмұны бар көркемдігі жоғары аспаптық жанр не деп аталады? |